Lieke wat sneu dat het gewoon niet echt wil met jullie kat..zeker als je zo je best doet en je krijgt hem nog niet goed ingesteld. Rustig aan lieverd en je weet ons te vinden als je ff je verhaal kwijt wilt, he?! Daffie eerste bezoek CB alweer gehad...hopelijk zorgt de lactulose ervoor dat de poeperij toch beter gaat. Natas weet niet zo goed wat te zeggen...het is gewoon superfrustrerend dit. Lenneke fijn dat je weer online bent..is toch zowaar nog goed gedaan dan. Is het beetje gelukt de overhuizing? Je hebt wel drukke en intensieve dagen achter de rug...kun je een beetje tijd vinden om weer beetje tot rust te komen? Beterschap met je papa. Kirby voor jou ook een hoop life events bij mekaar..is ook veel. Hopelijk loopt alles straks een beetje soepel en goed...rustig aan meissie. Nee, vind het ook niks al dat gerommel met ouders en schoonouders...hier eigenlijk alleen mijn moeder nog....ben er ook heeeeeeeeel zuinig op en hoop dat ze nog lang bij ons mag blijven. Imani wat een eigenwijze huisarts...maar goed..hopelijk nu dus snel die verwijzing naar KNO arts. Voor jou is het nu extra zwaar ivm zwangerschap en het is gewoon niet leuk als je kleintje zo'n verdriet heeft of last van het 1 of ander..knuffie! Elmo eigenlijk is het sneu, maar moest wel beetje lachen bij jullie woefen die samen door 1 deur willen....boink....gelukkig dat ze er geen last van lijkt te hebben. Jullie dus de box uit de kamer....zal zeker weer een hoop extra ruimte geven voor die maanden dat hij uit jullie woonkamer is, maar ik hoop dat hij toch binnen een jaar weer terug staat. Femke Ikea kleed al verschillende keren gewassen en gaat eigenlijk goed. In zoverre zie je gebruikerssporen omdat de katten het nog wel eens leuk vinden om zich op de iglo of de flatgebouwen de nageltjes te strijken.. Ik laat zo lekker even het bad vollopen...ben erg moe en krijg het vandaag maar niet echt warm, dus ga even relaxen in lekker bad...boekje erbij en maar oud vrouwtje worden. Groetjes, Erna.
Erna, Ik hoop dat je je gauw weer wat fitter voelt! Hoe gaat het met Tuurtje vandaag? Onze woefen wilde niet samen hoor, dat had wel gepast namelijk. Het waren twee van die super lobbessen die het probeerde Ik heb me ook suf gelachen hoor....maar het ziet eruit alsof ze heeft gevochten. Stoer uiterlijk .... maar ze is dus het watje dat zich opzij heeft laten duwen :-D Hier lekker geshopt met mams vandaag! Ruben was pas rond 10.00 uur wakker en is dus vrolijk en fris mee geweest. Lekker gelunched. Ruben ook gewoon op een stoel van de Bistro, lekker krentenbolletje en wat Fristi. Hij vond het helemaal geweldig. Tis echt zo'n kind om mee te nemen, zalig (vooral als er iets te eten is hahahah). Nu ligt hij lekker in bed, af en toe hoor ik hem wat kletsen....hij is in elk geval super tevreden! Nog wat lekkere verzorgingsproducten gekocht voor het droge huidje...dus nu smeren maar :-D
ah gos, staat iemand hier met neusje tegen het raam te kijken of papa er al aan komt. En met zo'n zielig stemmetje Papaaaaaaaaaaa roepen.
Pfff, nou gaat nog niet zo goed als we hoopten...vanmiddag weer flink diarree en huppekee onder de douche. Vanmiddag leek het beter te gaan, maar net dus weer gespuugd..acherm ding. Lekker opgefrist en nu in bed...hij heeft nog echt last van zijn buikje. Laura ozo...stoer uitziende woef met zachtaardige aard dus... Lekker aan het smeren met die producten..hopelijk geeft het de nodige verlichting. Ben na het warme bad nog even op bed gaan liggen met het boek...ben uiteindelijk in slaap gevallen tot 16:30.... Femke aaah die staat dus echt op papa te wachten..hoe lang moest ze wachten op d'r papa en kreeg hij zeker een warm welkom!? Ga zo met bakkie koffie WIDM kijken, heb het rijk weer alleen vanavond. Vriendlief gaat biljarten dus dat wordt nog wel weer een latertje. Ik denk dat ik er toch wel weer bijtijds in lig. Hopelijk een rustig nachtje. Fijne avond en misschien nog even tot later, Erna.
widm........ oh ja, wie is de mol. Volgende week finale toch? Balen dat manneke toch weer lek is. Plast hij nog steeds wel? Zo blijft er niet veel van zo'n stoer wurm over he. Toch prettig dat je dan als kleintjesverpleegkundige (hoe noem je dat?) weet wat je moet doen. ook al zal dat anders zijn met "eigen".
hier eentje die uit is op een beugeltje. Ze tuimelde bovenaan de trap over haar handjes zo met haar snuit op het laminaat. Twee tandjes hebben aan de binnenkant van haar bovenlip een bloederige plek achtergaleten. Dus lekker even op een nat washandje laten sabbelen. Hier beneden bij het donderjagen nokte ze met wtp-auto en al voorover. Kon hoofdje nog net van de grond houden, maar de schrik zat er bij haar goed in. Denk dat ze vannacht goed slaapt. Vriendlief gaat vannacht (rond drie uur) tot en metmaandagavond naar oost-Duitsland. Wordt dus weer een vrouwenweekend.
Aldonza, Tuur heeft het flink te pakken zeg. Jemig, ik had toch echt goede hoop dat het de beterende kant op ging. Inderdaad alles goed in de gaten houden, maar dat zal je vast wel goed kunnen inschatten met je achtergrond. Misschien inderdaad slim om morgen toch even te overleggen met je huisarts. In het weekend is dat toch altijd lastig. Sterkte ermee! Hier staat WIDM ook aan. Ben echt benieuwd wie het is, ik heb namelijk geen idee. Fem, ben je goed verzekerd? Beugeltjes zijn niet goedkoop. Zielig altijd, als ze zich zo pijn doen. Dus dit weekend meidenweekend. Kan je goed tegen alleen (met Marin dan) thuis zijn? Elmo, dat klinkt als een heerlijke dag. Was het bij jullie mooi weer? Hier namelijk niet. Natas, wat rot zeg, dat het nog niets geworden is met je huis. Ik begrijp er echt niets van, want volgens mij is er niets mis mee. Wil je de link nog eens op hyves plaatsen, dan kan ik nog eens kijken. Imani, hoe gaat het met jou? Het beebje blijft goed zitten zeg. Ik denk dat het 42 weken wordt. Hihi, nee hoor, ik gok op 39 weken en 6 dagen. Kirby, heb je nog gebeld om een afspraak te maken?
Ja hoor, kan prima alleen zijn met Marin. Zal ook wel moeten als je met een militair samenwoont he. Volgend jaar zal hij toch ook echt een keer weer minimaal 3 maanden weg zijn.
Ben net even naar de Prenatal geweest Ik heb toch maar even een goede kinderstoel gehaald. We hadden een goedkope van de Kruidvat, maar daar zaten opstaande randjes aan, waar het eten onder kwam. Erg lastig schoonmaken en zag er dus erg vies uit. Ik ga even een poging doen om de nieuwe in elkaar te zetten. Rustig hier trouwens.
Nou ik heb hem half in elkaar. Maar krijg de zitting en voetenplankjes niet vast. Aaaargh, kan ik eigenlijk heel slecht tegen. Hihi, ik voel me namelijk zeer geemanicipeert. Hahaha, weer mislukt.
Pfieuw dat zou ik dus echt niet zien zitten, ik ben wel graag een keer alleen hoor, maar drie maanden
Wij gaan vandaag de schuur even opruimen.. want ik heb een geheimpje gehoord over mijn 30ste verjaardag.. Ik krijg van mijn ouders, zussen en zwagers en neef een mamafiets!!!) sssssssssssshht
Oh Natas, wat fijn! Geweldig cadeau zeg en het komt zo goed terecht! Kirby, 3 maanden is ook lang hoor. Maar hij is ook al eens 6 maanden weggeweest en dan is 3 maanden weer peanuts. Klinkt raar, maar 3 maanden is aan de ene kant te lang omdat het net wat langer is als een cursus. Aan de andere kant is het te kort omdat je net in een bepaald ritme zit. Dan is het heerlijk om hem weer terug te hebben, maar ook verwarrend omdat je net een bepaalde routine hebt ontwikkeld waar alles goed in functioneert.
Wij doen vanmorgen lekker rustig aan. Gisteren heeft mijn zus Marin meegenomen bij de oppas vandaan toen ze haar eigen knaap ophaalde. We hebben daar gegeten. Meisje lag dus pas na achten. Vanmorgen dus heerlijk tot kwart voor negen op bed gelegen. Vanmiddag gaan we na Marin haar slaapje naar mijn ouders. We blijven dan daar eten (stelletje schrapers zijn we he ) Ik wil gewoon mijn paps nog even in originele staat zien voordat hij morgenavond wordt opgenomen. Haha, meisje probeert net een hapje van mijn müsli-notenbrood. Ze had net daarvoor een hapje broodje kaas gehad, dus de smaak was wat onverwacht. Loopt nu aan haar tong voelend gedesillusioneerd weg.
Wauw! Super cadeau Natas! Je hebt het wel super getroffen met de familie he! Dat maakt dat je dipjes wel goed doorkomt volgens mij! Ze weten je altijd wel weer op te beuren! Femke, Heerlijk toch, overal lekker eten! Gezellig ook. Kan me voorstellen dat je nog even naar paps wilt. Succes aankomende week! De logeetjes zijn er nog niet. Mevrouwtje zou hebben gespookt vanacht (heeft ze dat maar gehad he ). Straks gaan we lekker zwemmen! Ruben ligt lekker op bed, zoals gewoonlijk. Is ie lekker fit als zijn dinnetje komt