Geweldig filmpje Natas! Aldonza, zielige Tuur. Hopen dat het maar eenmalig was. Hier is de strijk klaar. Heerlijk weer!
Hier ook gekeken. Vermakelijke film. Wel een beetje voorspelbaar, dat dan weer wel. Och arm Tuurtje. Hopelijk is hij nu weer een vrolijke knul. Morgenochtend weer naar het zwembad. vriendlief gaat met meiske zwemmen en ik ga filmen. Als ikz efl in het water lig wil ze toch alleen maar bij mij zitten, dus laten we dat maar niet doen. Daarna gesprek op de FP.
Nou, (knock-on-wood) het is hier rustig gebleven...dus hopelijk was het slechts eenmalig. Nog 1 wasje in de droger en als die klaar is kan mams ook naar bed...papa is werken vannacht. Succes morgen Fem!
En Fem, vriendlief lekker met meisje gezwommen? Natas erg leuk filmpje hoor wat is ie snel boven zeg. Hier meisje om 9 uur wakker. lekker een beetje kunnen uitslapen na mijn avonddienst. Nu komt er toch een beetje een geur uit de luier dus we gaan ons maar snel aankleden denk ik. En dan toch maar is op zoek naar eendjes haha. Gebruiksaanwijzng? nooit geweten dat ie er was voor kinderen, ik heb hem na de beavlling dus ook niet gekregen.
Fem veel film en zwemplezier, waarschijnlijk zijn jullie al (bijna) weer terug. Hier helaas toch een ziek mannetje. Vanmorgen wilde hij wel drinken, had echt dorst, maar toch nog weer wat waterig gespuugd. Heb nu ORS gehaald, hopelijk wil hij dit straks wel drinken. Vanmorgen ook nog niet geplast en inmiddels ligt hij alweer op bed, met (inmiddels lege) drinkbeker..want die wilde hij niet loslaten. Moet vanmiddag werken...blegh...heb er heel geen zin in en vriendlief heeft nachtdienst dus ligt nog te slapen. Hoop dat Tuur vanmiddag ook nog lekker kan slapen en zich vanavond wat beter voelt. Ga er weer vandoor....misschien tot later vanavond na mijn avonddienst.
Tjee vervelend Aldonza. Hopelijk voelt ie zich straks weer wat beter. Lijkt me wel een goed teken dat ie drinkt. Ik hoop dat ie straks een volle plasluier heeft. Werk ze vanavond.
He jakkes Erna dat het mannetje nog niet fit is. Hoe is het vanavond verder gegaan? Enz wemmen? We waren er wel, maar het water was er niet...... Serieus! het bad was leeg. Er was een pomp gesprongen waardoor ze het bad leeg moesten halen. Dus zouden we in het recreatiebad. Maar daar was vannacht het filter van stuk gegaan waardoor er teveel chloor in het water zat. Dus hebben ze extra gefilterd, maar daardoor was het water weer te koud. Dus alleen het wedstrijdbad was open. beetje sneu zo voor het grut om ze daar in te kieperen. Ik had dus wel een smoezelige kind en een muffe vent bij me. gelukkig mochten ze nog wel ff daar douchen zodat we fris en fruitig naar onze andere afspraken konden.
Hahaha, daar moet ik echt een beetje om lachen. Een leeg bad, wat een giller. Een beetje vervelend voor je neus misschien, maar dat is vast ook wel opgelost. Volgende week weer een kans? Tuur, beterschapjes! Hier een leuke dag op het werk. Flip kwam thuis met een iets positievere speculatie wat betreft zijn werk. Dus we hopen een beetje op deze optie, maar we weten dus niets. We zien wel (maar stiekem ben ik er wel een beetje gespannen onder).
Ik heb vandaag maar vast aangegeven, dat het ook maar zo kan zijn, dat ik de ouderschapsverlof niet opneem. Mocht Flip werkloos worden, dan kan ik beter meer gaan werken. Mijn directeur zei dat ik daar nog tijd genoeg voor had, omdat te beslissen. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Soms wel een beetje moeilijk voor me. In onzekere situaties ben ik een echte controlfreak.
Aldonza, hoe gaat het nu met je kereltje? Is ie al wat beter? Fem, serieus het bad leeg... haha (sorry vind het ergens wel grappig). Volgende week beter dan maar. Lenneke, hoop dat het verhuizen vlot gaat en alles goed is met je paps! Prinses, controlfreak, herkenbaar Maar even rustig aan, misschien is er gewoon niks aan de hand en behoudt Flip gewoon zijn job! Pfff, 't is zo druk in mijn hoofd... mijn zus kan elk moment gaan bevallen, is de slijmprop ook al kwijt, alles met mijn schoonvader vorige week die maar blijft in mijn hoofd hangen, huizenjacht, mijn vader die gaat trouwen (en beeb krijgt, en huis koopt en zaak zal starten). Vandaag een lange wandeling gemaakt met Ana-Lucia, heerlijk hoor zo hoor in het zonnetje!
Jeetje alweer 13 maanden. Wat gaat het hard! Ik denk trouwens dat het niet zolang meer duurt voordat Tim zijn eerste stapjes zonder hulp gaat zetten.
Rustig aan Kirby. Dat kan haast niet, als ik zo lees wat er allemaal in jouw leven gebeurd. Jemig, ook aan jezelf denken en ook je ontspanning zoeken. Knuff!
Dankjewel Kirby, het doel is weer duidelijk. *Prinses voelt zich nu helemaal schuldig omdat ze zich te buiten is gegaan aan een zak Engels drop *