Femke, ik heb bewondering daarvoor hoor! Dat je dat kan zo lang alleen... snap wel dat het dan even raar is als hij terug is, als je dan net goed in je ritme zit. Gelukkig is het ook niet meer als vroeger toch, al die maanden weg en zitten wachten op een brief... nu kunnen ze toch wel e-mailen enz. toch? Veel plezier bij je ouders straks en eet smakelijk Succes voor komende week! Ik denk aan je!
Lau, alleen maandag is pittig hoor. Voor de ret valt het vast mee. Zijn ze er al? Kirby, veel kunnen bellen is ook niet alles hoor. Toen vriendlief in Macedonië zat belde hij (door omstandigheden) bijna elke dag. Dan gaat het je leven wel beheersen hoor. Je hebt geen momentje rust/voor jezelf. Zit je net lekker in een film je gedachten te verzetten, komt er weer een belletje tussendoor. En omdat hij eerst wat moeite moest doen om een telefoon te kunnen bemachtigen, wimpelde ik 'm ook niet af. Nu we Marin hebben zal het ook wel weer heel anders zijn. Bovendien, als we mazzel hebben is er als hij weer weg moet al een tweede. genoeg te doen dan dus. We weten bovendien dat hij sowieso niet vóór maart 2010 op een grote uitzending gaat. Tis trouwens wel typisch dat het huis nu lekker aan kant is, de laatste was in de masjien, een deel buiten hangt en de rest in de droger droog draait. Ik ben veel productiever als hij er niet is. Misschien heb ik wel wat te veel prinsessenaspiraties (mooi woord voor luiaard) als hij er wél is. hahahaha
Elke dag bellen is natuurlijk ook wel veel, maar het is toch fijn als je af en toe wat van hem hoort toch. Als ik m'n overgrootmoeder hoorde vertellen, nou zij moest gewoon zitten wachten op een brief en dan zat m'n overgrootvader nog niet eens zo ver van huis. Dus in die zin is het wel beter Ik hoop iig dat er een tweede kindje is voor hij weer op uitzending moet
Nou, half en half Ik vind het gewoon ronduit vervelend om iets in huis te doen terwijl hij hier rondloopt/zit, ik word daar zo nerveus van.
Nou, eigenlijk zou ik het het fijnste voor hem vinden dat een tweede kindje op het moment van uitzending op komst is en niet al geboren is. Als je nagaat hoe snel zo'n eerste jaar omgaat. Het is wel veel wat je dan als papa moet missen hoor. Bij zijn vorige eenheid gingen ze zelfs voor zo'n provinviaal reconstructieteam al gauw 7 tot 8 maanden weg. Moet je toch niet aan denken. tegenwoordig nemen veel militairen een laptop mee op uitzending. Je kan dan 's avonds ook even msn-en ofzo. en je kan foto's en filmpjes van het grut opsturen. dat is natuurlijk ook fijn. Alleen is het funest voor de laptops, dat woestijnzand.
Bikini, bikin, bikini, here i come! Ben even heel erg blij, want zat vanochtend onder de 80 kilo! Jippie! Natas, wat een leuk verjaardagscadeau. Dat geeft inderdaad een goede motivatie om de schuur op te ruimen. Gisteravond heb ik lekker gesport en doorgezakt. Ik was vannacht om half 3 thuis. En over prinsessenaspiraties gesproken. Ik zit heerlijk met mijn laptopje op de bank, terwijl mijn schoenen gepoetst worden. Hihi!
Tijdens je menstruatie houd je ook vocht vast. Ben je volgende week nóg lichter. Ik mag aannemen dat je schoenen gepoetst werden terwijl je ze NIET aan had he. Anders zou het wel heel erg zijn en spant PRINSES de kroon.