Hey meiden, Heb even een vraagje. Myrthe heeft erg veel last van krampjes, hebben jullie advies? Masseren van buikje staat ze niet toe. Heb nu wel vsmdruppels in huis gehaald, maar weet niet of dit effect gaat hebben. Ook zijn we al bezig met friso comfort voeding ipv standaard... Als jullie tips hebben, dan graag!
Kirby: Zou fijn zijn zeg, als hij weer lekker naar huis mag! Dat is toch het beste plekkie he! Daffie: Ik had van die druppels (euh...hoe heten ze ook alweer?) maar heb nooit echt het idee gehad dat DAT de oplossing was. Verder heeft Ruben niet zoveel krampen gehad eigenlijk. Lekker warm bij je liggen en tegendruk geven zodat ze kunnen strekken vinden ze vaak fijn. *OH SINABABY WAS HET* Mijn zus heeft bij haar tweede ook van alles geprobeerd...uiteindelijk is zoonlief er zeg maar overheen gegroeid. Wederom dus geen echt denderend advies van mij
Elmo; die druppels heb ik inderdaad gekocht ja. Ach, je weet maar nooit of ze nut hebben... Myrthe is nogal een beweeglijk meisje en rustig tegen je aan houden lukt dus ook nauwelijks. Probeer haar af en toe al een soort van in te bakeren in een omslagdoek, zodat ze wat rustiger wordt, maar daar wurmt dat kleine ding zich ook uit Ze is al heel sterk.... We zullen er wrs doorheen moeten totdat het ophoudt
Daffie, Met haar buik op je onderarm leggen, dat hielp bij Charlotte nog wel eens. En er schijnt ook iets nieuws te zijn wat druppels betreft, weet alleen niet hoe het heet. Het is net op de markt.
Helaas ook geen tips, Daffie, ik wilde ook die druppels al noemen.... Beetje overbodig dus. Sterkte met je kleine meid. Laura, wat een gedoe met die auto zeg! Heb je je verjaardag nog een beetje gevierd? Of komt dat nog? Wel kado van man en zoon gehad? Wat een poepverhalen, hahaha! Hier riep Nicky heel hard MAMMAAAA, toen ze vanmiddag wakker werd. Toen ik niet snel genoeg reageerde riep ze OMAAAA.... Die was er smorgens dus ze dacht vast wie weet komt er dan in elk geval toch iemand!
Whahahaha...die Nicky! Hier zat oma vanmiddag tegen Ruben: OOOOMA! Ruben: papa Oma: OOOOMA Ruben: papa Papa daarstraks: MAMA Ruben: papa Ik geef het op :-D Van zoonlief heb ik een erg leuke ketting gekregen, oorbellen en armband! Leuk setje voor de zomer! Manlief en ik vieren onze verjaardagen samen (op zijn verjaardag) dat is over 4 wk. De TomTOm One hebben we gebombardeerd tot cadeau voor ons samen
Klinkt goed Laura! Toch een beetje jarig met zo'n leuk kado van je zoon! TomTom is ook helemaal geen verkeerd kado! En het feest komt dus nog, gezellig. Die Ruben! Wordt hij ook boos als mamma dan komt ipv pappa, of maakt dat niet uit? Nicky wil echt mamma als ze mamma roept, als is het soms toch pappa maar dan laat ze wel merken dat ze baalt!
Nee hoor, soms nog liever mama! Papa spreekt makkelijker uit denk ik? Hij zegt het soms wel hoor..maar de rest van de dag kwaakt ie om papa Smelt ik net zo goed hoor, vind dat erg schattig. Van de Bengels naar huis begint hij vaak in hetzelfde dorp om papa te roepen. Hij weet dan dondersgoed dat we naar huis gaan! Jullie zaterdag de verhuizing zag ik he! Pffff....tis maar waar je zin in hebt zeg het is voor een super goed doel! Hoe staat het met de nieuwbouw? Misschien weer eens een update doen op Hyves? Natasja, Hoe gaat het met jou? Is het al bekend wanneer de stoel aankomt? Dean zijn oogjes weer helemaal oke? Rick eindelijk bij de POB poli geweest? en....nog kijkers gehad?
Wat een ontzettende wijsneusen hebben we toch. Hier is het ook papa de hele dag en als papa thuis is is het mama. Ze wil dus degene hebben die niet thuis is. Vanavond onder de douche ook ze was zo aan het lachen ik moest wel mee lachen. wat is dat toch een heerlijk geluid. ook komen de hoektandjes onder door. Papa voelt en Naomi zegt aai (= auw) Als deze door zijn dan onder nog 2 kiezen geloof ik en volgens mij is het dan voorlopig klaar of komt er nog meer dan 4 snij/2 hoektanden en 4 kiezen?
Geweldig he Lyd! Hier komt nu ook van alles tegelijk door. Binnekort maar eens goed kijken en gaan opschrijven (ja..ik ben zo'n moeder die alles bijhoudt) hahah Ruben durven we niet eens onder de douche te doen...het bad gaat gelukkig weer goed!
Tandjes en dergelijk houd ik ook bij. weet niet de exacte datums meer maar wel ongeveer. ik vergeet het meteen op te schrijven. het enige wat ik exact weet is wanneer ze begon met lopen haha. dat was 17 februari van dit jaar
Over een paar maanden weet je het misschien ook niet meer precies Owww...ik wil even klagen hoor: JEUKKKKKK Kan niet wachten tot het 3 maart is zeg! Het lijkt met de dag erger te worden...grrrr +punt: ik zeg nu van dingen die me niet aanstaan: daar krijg ik uitslag van :-D Wij gaan op bed, slaap inhalen! Truste
Sorry meiden, ben aso vakantie aan het vieren en in leesmodus gegaan Ik zag allemaal lekkere poep verhalen voorbijkomen! hahaha gezellig. Autotroubles.. klote he.. dat kost ook zoveel geld dan.. echt irritant! mama/papa praat.. Dean zegt heel veel mama en roept ook maaaaamaaaaaa. papa kan hij ook zeggen.. Dat klinkt zo lieeeeeeeeef. oma =amma en opa = appa. Gister reden we naar mijn ouders en we nemen de afrit.. kijkt Dean ineens heel blij aaaaaaaaah appaaaaaaa. hahaha ja inderdaad we gaan naar opa! Kijkers: vandaag en morgen! huis ging van het weekend voor de nieuwe prijs online.. en gelijk weer 2 kijkers.. duimen maar weer! De stoel komt begin mei als ik het blad moet geloven.. laten we het hopen. Ik krijg pas bericht al de actie is afgelopen. oogjes ok, pob poli nee.. hahaha maar hij is bezig met afvallen en dat lukt aardig.. zijn nieuwe waterbed lijkt ook te helpen.
Klinkt allemaal positief, Natas. Hier ziekjes, heb het virusje van Charlot te pakken. Alleen voel me er niet zo vrolijk onder als zij. Gelukkig kon mijn zus haar naar het KDV brengen. Wel moeilijk hoor, ze was zo lief en vrolijk en keek heel verbaasd dat mijn zus met haar ging fietsen en niet ik. Maar, het was beter zo. Lachen, Het schijnt dat het lachen van een baby/ kind en soort gelukshormoon aanmaakt bij moeders. Ik kan er ook zo van genieten. Elmo, Een beetje uitgerust? Charlot werd alleen wakker om 4 uur. Manlief is eruit gegaan, flesje water gegeven en ze sliep weer verder. Ga eens kijken of ik kan ondernemen, strijken ofzo.
Imani, beterschap hoor! Probeer maar wat te rusten vandaag... Natasja, twee kijkers, hopelijk zit de koper er tussen! Mijn duimen draaien iig. Elmo, aiai jeuk ERG vervelend! Gelukshormonen bij het horen lachen van een kind, zeker! Ik voel me intens gelukkig als ik m'n meisje zie of hoor lachen! Het is ook zo aanstekelijk, je kan bijna niet anders dan meelachen
KIJKERSSSS! Natas, ik krijg zo maar het gevoel dat jullie in je geluksjaren zijn aangekomen hoor! Waterbed was goed afgelopen, stoen gewonnen, weer kijkers! Daar wordt je toch weer wat positiever van of niet? Fijn dat Dean zijn oogjes goed gaan en dat Rick in elk geval al minder last heeft! Imani: Als ik jouw stukje lees denk ik ook: misschien lekker met de voetjes omhoog en LEUKE dingen doen? Maarja...I know..wie doet het anders? Hou je koest! Hier weer als vanouds tot uur of 9 geslapen! Zalig! Hij wilde na de stofzuigerrace en alles doen wat niet mag van mama zelf weer op bed. Nu ligt hij te mopperen.... Trek zo nog maar eens aan Dirk (muziekdoos). Hij werd trouwens wakker met: PAPA...zal dat zijn tegengevallen zeg. We hebben besloten ons niet meer gek te laten maken door wat dan ook. Auto: Deal with it! Buuf: Deal with it! (ja, andere kant hoor)... etc etc. Gelukkig worden van blij kind? Zielsgelukkig *trekt gauw ff aan touwtje*
Hier om 8 uur wakker. Net een broodje gegeten en straks gaat meisje lekker even slapen. Ze oogt nog niet moe maar leg haar er straks wel in. Het lopen gaat steeds beter ze doet ook dingen tijdens het lopen. Heeft iets vast en zwaait daar dan mee. Haar rompje houd ze nu ook steeds meer stil tijdens het lopen.
goed he! grote meid! Ik ga lekker even wandelen met mijn kleine meneertje! Enne Lau, inderdaad het voelt allemaal heerlijk positief! Hopelijk zit we in de winning mode! en verkopen we deze week of volgende week ons huis!