De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    snap ik. is trouwens funest voor je rug dat besluiteloze gedrag van zo'n dreumes

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik ga meisje ophalen

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    zeg dat wel

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

EGO...Myrthe heeft vandaag echt weinig geslapen. Vanaf 7:00 pas een uurtje of 2/3 bij elkaar denk ik. Heb haar net wakker in bed gelegd en 20 minuten laten huilen (wat ik normaal nooit kan :cry: ) en nu slaapt ze. Hoop dat ze het een uurtje of 2 vol gaat houden.

Vandaag de Pacco inbakerdoek binnen gekregen, heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Myrthe krijgt zichzelf erg slecht in slaap en maait ontzettend met de armen.

Soms wordt ik echt zo onzeker van het moeder zijn :(

Daffie

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Beterschap voor Naomi hopelijk slaat de ab kuur goed aan.

Elmo hoe is vlekken gate.?

Natasja wat een kl...zooi mbt het huis zeg gelukkig een mooie dag in het vooruitzicht 14 maart :D
    Klinkt goed je reis naar Engeland.

Femke een rustig dagje gehad na alle drukte van gisteren.

Kirby TXS voor de trouwjurken hahaha.
    Was een hele mooie die laatste.

Prinses hopelijk snel duidelijkheid mbt je vriend, bevalt de nieuwe stoel?

Lenneke helemaal trots op meissie, prima maten weer.
    Fijn dat het beter gaat met je.

ElviraR alles palettie.?

Imani Jammer hoor dat het darmen blijken te zijn, hihi nu wil je wel dat het komt maar dan komt het niet, succes met de laatste loodjes.
    Ik was vanmiddag bij mijn 35 weken zwangere vriendin.
    Die is nog superfief zeg tjeeminee.

Aldonza Hoe is het met Tuurtje? Hopelijk is je jongen opgeknapt.

Hier verder alles rustig.
    De kat doet het niet slecht de eerste 24 uur zonder insuline de volgende etmalen zullen meer zekerheid geven.
    Femke, je schrijft dat je het niet kan opbrengen wat ik voor beestje doe.
    Maar de ander keus is wat een DA niet snel zal doen is inslapen ) ?
    of je beestje wordt zo ziek dat het niet behandeld wordt dat het gaat lijden. ik had het ook niet gedacht dat ik zo ver zal gaan, maar uiteindelijk rol je er zo in.

Leander heeft vanmiddag de auto flink ondergespuugt weer het hele stoeltje vol bah.
    Ik kon ook niet stoppen reed in Den Haag in de drukte en moest dus ook de snelweg op gaan draaien uiteindelijk.
    Bah wat een zure lucht van Haagie naar Rotterknor.
    Ergste was dat Leander weer aan de kaasstukjes begon van zijn boterham.... :oops: :oops: :oops: Weet kind veel. :(
    Nu ligt hij lekker gebaddert in zijn bedje.
    Hij heeft nu geen 90 CM slaapzakken meer aan deze ritse hij elke keer open heb een nieuwe 110 Cm van de prenatal bijgekocht dit laat hij nog dicht.
    Bij jullie alle grut nog in de zakken aan het slapen ook.?

Liek

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep, hier een slaapzakkenkind.
    Wat sneu zeg....dat Leander zo heeft gespuugd in de auto!

Daffie:
    Neeh..ook geen ervaring met een slapeloos kindje.
    Onze schurk slaapt juist errug veel!

Neeh, niet heel veel gewerkt meer nee!
    Laatste uur juist nog even aan de bak hoor ;)
    Uurtje daarvoor werd ik bestookt met heul veul email!

Oh ja Lenneke,
    Fijn dat Nicky het zo super goed doet zeg!

Op het kdv werd mij dringend verzocht toch eens contact op te nemen met de ha ivm het overmatige poepen van Ruben.
    Hij heeft daar 5 tot 7 poepluiers per dag (dun).
    Rug 3 kwart vol...geregeld in bad.
    Dit al ruim 2.5 wk nu.
    Thuis poept hij ook wel meer (boven inmiddels 2 kiezen, onder 1 onderweg) maar niet zoveel als daar.
    Ik heb s' morgens een mooie plasluier....en niet in elke luier poep (zoals bij hun).
    Toch morgen ter info maar even bellen dan.
    Het zou wel heel erg zijn als ik niks doe en hij blijkt toch een darminfectie oid te hebben (woorden van kdv).
    Nou ja, bellen we toch?
    Verder doet hij het super...hij is niet ziek.
    Wat denken jullie?

Ow, nu ff RTL4 nieuws kijken ivm belastingvoordeel voor werkende ouders!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na het belasting deel meteen naar Ned 1 (kijken we altijd om half 8). Daar was nu De Plastisch Chirurg....

Dat werkt je op je traanbuizen zeg!
    Allemaal mensen die door kanker of aangeboren afwijkingen protheses kregen (hand, neus, oog).
    Gezondheid is dan weer zo'n betrekkelijk iets he!
    Vader van een collega het weekend overleden aan longkanker...bah bah bah

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan toch maar bellen Elmo. Baadt het niet, schaadt het niet. Ze zullen het wel niet voor niets zeggen. Wel vreemd dat hij het dan alleen op het kdv heeft.

Liek, Tim slaapt ook nog in een slaapzak. En die stoel die we gescoor hebben, heeft een levertijd van 14 weken. Dus we hebben het nog niet. Vervelend dat Leander zichzelf ondergespuugd heeft, hoe is het nu met hem? Denk je dat hij ziek is?
    Wat goed, dat het redelijk lijkt te gaan met de kat. Hier is het momenteel bagger. Hij voelt zich niet lekker, dat is duidelijk te zien. We zijn dus maar begonnen met antibiotica.

Lydia, beterschap met Naomi. Hopen dat de antibiotica snel zijn werk doet, zodat ze weer lekker kan drinken.

Natas, lekker naar Engeland. Leuk zeg. En 3 keer bellen op een dag moet kunnen hoor. Rot van het huis. Hopen dat die gescheiden man, toch nog hapt.

Lenneke, fijn dat je je weer wat beter voelt. Dus bij je vader ook stress op het werk. Hoe is het nu met hem?

Imani, nog even te gaan. Misschien dat het rommelen toch wel aangeeft dat het zich snel aandient. Ik ben benieuwd.

Daffie, hier geen ervaring met de pacco-doek. Soms is laten huilen even de oplossing, alhoewel het wel eens tegennatuurlijk voelt. Knuff!

Kirby, ik wil ook wel een fotootje zien van het huis.

Hier een heftige dag. Iemand heeft me in vertrouwen genomen, met een erg heftig probleem. Ik ben er een beetje ontdaan van, maar heb besloten het hier niet neer te zetten. Eerst het zelf maar eens op een rijtje krijgen. Misschien dat ik een tipje van de sluier oplicht op hyves. Ik ben er nog niet uit, aangezien het me zo in vertrouwen verteld is. Ik heb misschien nog wel adviezen nodig. Nou allemaal lastig en voor jullie vast vaag. Sorry daarvoor!

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Liek, wat sneu zeg, voelt hij zich nu wel weer goed?

Hier ook een kind dat met slaapzak slaapt, anders hopt ze ook zo uit d'r ledikant.

Slapeloos kind, hier ook lang gehad, de eerste weken door krampjes, dan door erge reflux en dan gewoon omdat ze geen zin had :D Nu slaapt ze redelijk normaal, 't is te zeggen van 22u ongeveer tot een uur of 8 bvb. deze morgen en dan nog een middagdutje, maar dat slaat ze ook al geregeld over. Ana-Lucia heeft de eerste weken uren en uren op mijn buik geslapen, dan had ze veel minder last van de reflux en kon ze echt lekker slapen, op bed leggen was bijna geen optie.

Elmo, je merkt niks anders aan Ruben? Behalve dan het vele slapen en de vele poepluiers? Nuja, eens bellen naar de huisarts kan geen kwaad he...

Zusje is nog niet bevallen, is allemaal weer rustig nu daar, ze heeft wel enorme nesteldrang en geen eetlust meer. Deze middag moest ze sowieso op controle en ze heeft 1cm opening...

Lydia, hoe is het nu met je meisje?

Huisje, zal straks een foto plaatsen, ga nu eerst eten :)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Bedankt meiden, het slapen was van korte duur 25 minuten om precies te zijn. Heb haar weer een fles gegeven en toen viel ze na een uur weer in slaap bij mij. In bed gelegd en weer die ogen open :( :( AAARRRGGGHHHH

Ben alleen, want mij man werkt vandaag tot 23:00. Ga haar zo maar weer uit de wieg halen denk ik, want de babyfoon slaat weer rood uit!

Daffie

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lekker bij je pakken meis. Het is wel even vervelend voor je, maar als dat het enige is wat werkt, dan doen. Afstandbediening en drinken bij de hand.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flip heeft trouwens net een spoelworm gevonden in het braaksel van onze kat. Jak! Zou dat nu de oorzaak van alle problemen zijn?

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Jak! Ik denk het wel. Is het lang geleden dat ze is ontwormd?

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Eerlijk gezegd hebben we nog nooit ontwormd. Eigenlijk nooit geweten dat dat moest. Het is overigens een hij. Is toch makkelijk wat aan te doen?

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Meisje heeft redelijk gegeten en matig gedronken.
    Vandaag maar zo'n kleine 275 cc.
    Morgen maar is aankijken hoe het gaat en anders maar de ha weer bellen.
    De 2e keer kuur ging al wat beter.

Na het douchen wilde mevr niets meer drinken dus naar bed.
    Heeft ze 3 kwartier liggen mopper er even uit wat gedronken en nu slaapt mevr.

Prinses,
    Katten moeten elk jaar geloof zelfs elk half jaar worden ontwormd.
    Kan je doen met pillen of een pasta.

Daffie,
    Hier in het beging ook een meisje gehad die niet wilde slapen in bed, heel veel bij me gehad en veel met haar gelopen.
    Uiteindelijk met een maand of 4 sliep ze overdag in haar bedje en niet meer bij ons.
    lees maar eens terug in het begin van dit topic.

Naomi slaapt ook nog in een slaapzak omdat ze de dekens eigenlijk altijd wegduwd.
    misschien van de zomer maar eens zonder proberen.

Lenneke,
    Nicky dus weer helemaal ok.
    Jij voelt je alweer wat beter en je paps ook?

Verder ben ik het kwijt.
    Ben ook een beetje moe.

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Is gewoon een pilletje om de zoveel tijd dat je geeft... kan je veel ellende besparen!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hopelijk drinkt en eet Naomi morgen weer meer! is toch zo sneu als die kleintjes ziek zijn :(

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens Flip hebben we druppels gebruikt tegen vlooien en wormen. Hij weet het niet zeker, maar hij kan wel eens gelijk hebben. Ik bel morgen de dierenarts wel. Zou ik ook de huisarts moeten bellen voor Tim? Ik lees overal dat het gevaarlijk kan zijn, maar niet wat het gevaar is en wat te doen.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben je zeker dat het een spoelworm is? Bah Bah.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, zeker weten. :(

Deel Deze Pagina