De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Is toch wat moeilijk he soms! Ze worden dan ook veel te snel groot, eer je aan iets gewend bent, is er alweer iets nieuws om aan te wennen...

Ze leert echt heel snel woordjes bij nu, gisteren weer twee nieuwe woordjes, soen (schoen) en ton (tong). Is wel verwarrend soms, als ze hetzelfde woordje gebruikt voor twee verschillende dingen, boot is hier bvb. brood en boot.

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oooh Fem, heel herkenbaar! Wat zijn onze kindjes toch echte wondertjes he!

Gisteren mij ook weer kwaad gemaakt tegen een vrouw die haar kindje van ik denk ongeveer 2,5 jaar gewoon op de passagierszetel vooraan liet zitten en dat dan nog terwijl er gewoon een autostoel op de achterbank stond he... hoezo lui en dom :S Beseffen die dan echt niet wat voor wondertje ze hebben? Of zijn ze te dom om het gevaar te snappen?

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    He Liek, doe maar rustig aan! Beterschap en knuffel!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Net voor de eerste keer naar het CB geweest en Myrthe is goed gegroeid! Ze is nu al 55 cm en 4115 gram :D :D
    De arts vond haar een erg wijs en sterk meisje....dat vonden wij ook al hahaha :) :)
    Ga zo even lactulose kopen voor de poeperij, dat mocht ik haar gewoon gaan geven. Ze zit echt zo te persen en krijgt er helemaal niets uit....echt zielig. Verder begint ze af en toe wat meer gericht te lachen nu...errug leuk...

Daffie

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hallo meiden, we zijn weer online!

Goede berichten lees ik over groeiende kinders en minder over de zieke kindjes en een terrortubbie....
    Beterschap voor de zieken!

Even alles weer bijgelezen.
    Lyd, bedankt voor je update!

Inderdaad is het verhuizen prima gegaan. Veel hulp gehad en tussendoor naar het ziekenhuis heen en weer gesjeesd.
    Nicky vond het wel interessant die opa in bed.
    En de rollator die op de gang stond was helemaal het einde! De hele gang door heen en weer, en lachen en uitsloven!

Gisteren paps opgehaald, thuis had hij het even erg moeilijk, toen kwam pas het besef wat er eigenlijk gebeurd is en dat je lijf je in de steek heeft gelaten. Maar de dokter heeft hem gerustgesteld en na een nachtje rust gaat het vandaag alweer ietsje beter.

Met mij gaat het ook iets beter, sinds zondag geen pillen voor misselijkheid meer genomen. Het is nog niet weg maar wel te doen.
    Vanmorgen lekker gezwommen met Nicky voor het eerst weer na 6 weken denk ik.
    Oma had een paar keer waargenomen.
    Het was heerlijk en ik was zo blij dat ik dit weer kon doen met mijn meisje!

Straks nog 2 vriendinnen op bezoek die naar het tijdelijke nieuwe huis komen kijken. Het lijkt allemaal weer een beetje normaal te worden in onze omgeving...

Kirby, fijn dat schoonpappa ook thuis is. Mijn vader heeft ook zo'n heel programma gekregen. Niet voor 10 weken, maar wat meer verspreid. Maar hij moet ook begeleid gaan sporten enzo.

Zo nu nog even naar hyves!

Kus

6. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Hier ook een ego bericht.

Vannacht weer weinig mijn bed gezien, aangezien het meisje weer aan het hoesten was:Uche uche uche, Aaaaaaaaaaaaaah!
    Eerst van 12 tot half 3 aan een stuk door liggen hoesten en daarna in fases tot aan de ochtend toe. Ben gebroken en kan niets voor haar doen. Dat maakt me verdrietig.
    Ze ligt nu ook in bed, ze is bekaf maar ligt maar te hoesten. Het doet zo'n pijn bij haar dat ze niet kan slapen.
    De hele toverdoos aan trucjes en middeltjes weer opengetrokken, maar niets helpt.

De dokter vanochtend nog gebeld voor een verwijzing naar een KNO arts. maar hij wil haar eerst zelf weer even zien.
    Heeft ze een verstopte neus? Nee (dan zijn het niet haar neusamandelen)
    Eet ze goed? Ja (dan zijn het niet haar keelamandelen.)
    Kom toch maar binnenkort even langs, kan ik even haar amandelen bekijken. :(

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Beterschap voor Charlot Imani! Watt een ellende dat het hoesten steeds weer terugkomt!
    Eigenwijze huisarts....

Bijna 37 weken meis!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik begrijp het volkomen Liek. Het is dan toch echt een gezinslid. Hier is onze kat ook nog niet in orde (vroeg je laatst naar). We hebben net 22 dagen antibiotica gegeven en er is nog steeds bloed en leukocyten in zijn urine te vinden. Grrr! Net overleg gehad. Vanmiddag kan ik een ander soort antibiotica ophalen. Verder moeten we ervoor zorgen dat de kat veel drinkt.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterkte voor de poezenbeesten!

Hier een geblesseerde hond...;)
    Was het weekend uit logeren geweest, samen rennen met een ander (ja, die ouwe ja!) en toen ze samen de deurpost door wilde....bleef die bolle van ons hangen zeg maar.
    3 flinke plekken op d'r kop. Ze heeft er gelukkig geen last van. Het ziet er nogal onnozel uit ;)

Arme Charlotte en Imani erbij!
    Ik hoop dat je gauw doorgestuurd kan worden (of dat manlief doorgestuurd wordt omdat jij lekker met babyboy in bed ligt! Dit is niks zo, arm kind!

Daffie,
    Fijn dat je meiske helemaal is goedgekeurd! Altijd een geruststelling als je ziet dat ze mooi aankomen!

Lenneke,
    Heel goed je weer in de cyber-wereld te zien :-D
    Ik hoop dat jouw paps ook weer gauw opknapt en alle gebeurtenissen een plekje kan geven.
    Enge dingen vind ik dit altijd hoor!

Nog 1 papa te gaan, vwb ziekenhuizen, en dan hoop ik daar voorlopig niks meer over te lezen.
    Ja, behalve over hoe goed het gaat natuurlijk!

Hier toch maar aangekleed...was ik eerst echt niet van plan. Met Rubie lekker broodje gegeten, toen zelfs gewandeld! Nou ligt ie lekker te tukken, vrijwillig! Ik vroeg weer: Wil je naar bed? en zie mijn Hyves.

Toen hij vanmorgen nog op bed lag heb ik toch de box maar afgebroken. Weg = weg.
    Ben benieuwd wat paps vindt als ie thuiskomt.
    WTP kleedje hangt te drogen...straks alles weer gezellig neerzetten.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pff ben ff verdrietig hoor.. lees net mailtje van rick over makelaar.. ook deze kijkers zal niks worden.
    Een stel dat in spanje woont, zij nederlands, hij engels en willen naar nederland.. tja.. orrienterende fase.. wordt niks dus..

kan wel schreeuwen gillen janken.. ik word er zo moe van.

Nog 1 papa te gaan he meiden dan hopelijk allemaal gezond weer verder! we kunnen geen opa's missen!

beterschap lieke!

Lief hoor al die babbelende kids! super sweet!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Shitzooi Natas!
    Echt vreselijk balen zeg!
    Maar de prijsverlaging is pas net in de lucht, al veel kijkers gehad.....wie weet!

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    WTPkleedje?

Hoe vond Ruben het dat de box weg was? En hoe vindt grote Lau het? of is die nog niet thuis?

Natas, wat ontzettend vervelend dat je hoop weer maximaal de grond ingeboord is wbt het huis.

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Winnie the Pooh?

Natas,
    :cry:

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ah. natuurlijk

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Erna, hoe is het Ikea kleed bij jullie uit de wasmasjien gekomen?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, Winnie The Pooh!
    Hij blijft ontzettend mooi na geregeld wassen..en dat voor Wibra!

Lau vindt het prima. We hadden het er een ruime week geleden over gehad. Hij was er toen al een ruime week niet meer in geweest. Nu dus nog steeds niet. Ik denk dat we hem anders samen hadden weggehaald het weekend.
    Nu we logees krijgen hebben we meteen wat extra ruimte om te spelen voor het grut.

Ruben vond het ook best...zat er toch nooit meer in.
    Het is dat ie niet zoveel op is geweest sinds het ding weg is.
    Nu ligt hij er ook alweer op...alleen maar janken...nu in bed is hij stil.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Femke!
    Marin is alweer ruim over de helft joh! Nog voor wij op vakantie gaan is mevrouw alweer 2 jaar oud!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha ja die gaat hard he?

Pff baal zo.. 4 mensen en dat weer niks.. tis tocht niet te geloven.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Natas, tis inderdaad niet te geloven!
    Als ik het huis zo zie dan is het helemaal niet verkeerd. Het is ook een ***** tijd nu he.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh Natasja :( Pff... kan me voorstellen dat het echt zwaar is voor jullie nu, hoop dat het echt snel verkocht wordt hoor!

Lenneke, fijn dat je paps weer thuis is nu! Gaat ie het wat rustig aan doen?
    Blij dat je het nu ook redt zonder de medicatie voor de misselijkheid!

Imani, ach Lotteke toch, beterschap voor haar hoor! Hoe gaat het met jou? Kijk je al uit naar de bevalling? :)

Beterschap voor de poezen en hond!

Deel Deze Pagina