De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Meisje net in de pyama gehesen.
    Ik: Krijg ik nog een krûpie? (knuffel)?
    zij: jah.... (ik krijg een hele goede knuffel)
    ik: is memmie de liefste?
    zij: neeh....
    ik: is papa de liefste?
    zij: neeh....
    ik: is marin de liefste?
    zij: jah.....

Kind heeft nog gelijk ook!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Slimme meid die Marin :)

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, die Marin.

Ik ga zo meteen op hyves kijken.

Hier staat de wasmachine ook te draaien. Ik denk dat ik zo het strijkijzer ook nog even ga gebruiken.

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hier gelukkig weer opgeknapt.
    Spannende tijden hier mbt kater.
    We gaan het weer zonder insuline proberen een deze dagen.
    Ws werkt Lantus en eigen aanmaak elkaar tegen.

IMANI van harte met het bereiken van de 37 weken mijlpaal.
    Echt helemaal geweldig voor je.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar moet de kat het nu dan zelf weer doen, zonder hulp. Kan dat dan?
    Is Lantus het medicijn wat de eigen insuline-aanmaak tegenhoudt, zonder dat dat de bedoeling is?

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    ER komt een teveel aan insuline vrij die een flinke daling geeft en daarna weer een stijging.
    Door te minderen proberen we dit te voorkomen en gaan we kijken of hij het weer op zijn eigen kracht kan redden.
    Alvlees klier lijkt namelijk niet helemaal out of order.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Jemig wat hebben jullie een toestanden met dat beestje zeg. Ik weet niet of ik dat allemaal op zou kunnen brengen met onze kat.

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Het heeft hier ook een grote impact op moment.

Zelfs die avond van opname van Leander ben ik vanaf ziekenhuis heen en weer gereden tussen de artsenbezoeken door op de SEH.
    Beestje moest getest worden en gespoten, kon hem niet aan zijn lot over laten.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik hoop dat het goed gaat Liek, zodat hij/zij dan medicijnvrij door kan gaan.

Brr, ik zit niet echt lekker in mijn vel. Ben toch constant gespannen. Nog 4 dagen wachten, en dan horen we wat. Ik heb liever dat ik weet waar we aan toe zijn, dan zo te moeten zwemmen in onzekerheid.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik herken het wel hoor Liek. Alles voor het beestje. Ik kan het me levendig voorstellen.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zover zou gaan voor een huisdier. Heb veel voor het beestje over, maar er zijn voor mij echt grenzen.
    Wil niet zeggen dat ik het niet knap vindt wat jij allemaal voor het beestje doet!

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Begin nu toch wel wat nerveus te worden.
    Vanmorgen nog even met paps gesmst. Ik knijp 'm nu toch wel. Ik ben er van overtuigd dat hij goed ui de operatie komt en dat ze alles kunnen weghalen, maar ze zitten zo dicht bij de aangezichtszenuw en de oogzenuw te rommelen. Er is toch wel een kans dat hij met een scheve mond of een hangoog weer wakker wordt.
    Piene in het hoofd nu. Straks maar wat molletjes nemen. Werd ook aangeraden, maar daar beginnen we dan maar wat eerder mee.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hey Imani, je weet wat er bij de 37 weken grens hoort he.

MELDPLICHT!!!!

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sterkte vandaag Femke!

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Femke lekker weer thuis en alles goed achter de rug...ben mede opgelucht met je!
    Imani idd MELDPLICHT!! Eindelijk dan he meis..nu mag hij of zij komen! Gaat het een beetje met je?
    Prinses pff, lijkt me ook helemaal niks nee...zou ook helemaal peuneveu zijn!
    Lieke is idd een hele impact, maar snap het helemaal....en als ik het niet zou doen is manlief er, alles voor zijn beessies...vooral zijn oude katje is zijn allesie...moet er ook niet aan denken dat die er niet meer is...denk dat ik vriendlief dan kan opvegen hoor, zo heftig is het bij hem.

Heb ik nog wat te melden...neuj, niet echt..tik een eindje verder voor forumvervuiling :) .
    Ga maar even aan een bakkie senseo...misschien tot later.

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Prinses, lijkt me ook niks hoor zo... al die onzekerheid! Pfff...

Lieke, hoop dat het allemaal goedkomt met je kat! Doet zeer he als je je diertje ziet afzien. Hier nog altijd tranen in de ogen als we terugdenken aan onze woef, zowel bij hubbie als bij mij, we missen haar zo erg :(

'k Heb koppijn! Al die huizen :rolleyes:

Zijn nu erg geïnteresseerd in een huisje, donderdag voor de eerste keer gaan bekijken en vandaag al teruggeweest met een aannemer en een architect. Ziet er allemaal goed uit, is te doen qua kosten enz, alleen het dak is erg nodig in eerste instantie. Straks gaan hubbie samen eens overleggen wat we gaan doen, want we waren ook nog erg geïnteresseerd in een nieuwbouw... maar die woning was dan veel minder ruim en een kleinere tuin voor hetzelfde geld...

Ik opteer voor de bestaande woning, met de nodige verbouwwerken... 't is een mooi lapje grond en dus een ruime speeltuin voor Ana-Lucia, binnen is er een ruime woonkamer, keuken en een grote veranda waar Ana-Lucia lekker in het licht kan spelen! Boven vier slaapkamers, een hele grote (zo'n 4,5 op 7m), dan een ruime met een kleine dressing voor Ana-Lucia en dan nog twee kamers voor toekomstige ukkies of als logeerkamer. Er is ongeveer 200m² huis en 400m² grond. En ik wil echt een mooie, ruime tuin voor m'n meissie!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zaterdag nieuwe stappers voor m'n meisje gekocht:

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Prinses :)

(Ik ben mijn belofte nog niet helemaal nagekomen :oops: Ik maak er zo snel mogelijk werk van)

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zat net met mijn koppie koffie en dacht ineens hoe het gister was Kirby maar als ik het zo hoor is dat bestaande huisje toch meer wat jullie voorkeur geniet?! Spannend hoor, ben strakkies wel benieuwd naar foto's!
    En die schoentjes zijn leuk! Heeft ze ze al aan?
    Haha..en ik zie dat jij van de virtuele peptalk bent..haha!

Deel Deze Pagina