Bedankt voor al jullie adviezen meiden, vandaag heeft ze voor het eerst uit zichzelf een hele volle poepbroek gehad Eerder moest ik steeds een beetje helpen. Lijkt ook iets minder last te hebben van krampjes. Cynababy had ik idd al in huis gehaald, dus misschien dat het nu begint te werken. Ik voedt nu ook meer op verzoek en niet op regelmaat. Ga maandag ook even aan het CB vragen of ik niet gewoon over kan gaan op de hele voeding friso comfort ipv gemengd met standaard. Dat vergt namelijk nogal wat bereidingstijd en ik denk dat de comfortvariant beter is voor Myrthes darmpjes.... Daffie
Daffie, wat kan je dan blij zijn met een lading poep. Hihi, gelukkig dat het beter gaat. Hier vanavond naar vrienden geweest en Tim mee en slapen in het campingbedje. Dit ging echt helemaal top. Hij heeft beter geslapen dan thuis. Rond een uur of 11 naar huis. Hij sliep zo verder, terwijl ik hem vasthield. In de auto even wakker, maar in zijn eigen ledikant zo weer naar dromenland. Wat hebben we toch een heerlijk ventje!
Fijn daffie! Lekker he prinses! Wij hebben besloten vandaag niet te zwemmen maar straks lekker naar de dierentuin te gaan. Heerlijk zo'n abbo.. doen we gewoon aan het eind van de middag, gaat iedereen weg. en kan je zo lekker 1,5 uur rondlopen in de rust. Het zonnetje schijnt!
Leuk de dierentuin zo dichtbij. Wij gaan er ook echt heen als we in Lennekes huis zitten. Tim in campingbedje gekoest. goed zo meneer! Marin was gisteravond mee uit eten. Ze heeft het wederom tot 9 uur goed volgehouden. Voordeel was dat we een perfecte plek hadden in een voor ons bekend restaurant. Bovendien zaten we boven en was het daar niet druk. oh ja, update blog
We hebben in september vakantie en gaan dan naar het land van Bartje van Landal. Daar ligt dierentuin Emmen dichtbij, dus dan gaan we ook weer eens genieten van de dierentuin Hier wil er ééntje al vanaf 8:00 niet meer slapen. Dacht haar net slapend in bed gelegd te hebben, maar nu begint ze alweer te kreunen en moeilijk te doen. Misschien weer last van krampjes Daffie
Inderdaad ja, soms snap ik mijn kind echt niet Als je net een maand bent, ben je toch na 5 uur wakker zijn moe en moet je slapen?
ja, maar je bent pas 4 weken en hebt nog zo ontzettend veel te zien en te leren. Wij merkten dat amrin het vanaf die leeftijd prettig vond om met de wandelwagen/box bij het raam te staan zodat ze naar het licht kon kijken. Omdat ze dat zo intesnief deed sliep ze ook beter.
Hihi, je hebt helemaal gelijk hoor, ze moet natuurlijk ook veel leren en zien, maar ik had altijd het idee dat hele kleine kindjes heel veel slapen en dat doet die van ons niet Ze is nu wel in slaap gevallen, af en toe wat gejammer, maar dat hoort erbij.... Het blijft even zoeken wat ze prettig vindt en wat niet. Begin nu een klein beetje de verschillende huiltjes door te krijgen (honger, krampjes, erbij willen zijn). Dat vindt ik al heel wat hahaha. De box vindt ze trouwens nog niks....
hebben ze je niet verteled dat zodra je de gebruiksaanwijzing vertaald hebt ze er weer een aanvulling in het Chinees bij doen?
Ow Daf, Dean sliep ook rond die tijd niet veel hoor.Het komt goed! Dierentuin was zoooooooooo druk maar wel erg leuk. Lekker inderdaad zo dichtbij.. met 5 minuten kunnen we voor de deur staan.
hahaha, mamamarin..dat wordt wat dan in het chinees... Natasja, gelukkig dat er hoop is hihi... Net kraambezoek gehad van een vriendin en die heeft een meisje van 11 maanden en die herkende ook al die dingen die Myrthe nu heeft, dus ben alweer een beetje geruster
Hebben jullie er een gebruiksaanwijzing bijgekregen? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen. Ik kreeg 'alleen' een baby, voor de rest niks.
Daffy lekker hoor....jij een gebruiksaanwijzing erbij....hier ook maar dan van de ikea (nou dan weet je het wel he, denk je dat je het goed hebt...heb je een schroefje over ). Maar ff zonder dollen...het is vaak wel prettig om van anderen te horen dat ze dat ook hadden, die herkenning. Zoals ik in het begin ook al zij..als je denk dat je het door hebt...gooien ze het net allemaal weer om..haha, maar ook daar wen je wel aan. Prinses lekker hoor dat Tim zo lekker in zijn campingbedje sliep, wat kun je dan trots zijn zelfs he?! Natasja heerlijk zeg dat de dierentuin naast je deur zit (zou ik ook wel abo nemen, kun je zo ff binnen lopen). Het was ook heeeeeeeerlijk weer vandaag....dit riekt naar nog meer lente weer. Het gemene is dat ze je ff laten proeven en dan wordt het van de week toch weer ff wat minder. Maar ik hoop dat de lente toch niet al te lang meer op zich laat wachten. Vanmiddag lekker met Tuur naar buiten geweest, speelweide hier om in de straat en beestjes brood gegeven. Lekker helemaal stappen..hij heeft het helemaal te pakken. Ook even op de schommel samen met mama en van de glijbaan af...maar echt blij maak je hem er nog niet mee. Net zomin trouwens als met verven van de week..haha (zal binnenkort hier of op hyves nog wel foto's plaatsen). Vanmiddag vrienden met hun knullen over de vloer (schelen 9 maand met Tuur)...gezellig zo samen..1 en al kussen en knuffelen en samen dansen. Tuur had niet zo'n zin in zijn eten, gelukkig wel in toetje en verder goed gedronken, maar hele middag al aan de poeperitus...heerlijke geluiden/knallen komen er bij hem vandaan. Wel sneu...billetjes ook rood...hij lijkt ook niet helemaal fit. Hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ga ff het speelgoed hier in de hut opruimen want na invasie van 3 van die knullen samen vind ik het overal. Fijne avond nog en tot van de week.
Leuke film op rtl4. When de devil wears prada! Echt een aanrader. Ik ga kijken terwijl ik aan het strijken ben. Ik hoop dat ik niet door heb dat ik daar mee bezig ben. hahaha! Misschien tot straks!
Idd wel vermakelijke film..en zeker lekker als ie dadelijk afgelopen is en je strijk 'onopgemerkt' ook klaar. Hier helaas een ziek mannetje...net huilen en toen ik hem net verschoond had en op de arm spuugde hij de hele boel onder....zichzelf, comode, mama..dus huppakee richting badkamer. Onder de douche was en opgefrist was hij alweer aan het lachen..dus ik hoop dat dit alles was wat hem dwars zat. Hij schrok er zelf ook erg van...hij heeft nog nooit echt gespuugd. Inmiddels zelf ook weer fris ga ik dan maar even poging doen om op de bank te zitten terwijl wasmasjien weer draait.