@prinses, kan me voorstellen dat je gespannen bent hoor! tis allemaal niet niks! @kirby, veel spanning dus, rustig aan doen zoveel mogelijk. lekeer wandelen wanneer dat kan! hahahah ik moet zo lachen om die bikini steeds. Ik ben aan de sonja bakker dus helpt mij ook! Mijn kleine walvis is net bij het cb geweest. Maten: 74 cm en 8070 gram. (4,5 cm gegroeid en 510 gram erbij) Prikken erin, eerst zonder tranen en de 2de met een schreeuw maar was snel over. Stoere bink. Ze vond hem erg leuk en zijn ontwikkeling was wederom voor op zijn leeftijd. (ze zei nog dat hij de vorige keer alles kon wat hij nu zou moeten kunnen hahahah) van kijkers niks meer gehoord.. vanmiddag weer nieuwe kijkers... duimen maar weer.
Stoere bink hoor Dean. Prinses onzeker zeg, hopelijk komt het allemaal goed. Kirby rustig aan hoor goed aan jezelf denken, kan je ook trouwjurken foto`s plaatsen...? Tuurtje beterschap jongen. Liek ( gaat zo aan het werk.... )
Stoere knul, die Dean Geen last krijgen van die stomme prikken hoor! Duimen draaien weer voor de kijkers Natasja! Aldonza, hoe gaat het met je kereltje?
Hahaha Ana-Lucia is grappig, ze zet zichzelf vast in haar eetstoel, tot nu toe probeerde ze het altijd maar het lukte niet en vandaag toch al twee keer, ik zet haar erin, ze neemt de linten met sluiting, klikt het mooi in elkaar en daarna maar boos zijn dat ze er niet meer uit kan.
haha die Ana-lucia. boos omdat ze niet meer eruit kan. Grappig he als ze zelf iets doen en het omgekeerde niet snappen of kunnen. Vanmorgen met Naomi naar de kapper geweest. Ze bleef rustig zitten, al vroeg ze wel na de eertse knip klaar? Maar ze kan zaterdag netjes naar Ruben toe. Heb Lenneke gesproken. Haar vader is vanmorgen weer thuis gekomen. Verder gaat alles goed, wel wennen aan het gene wat gebeurt is en het een plek geven. Met len gaat ook alles goed, draagt haar positiekleding weer. De verhuizing is goed gegaan. Iedereen de groetjes van Lenneke en Nicky. Ook van haar mannetje natuurlijk. Natas, wat is Dean een bikkeltje zeg. En weer helemaal goedgekeurd toppertje. Liefs Lyd
Fijn dat in huize Lenneke alles goed en oke is! Komt wel allemala tegelijk voor ze he. Natas, Had jij kijkers? Kirby: Slim kind! haha Prinses: Balen die onzekerheid vwb werk. Hier in het Noorden is het ook een puinhoop! Niemand is echt zeker eigenlijk....blegh Lyd, Hahaha...klaar? hihi slimmerd! Ben benieuwd zaterdag! Femke, Hoest met mijn schoondochter en met Ruben zijn schoonouders? Ik hou het kort verder....misschien waai ik straks nog langs.
Toch heb ik het gevoel dat het huis nu gauw verkocht wordt! Hopen nu maar! Imani: Hoest met het ventje in je buik (blijf het gewoon ook volhouden ... hahaha)
Pffff, ik ben echt even onweer momenteel. Drukke dag op school, dvd-recorder stuk, gezeik over een familiefeestje en gezeur met mijn EHBO. En dan nog steeds die onderliggende stress van het werk van Flip. Bah bah bah, ben het echt even zat!
Goh, vorig jaar rond deze tijd waren dit Marin haar maten. 06-02-2008 6m1w 8420gr 71,0cm 44,3cm Ik vind het toch altijd weer bijzonder om te zien dat we geen eenheidsworsten op de wereld hebben gezet.
Heel herkenbaar ja. Marin klimt zelf ook in haar stoel. krijg er wel haast een rolberoerte van aangezien ze vrij laat pas omdraait en gaat zitten. Maar ja, loslaten noemen ze dat gloof ik.
Hier gaat alles goed hoor. Voel me goed en optimistisch. Er komt een rare week aan waar ik me niet op kan voorbereiden. operatie van paps enzo. Doe dus maar gewoon lekker rustig aan en sta in de afwachtmodus. Tis misschien raar, maar nu we zo bewust met een brusje bezig zijn, geniet ik nog veel meer van de kleine dingetjes met Marin. Ze zit net op haar knietjes voor de tubbies. het beginliedje wordt nu woordelijk meegzongen. Ze is alleen iets sneller met de ohoh's dan de tubbies. Nu staat ze weer luidkeels op haar manier mee te brullen met het zandkasteel (is iets moeilijker qua tekst he) Gisteravond kreeg ze een toetje. We lepelden samen voordat het toetje op de muur terecht zou komen. Zegt ze met een lief snoetje: memmie saaamen! Vervolgens neemt ze een hap, kijkt me aan: Memmie lekkah! Dan kan je toch alleen maar een hele domogende gelukzalige grijns op je hoofd hebben. ben normaal niet iemand van de smeltmomenten, maar dit maakt me wel heel gelukkig. Als je van ééntje al zo'n gevoel krijgt, hoe veel is het dan als er twéé van die snoetjes aan tafel zitten?!?
Gaan we alweer aftellen? Natas, Ik had nog helemaal niet gezegd hoe stoer ik Deantje vond bij het bureau! Lekker dat alles zo goed gaat! Fem, Heerlijk toch, dat je zo kan genieten van je dochter! Dat is toch wel een voorrecht na de MMM vind ik! Je haalt er echt ALLES uit. Hier nog steeds keelpijn en veel snot. Blegh
Na de tubbies zei ik tegen Ruben; Dan wil jij nu zeker naar bed? Antwoord: Jah! Wiebel, wiebel wiebel naar de deur....trap op en met grote grijns naar de deur. Over smelt- en heerlijke momenten gesproken :-D
Leander zit echt in een Terror fase. Wil alles hebben wat niet mag en krijst het uit als je zegt nee. Spelen met zijn eigen spullen wil hij niet en ook net in bad mikt hij alles er naast en zit te gillen omdat hij er niet bijkan. Hangen continue aan mijn benen, en van de week was ik echt boos op hem. Had al meerdere malen hem uit de keuken gezet tijdens koken. En in een onbewaakt ogenblik graaid dat kleine handje toch naar de steelpan op de kookplaat. Was meer boos mbt de schrik , Leander schrok ook van mijn reactie. Verder zit ik niet zo lekker in mijn vel. Zit nog steeds met de kat te tobben die ondanks al mijn inspanningen en het vele werk wat ik er aan heb niet stabiel in de suiker gaat zitten. Dat geeft behoorlijk teleurstellingen. Heb nu keelpijn en ben wat koortsig en heb straks avonddienst. Met beetje geluk kan ik wel eerder weg, als ik het overgrote werk gedaan heb kan de omloop mijn unit waarnemen. Dus hier ff ego. Heb alles gelezen en ben helemaal op de hoogte.