Gelukkig hebben ze het toch nog een weekje kunnen rekken... hadden ze dat van mij maar geprobeerd toen... Ben echt superblij voor hen zeg!
Owja! Ow, schandalig dat we er niet meer naar gevraagd hebben eigenlijk! Ik denk nu ineens: dat was ook zo! Wat fijn dat ie naar huis mag zeg, bikkel! Ik heb gesport..ga onder de douche en dan morgen werken. Ik kan gelukkig carpoolen met Eef. Garagehouders lijken nou onderling wat mot te krijgen...dat kan nooit positief zijn voor de oplossing.
Onderling mot over wie de rekening moet betalen? Of wat er nu aan jullie auto scheelt. Ik ben morgen nog lekker een dagje vrij. Nog geen idee wat ik ga doen. Misschien eendjes brood geven of zo. eerts maar een kijken hoe laat ons boefje morgen wakker is. Trusten
Nou rare avond en nacht gehad. Mn vader heeft gisteren een hartinfarct gehad. Gelukkig waren ze er snel bij en is hij gelijk gecatheteriseerd en heeft hij een stent gekregen. Dus de schade is minimaal. Maar het is toch wel even schrikken! Mijn moeder belde net om te vertellen dat hij goed de nacht is doorgekomen gelukkig. We waren om 1.00 thuis vannacht en voordat we weggingen kon hij al weer grapjes maken gelukkig. Ik zei al dat hij het beter gewoon had kunnen zeggen dat hij geen zin had in verhuizen! Kirby, ik moest gelijk en aan jou en je schoonvader denken, wat een schrik he als je opeens gebeld wordt. Gaat het met hem ook weer goed? Sorry, even kort ego bericht, maar wilde het even laten weten. Kus Len
Jee Len wat een schrik zeg. Heel veel sterkte voor jullie en voor je vader en moeder. Knuffel van ons
Jeetje Lenneke, jouw vader ook al Dat is schrikken zeg! Gelukkig waren ze er snel bij en gaat het al weer beter met hem. Dikke knuffel van ons hoor!
Wat schrikken zeg Lenneke....Fijn dat er op tijd gehandeld kon worden om de schade te beperken. Natasja Fijn dat je neefje thuis, kleine vechtersbaas. En wow weer kijkers, zal het dan eindelijk er van komen... Imani Rustig he, je strijk komt een dag later ook wel...
Vanmiddag gaan we naar de woonboulevard. We hebben nieuwe stoelen nodig voor de erker (ze gaan namelijk kapot). Misschien willen we ook voor een nieuw bankstel gaan, als we er 1 zien die we mooi vinden. Flip is vanmiddag vrij. Ik heb Tim vanochtend wakker gemaakt, zodat hij er nu in kon en we dus een beetje tijd hebben vanmiddag. Ik ben overigens wel benieuwd. Het gaat niet zo heel goed met het bedrijf van Flip. Hij verwacht dat er vandaag nieuws is. Ik hoop maar dat hij zijn baan kan behouden, anders moet het interieur wachten en gaan we in de mega-spaarmodus.
een spannende tijd dus voor jullie prinses. Hier ligt meisje er al weer een uur in bed. Ze was om 7,8 uur wakker en vond het om 9 uur wel welletjes en wilde eruit. Ze heeft om 7 en 8 uur even gejeuzeld en verder niets. Maar om half 12 strote ze dus weer in nou dan maar weer naar bed. Net heel even gehoord maar ze is al weer stil. Wilde met haar naar het natuurpark hier maar het is niet zulk lekker weer dus denk dat ik dat maar oversla. Misschien volgende week of zo als het beter weer is.
Tjee Spannend voor je prinses hopelijk kan flip de baan behouden zeg. In ieder geval veel plezier op de woonboulevard. Lydia , hier ook al druilige regen. Leander heb ik net er in gedaan , maar nog niet stil. Gisteren Leander naar de kapper gedaan, hij heeft een stekelcoupe. Ik was hem net even kwijt in de huiskamer. Was meneer maar zo helemaal alleen op de trap naar boven gegaan. En een lol dat hij er in had. Papa moet de traphekjes het weekende maar gaan plaatsen. Verder ben ik gewoon enorm druk met het uitzoeken mbt de diabetes van mijn kater. Ik doe veel metingen en ben veel aan het mailen met een persoon die mij hierbij helpt / begeleid. Resultaat is dat de insulinedosis al met 7 EH is gezakt vanaf 1 feb. Ik ben over op ander voer en rauwvlees bijvoeding. Vergt gewoon tijd maar ik zie wel verbetering. Hopelijk krijg ik de kat in remissie... Prinses , hoe is het met jou poezel.?
Jeetje Lenneke! Heel veel sterkte voor je vader en voor jullie natuurlijk! Het gaat lekker met alle familie en gezondheden zo he! Nu heb je ook nog eens die verhuizing die door MOEt gaan. Je hebt nu eigenlijk wel andere dingen aan je hoofd. Nogmaals heel veel sterkte! Kirby: Hoe gaat het met jouw schoonvader? Natas: Nieuws uit makelaarsland? Prinses: Super spannend! Hier staan ook overal banen op de tocht! Hier (eindelijk) financiele meevaller. Sinds ik terug ben van verlof zijn ze mijn reiskosten vergeten (had het zelf ook niet gemerkt). Ik krijg nu van 14 mnd terug! Gaat gauw weer aan het werk..schrok zo van Lenneke haar bericht!
Wow Laura, das lekker. 14 mnd reiskosten kan je vast wat leuks van doen. of ga je het in de auto stoppen?
Lenneke, Das schrikken! Stertke ermee. Lieke, Foto? Elmo, Dat zijn goede berichten. Altijd mooi meegenomen. Prinses, Spannend m.b.t. Flips werk. Bij manlief zijn laatst alle uitzendkrachten ontslagen. Lydia, Waren de eendjes blij met jullie. Zo te lezen kan jij echt van je vrije dagen genieten en de boel de boel te laten. Geef mij eens wat tips. Vandaag naar de VK geweest voor de liggingsecho en wat zaken doorgesproken voor de aanstaande bevalling. Manlief had vrijgenomen en was dus mee. Babietje is natuurlijk al zo groot dat je het niet meer zo goed kan zien. Hebben he hoofdje gezien en het ruggetje. Ze is niet verder gegaan zodat ze niet het geslacht prijs zou geven. Stond wederom met rare maag en darmen op. Lig/ zit nu al een tijdje op de bank. Manlief zorgt voor Lotteke. Voel me op zich niet heel erg ziek. Alleen een beetje moe en en ongelooflijke nesteldrang in mij huishoudt.
Imani, ik heb een foto op mijn hyve staan. Wow 36 weken ben je vandaag. Sterkte met alles en de nesteldrang. Heeft de VK al een gewichtschatting gedaan?