De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    He, Lenneke wat een schrik, gelukkig dat ze er op tijd bij waren, maar de schrik zal er toch wel in zitten. Hopelijk knapt hij goed verder op.
    Veel succes met verhuizen ook nog dit weekend!
    Kirby was idd ook benieuwd hoe het met je s-vader was, knapt hij ook weer beetje op?
    Lieke veel werk dus, maar het lijkt zijn vruchten af te werpen dus bij de kat, dat is wel mooi.
    Natas fijn dat de kleine nu naar huis mag....sterk vechtertje..blijkt wel weer! Zal voor hen ook wel even spannend zijn na zo'n tijd ziekenhuis naar huis.
    Nog even en dan is Dean ook een jaar! Wat een prachtige uitnodiging heb je gemaakt!
    Prinses dat is zeker een spannende tijd...niks aan die recessie. Hopelijk mag Flip gewoon blijven en kunnen jullie lekker shoppen voor stoelen én een mooie bank.
    Laura wat een ellende met die auto zeg..kan me je frustratie daarbij wel voorstellen. Hopelijk wordt het nu voor eens en altijd verholpen, is het trouwens steeds hetzelfde probleem of telkens wat anders?
    Wow...dat is lekker zo'n financiële meevaller....zal niet zo'n heftig groot bedrag zijn wat je dus per maand miste, maar zo opgeteld bij elkaar over 14 maanden zal het toch wel lekker wezen!
    Imani beterschap met je rommelende darmen...laat manlief maar lekker voor je zorgen.
    Nesteldrang en de laatste loodjes....ik hoop dat je ook de boel ff de boel kunt laten en toch ff met je voetjes omhoog kan.

Vanmorgen eerst naar gemeentehuis; heb nu aanvraag gedaan voor eigen paspoort van Tuur. Daarna nog even kadootje gekocht voor kleine van mijn vriendin en op weg naar haar. Gezellig boel met al die kinders...Tuur maakte al goede beurt door kleine van haar met blokjes op de kop te tikken.. :oops: . Wilde nog even boodschappen doen op weg naar huis, maar Tuur was zo lekker in slaap gevallen, dus toch maar doorgereden naar huis. Boterhammetje gegeten en Tuur op bed. Manlief is werken..maar hij is helemaal blij..zijn XboX is gerepareerd en net weer thuisbezorgd....hij heeft het ruim een week moeten missen...dus ik weet wel wat hij vanavond gaat doen als ie thuis komt...misschien kan er nog net 1 zoentje af en dan ploft hij bij zijn Kruisdoos neer.

Weten jullie hoe dat zit...de WOZ waarde van je huis, daar krijg je toch altijd een brief van thuis? Wij hebben deze nog niet gehad geloof ik en toch wel belangrijk voor belastingaangifte (deze willen we volgende week laten invullen).

Groetjes, Erna.

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Imani,
    het huishouden doe ik tussen de bedrijven door.
    Als Naomi en ik zijn opgestaan eerst even lekker een uurtje of wat in de pyama. Dan krijgt Naomi ook een broodje.
    dan naar boven en wassen en aankleden, dan zet ik vaak een wasmaschine aan.
    Dan beneden stofzuigen en als het moet dweilen.
    dan de vaatswasser leeg en vaak is het dan al weer tijd voor brood eten.daarna gaat Naomi meestal op bed.
    als ze dan weer uit bed komt dan de hond uitlaten en dan kijken wat we gaan doen.

De grote dingen zoals de badkamer wc en ramen lappen doen we meestal in het weekend.
    Vind het niet prettig om dat te doen als Naomi rondloopt.

We zijn niet bij de eendjes geweest aangezien het hier al de hele dag miezerd.
    Moet straks nog wel even naar de winkel om hondenbrokken te halen.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Blegh, hier ook miezerweer....heb zin in het voorjaar!

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja ik ook wil keer buiten kunnen zitten.
    geen jas meer aan en leuke dingen buiten met Naomi kunnen doen
    met andere woorden:

IK WIL ZON!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik reageer straks wat uitgebreider. Flip heeft niets gehoord vandaag. Directeur is sinds 2 weken om priveredenen vrij (zeggen ze). Maar Flip verwacht dat hij niet meer terugkomt. Het onderdeel van het bedrijf waar hij werkt, gaat of verhuizen naar een plaats in de buurt of..... het vertrekt naar een ander land. Al met al weten we dus niet of en wanneer we wat horen. Misschien maken we ons wel bang om niets. Toch vervelend allemaal.
    We hebben een bank gevonden (denken we). Nu zijn we aan het bakkeleien over de stof die erop moet en de juiste maten van de banken, en dan moeten we nog op stoelenjacht. En dan willen we nog kijken hoe het financiele plaatje in elkaar steekt. Al met al dus nog een ware speurtocht.
    Nu even de keuken opruimen en dan lekker op de bank.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hum,....net een mail gehad. Het klinkt toch niet zo heel positief. Het is gissen. Over 2 weken hoort Flip meer.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Daar is se weer. FF teruglezen vanaf woensdag hoor.

Elmo: wij hebben beneden ook geen traphekje hoor. Wel staan de deurkrukken naar gang en bijkeuken omhoog aangezien Marin de werking daarvan ook heeft ontdekt én er bovendien op haar teentjes staande bij kan. (vind dat zó eng, ze heeft telkens haast de vingertjes tussen de deur omdat ze zelf in de weg staat zodat de deur weer dichtklapt.)

Kirby: schoonpapa naar huis?

Daffie: wij hadden de cinababydruppels. werkte goed. Het verdween daardoor niet, maarhalde de scherpe randjes ervan af. Je kan ook een beetje venkelthee bij de melkfles in doen. Bodempje van max. 1 centimeter, tenminste zo deed mijn zus dat altijd. Verder legden we Marin op hara buik bij ons opd e borst. Dat was lekker warm en automatisch werd door de ademhaling het buikje toch wel wat gemasseerd. Zo hebben we avonden achtereen heeeeel stil in de stoel gelegen met haar. Achteraf hele waardevolle avonden, maar dat zag je op dat moment echt niet.

Papa: Marin roept ook vaak om papa. als ik dan zeg dat hij niet thuis is roept ze meteen AUTOOOOOOOOOOOOOO. Tja, hij zit veel op de weg ja, dus dat klopt eigenlijk wel.

Len succes met verhuizen meis! Als een koningin opeen stoel alles naar zijn plek wijzen he.
    Oh! Ik lees het net van je vader! Wat zullen jullie geschrokken zeg meis! Aangezien je niet online bent zal ik je zo ff sms-en. Kus

Jeuk: natas, die jeuk op je onderbenen komt me bekend voor. is als de cv aan is ook erger he. Bij mij heeft de dermatoloog gezegd dat het netelroos is. (niet te verwarren met gordelroos!)

Prinses: hoe is het met de baan van Flip? Oh, ik lees net dat het spannend gaat worden. jakkes zeg, vervelend die onzekerheid zeg. Dan ben jij wel blij dat je je wtf niet hebt aangapst door ontslag te nemen voor een dag zeg.
    Ik begrijp trouwens erg weinig van jullie manier van sparen. Heb de indruk dat je je allerlei restricties oplegt en vervolgens op een andere manier de centen toch nog je beurs uitvliegen. :)

Lyd: het gaat goed met naomi har slaapgedrag he. Zouden die slapeloze dagen en die enorme huilbuien nu dan echt definitief verleden tijd zijn?

Imani: fijn dat manlief vrij had genomen. Hoe vond hij het? Was dit die afspraak waar wij het over hadden gehad? de uitgenbreide?

WOZ: komt volgens mij voor 1 maart binnen.

Hier ook de darmen sinds donderdag van de rel. Ben donderdagmiddag op cursus en verjaardag verkleumd. Kreeg gigantische krampen toen ik in de auto naar huis reed. Redde het thuis echt nét tot ana het toilet. Had bijna de auto kunne poetsen.
    Vroeg naar bed dus. Gisteren ook de hele dag last van het buikje. N ahet eten dus de tobbe in met ene boek en dat vervolgens op de bank onder een plaidje uitgelezen.
    Nu gaat het wel weer aardig.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Het lijkt er idd op dat het slaapgedrag van Naomi beter gaat.
    overdag maar 1 slaapje mer dat geeft niet.
    heel af en toe word ze snachts nog is wakker maar dat maakt niet uit.

ben er op dit moment blij mee dat het zo gaat

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jee prinses, dat is balen zeg! klote crisis ook.

@lyd ja vies weer was het gister, ik voel me dan altijd zo opgesloten. Ik ben naar de markt geweest met mijn moeder, Dean bij opa.

@liek.. stekels! fotooooo
    En jouw boef loopt dus ook gewoon naar boven. Traphek komt er hier vandaag.. kan niet eens plassen zonder dat meneer op de trap zit. (opsluiten in de huiskamer geeft paniek bij hem)
    Hopelijk gaat het snel weer goed met je kat.

@lau, ooow dat is mooi wat extra geld, dat kon je wel gebruiken!

@imani, nog steeds niet fit. Lekker rustig aan he?

@erna, die brief hebben we al gehad hier. En manlief gexboxt?

@fem, owjee ook al buikje van de rel. Tis zo rot.
    Netelroos. ik zal eens lezen op google. In de winter is het inderdaad het ergst, in de zomer weinig last.

Vandaag beetje rustig aan, misschien even wandelen in de dierentuin(moet toch mijn abbo eruit halen) Dean was vannacht weer aan het spoken. Huilen en dan is hij echt ontroostbaar. Daar zat ik dan in het donker naast zijn bed.
    Hij heeft de laatste tijd wel vaker van die acties en altijd rond half 1 als je net lekker in slaap bent..

Huisgate: Bezichtiging van donderdag was een erg jong stel. Beide nog thuiswonend, geen haast en nog orrienterend. Eerste van vrijdag waren een wat ouder stel waarvan de man het jammer vond dat de orginele accenten er niet meer waren (glas in lood, de deuren van de ensuite enz) maar ja die zater er al niet meer in toen wij er kwamen wonen.
    De laatste van vrijdag was een mevrouw in gaat scheiden, dus een huis nodig heeft.. tja

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owjaaa dinsdag weer een bezichtiging! en 28 maart een opendag.

Netelroos.. nee zo ziet het er niet uit.. je ziet helemaal niks eigenlijk.. alleen jeuk!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, is ook zo Fem. We besparen op de dagelijkse dingen, zodat ons spaartegoed groeit. Zodat we het vervolgens aan grote dingen uit kunnen geven. We willen gewoon genoeg overhouden in de maand, zodat er iedere maand gespaard wordt. Kijken of we het redden met het geld wat binnenkomt. Banken en stoelen waren al ingeprogrammeerd dat die vervangen zouden worden en is dus ook al voor gespaard. Mocht Flip zijn baan verliezen (wat we wel verwachten), dan gaat die bank niet door, dan gebruiken we dat liever om van te leven (als dat nodig mocht zijn).

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Natas, dat zijn toch aardig wat bezichtigingen. Je zou nu toch eens denken, dat het wel moet gaan lukken. Ik duim voor jullie!

Fem, rotbuik ook. Rustig aan doen en lekker op de bank (heb je ook gedaan).

Lydia, daar mag je zeker blij mee zijn. Over een tijdje moeten jullie Naomi wakker schudden.

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0

Whahaha dat zou wat zijn zeg.

14. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Nog steeds :sick:
    Ben sinds gisteren 1,5 kilo afgevallen, heb de enkels van voor mijn zwangerschap.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natasja, ik hoop dat tussen al die kijkers toch de koper zit!

Femke, ook al last gehad van het buikje, gelukkig is het al beter.

Ai Prinses, hopelijk kan Flip toch zijn job houden!

Lenneke, succes met het verhuizen! Hoe is het nu met je vader?

Imani, de 36 weken voorbij! Yes! Alleen balen dat je niet lekker bent :( Doe maar rustig aan!

Schoonvader is uit het ziekenhuis, hij zal nu drie keer per week naar het ziekenhuis moeten, komt onder begeleiding te staan van een kinesist, een diëtist en een psycholoog, dit tien weken lang.

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    He Prinses is niet echt prettig die onzekerheid....hopelijk weten jullie toch snel wat meer en dan natuurlijk het liefst dat hij toch gewoon kan blijven.
    Femke balen dat je zo'n last van je buik hebt zeg...maar even rustig aan op de bank...beschuitje, theetje...Beterschap.
    Zit net hier te lezen en ondertussen de post te openen die net binnenkwam..ja hoor..brief van de gemeente...met de WOZ waarde (en natuurlijk de rekening voor de gemeentelijke heffingen...ketjeng!)
    Natas dat zijn lekker wat bezichtigingen...dat er nu toch maar eens mensen tussen zitten die het ook daadwerkelijk kopen, maar moet toch wel eens een keer?!
    Sterkte met je jeuk..zou niet weten wat het is. Het wordt écht weer tijd voor mooi weer...dan kun je lekker met benen bloot in zonnetje zitten!
    Daffie sluit me aan bij advies van Femke, wij gebruikten ook Cinebaby van VSM, al moet ik zeggen dat hij het volgensmij vooral lekker vond. Het schijnt dat teveel toch ook weer meer krampen zou veroorzaken...? Heb hier vaak de fles ook aangemaakt met venkel- of rooibosthee ipv gewoon water. Verder vooral veel bij je dragen (vind ze in een draagzak fijn?) en in zijn bedje hadden we een cosi bag...soort kruikenzak en die konden we lekker warm op zijn buikje leggen. Met een maand of 3,5-4 was Tuur er vanaf. Het is echt een tijd geweest dat we af en toe met pijn in ons hart bezig waren met hem omdat hij zo'n krampjes had...is idd erg sneu. Veel beterschap ermee.
    Lenneke je zult voorlopig wel ff niet lezen, behalve ff geen aansluiting ws ook niet zoveel tijd. Maar veel succes vandaag...hier is het nu droog..hopelijk bij jullie ook. En veel sterkte met je vader!
    Kirby fijn dat je s-vader naar huis kan. Nog wel intensief 3 keer in de week terugkomen, maar prettig dat hij zo goed onder controle blijft.
    Wat is een kinesist?
    Lydia fijn dat het met slapen van Naomi beter gaat. Sliep Naomi dan nog lang meerdere slaapjes op een dag, omdat je schrijft overdag maar 1 slaapje. Tuur slaapt al heel lang alleen in de middag nog (en daar ben ik ook nog erg blij mee hoor, want meestal is dat toch wel 2-2,5 uur).
    Imani balen dat je nog zo beroerd voelt...en zelfs dus zoveel spugen joh? Hopelijk knap je snel op....je zit inmiddels in je 37e week! Nog even en de kleine mag komen!

Vanmorgen nog even snel wat boodschappen gedaan en vriendlief bij zijn werk afgezet....zijn auto deed het gisteren niet. Als het goed is is probleem nu wel verholpen. En hij zou eerder beginnen dus hopelijk ook wat eerder thuis vanavond. En gisteren..ja natuurlijk tijd gekruisdoost!
    Ik had beetje zelfde ritueel als Femke op de buikkrampen na. Heb eerst nog wat tv gekeken en toen lekker in warm bad met boekje erbij. Op de bank, hot choco en boekje verder lezen en even daarna lekker mijn bed in...was sooooooooooo moe. Had gisteren ook wat foto's van mezelf gekiekt en zag ook van die 'mooie' kringen onder mijn ogen...toch eens wat eerder proberen mijn bedje in te kruipen, al is Arthur vaak 's nachts ook nog wel wakker. Meer tijd dan speentje of schone broek is al voldoende, maar goed..je bent er dan toch weer ff uit.
    Dadelijk nog even verder met laatste beetje strijkgoed en dan zal Tuur alweer wakker worden..eens kijken wat we vanmiddag nog gaan doen.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Je ziet het bij mij ook niet hoor. Er zijn verschillende varianten heb ik me laten vertellen.
    Het enige wat je bij mij gewoon goed ziet zijn de eerst witte en daarna naar rood verkleurende strepen van het krabben. In het begin wordt het dus helemaal wit. Daarna komt de jeuk nog harder terug.
    Ik smeer vaak een bodylotion van Vaseline. Als het maar geurvrij is.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Erna, een kinesist is een fysiotherapeut bij jullie :)

Daffie, hier ook veel krampjes toen Ana-Lucia nog klein was, wij gaven eigenlijk alleen wat venkelthee en verder lag ze heel veel op haar buik op onze buik, fietsen met haar beentjes wou ook wel nog eens helpen.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier dus ook de WOZ net binnen. En dus ook de rekening van €614 eurootjes. Fijn, ik zocht al een bestemming voor ons geld deze maand.

Imani, wel blijven drinken he. je moet niet gaan uitdrogen. Houd je jezelf goed in de peiling?
    Vorige keer vanwege het water naar het ziekenhuis. Ik zou niet willen dat je nu vanwege te weinig die kant op zou moeten.

Prinses, eigenlijk doen wij het ook zo hoor. Zo heb je weer geld vrij voor je leuke WOZ rekening.

Natas, ik hoop toch echt dat het geluk blijft en jullie die hut binnenkort kwijt zijn.

Kreeg van Elmo een sms dat ze dit weekend de hort op zijn, dus niet online. Weten jullie het ook ff.

Hier wordt op dit moment de box opgeruimd. Mevrouw is er vanmorgen twee keer uitgeklommen waarvan één keer iets pijnlijker was.
    Wordt dus nu toch echt gevaarlijk. Je moet er niet aan denken dat ze met hara hoofd op de tafelrand komt ofzo.
    Zal wel ff wennen zijn dat ik haar nu 's ochtends ook overde vloer heb. Zal wel een zootje worden hier in huis.

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wonen we hier in goedkopere gemeente Femke (en/of goedkoper huis); wij betalen 485 euri's. Pff, had toch wel een leukere bestemming voor mijn geld....en de rekening van het rioolontstoppingsbedrijf moeten we ook nog betalen; bijna 400 euri's. Hier gelukkig mazzel en hoop extra dagen van vorig jaar nog uitbetaald.
    Ajaj, is niet zo prettig nee, als ze de box uit stuiterd. Hier nog geen klimmerij in de box dus durf hem nog te laten staan.

Zo, heb het gevecht met de stapel strijkgoed vandaag overwonnen...heerlijk toch weer.

Nu even samen met Tuur Tv kijken en dan na het eten mag hij nog mooi kadootje voor oma maken (kan hij daarna gelijk bad in) met vingerverf.

Deel Deze Pagina