Naomi heeft heerlijk geslapen, ze werd om half 9 wakker. Ze is nog wel wat hangerig maar goed dat kan. Kuur is wel een probleem maar ik krijg hem er wel in. Gisteravond had ze wel koorts dus wel een molletje gehad. Drinken gaat ook beter dan gisteren, ze heeft nu al een halve beker leeg. Zo is kijken of ze wil eten.
we wachten het af meer kun je toch niet doen. straks even boodschappen doen. Hopelijk vind Naomi dat ook even prettig
Mijn nichtje komt zo langs met haar nieuwe lover! Heb hem nog niet eerder gezien dus ben benieuwd :-D Boodschapze!
Owwww...en als het zulk mooi weer blijft, gaan wij vanmiddag denk ik nog wel even fietsen / wandelen!
Hier hoofdpijn van die rotpillen. Hebben we vanmiddag ook nog kanjertraining-bijscholing . Denk dat ik me daar maar rustig ga houden. Paps smste net en mag zometeen naar huis. Fijn, is niks om hem daar in zo'n bed te zien liggen meteen drain uit zijn hals. Lyd fijn dat naomi goed op het kuurtje reageert. Lau, morgen dus naar de ha. Ben benieuwd. Prinses, wij ontwormen onze kat elke 3 maanden. Normaal gesproken doe je dat elke 6 maanden met een tablet. Maar ons beest is veel buiten en vreet veel vogeltjes e.d. dus ons werd aangeraden om het elke 3 maanden te doen. Verder niet zo verbolgen reageren op de verbazing van een ander hoor, ben er zeker van dat Elmo het niet vervelend bedoelde. Ik kan me persoonlijk ook niet voorstellen dat je nog nooit ntwormd hebt. Maar ik vermoed dat een deel van je reactie voornamelijk is doordat het nu ook om Timmetje gaat waar je je stiekem ook ongerust om maakt. Wel raar trouwens als je zo met een dier aan het dokteren bent, de dierenarts ontwormen ook nog nooit genoemd heeft. Vind je ook niet? Maar snel een kuurtje voor de poezenmeneer regelen dus.
Als het weer hier ook zo blijft dan ga ik vanmiddag ook even fietsen met onze kleine boef denk ik of anders even wandelen en de eendjes blij maken. Dat zullen de eendjes niet heel erg vinden denk ik.
Femke, Wat fijn dat je vader naar huis mag zeg! Natuurlijk is het niks om hem daar zo te zien liggen...die man hoort lekker thuis! Zeker nu hij met de VUT is! Hoelang en hoeveel van die pillen "moet" je nog dan? Hoe gaat het verder met je ingewanden? Erg beurs nog? Lenneke, Hoe knapt jouw vader eigenlijk op? Kirby, en jouw schoonvader natuurlijk!
Idd erg fijn dat je paps naar huis mag Fem, alles beter dan in het zkh toch? Vond Marin het ook vreemd om opa in het zkh te zien of is ze niet mee geweest? Naomi vond het raar om oma in het zkh in bed te zien liggen.
Nee, Marin is niet meegeweest. Dat was denk ik ook te druk geweest daar. Ik ben maandag meteen na de operatie bij hem geweest en gisteravond. Geen briljante tijdstippen voor het meisje dus. Ik heb die pillen gisterochtend genomen, was een dubbele dosis maar rotzooi. de bijwerkingen moeten vandaag wel klaar zijn is mijn idee. Ik heb gewoon aangenomen dat die hoofdpijn daar vandaan komt. Verder is het goed met mijn binnenwandbekleding. Eigenlijk is het beurse gevoel grotendeels verdwenen. Gelukkig maar, vond het maar niks.
Lydm als je het mij zou vragen zou ik tegen je zeggen dat je het beste kan wandelen. Lijkt me voor het meisje nu niet zo goed om in de wind op de fiets te zitten. Was geen mutseniepje toch? Ga die eendjes maar gelukkig maken. Wij stappen hier zo onder het gemalen water met z'n tweetjes (marin en ik)
Lydia, fijn dat Naomi al ietsje beter is, nu nog gaan eten en dan gaat het helemaal goedkomen, gelukkig drinkt ze al wel iets meer. Denk ook dat wandelen misschien beter is dan fietsen, zeker als ze zoals Ana-Lucia niet van de mutsen is. Femke, gelukkig mag je paps naar huis vandaag! Hoe voelt hij zich? Jij hoofdpijn door die stomme pillen? Dat het maar snel wegtrekt! Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt Elmo. Prinses, jij al gebeld naar de huisarts? En pilletje gehaald voor kater? Ben ff kwijt wie het vroeg maar mijn schoonvader? Breek me de bek niet open Ik denk dat hij graag zou doodvallen! Doet weer al allerlei dingen die eigenlijk niet mogen! Wat het huisje betreft, de structuur is goed, maar ik wil echt alles opknappen, boven ligt er overal tapijt en vinyl op een mooie oude plankenvloer, dat wil ik er af trekken en net zoals in ons vorige huis helemaal mooi opknappen, lijm afbijten, afschuren en mooi vernissen. Hetzelfde met de mooie trappen. Ana-Lucia zou een kleine dressing hebben in haar kamer maar die kan makkelijk vergroot worden door een muurtje af te breken en een meter verloren ruimte van de hal in te pakken, dus dat wil ik ook doen. Beneden is het vooral behang- en/of schilderwerk. Keuken is wel verouderd, maar daarmee zouden we nog even wachten omdat mijn droomkeuken toch wel heel veel centjes kost Er komt wel al een hele nieuwe badkamer en ik wil overal nieuwe elektriciteit, er is wel een keuringsattest afgeleverd voor deze, maar hij is nogal verouderd en ik vind het niet veilig genoeg en gezien mijn pa toch van de elektriciteit en domotica is, zal dat wel snel in orde komen. Als we het gaan kopen, dan zijn jullie allemaal welkom als we klaar zijn met al het werk
Nu maar even voortmaken en dan op stap met zwangere zus, lekker afmatten dat ze snel bevalt Ik zit vol ongeduld te wachten op dat kleine mannetje!
Als ik het zo lees dan heb je het al gekocht Kirby Ga idd met haar wandelen vanmiddag, fietsen lijkt me ook geen strak plan. Eten wil ze niet, ja tijdens het boodschappen doen heeft ze een krentebol op. Maar een gewoon broodje krijg ik er dus niet in. Ach morgen maar eens kijken, ze drinkt tenminste en dat vind ik even belangrijker.
Kirby: Ik vroeg o.a. naar je schoonvader. Irritant zeg..als mensen niet om hun gezondheid denken! Ben je daarvoor zo bang dat er iets gebeurd :S Hier is kindlief van de rel. Weet niet zo goed wat ie wil... Nou ja, is ie net op de helft Wandelen vond hij wel erg leuk! Nu ligt ie weer op bed. Net 1 poepluier...heel korrelig was deze, had Lau gisteren ook (herkend iemand een korrelige poepluier?). Volgens mij zie ik boven ook een hoektand doorkomen...
Ruben voor hij naar bed ging: Wijzen naar de fruitschaal, had al een banaan op dus kreeg een peer! Op de arm begon hij er al in te prikken en toen ik hem de kans gaf nam hij er zo een hap uit. Ik dacht nog, dat eet ie echt niet met schil en al...wel dus! Het is dat ik het stokje eraf heb weten te halen...anders had ie die ook nog opgevreten! Toen hij bij het klokhuis was heb ik even gesneden...maar wat vond hij het lekker zo zeg! De peer ging bijna helemaal op!
Elmo, Korrelige poepluier.........hier betekent dat tandjes die doorkomen. Het zijn van die luiers waar je 100 doekjes tegen aan kunt gooien en nog zitten er restjes poep op de billen. Lotteke eet hier mandarijn met schil en al op als ze er de kans voor krijgt. Laatst deed ze hetzelfde met de appel van papa, ze had drie kwart op. Weet je wat ze ook zo lekker vindt, snoeptomaatjes. En dan mag ik ze niet door midden snijden, want ze vindt het juist zo leuk om ze stuk te laten knappen tussen haar tanden. Aah, ze wordt wakker. Afsluiten maar weer dus. Misschien tot vanavond. Lyd, Nogmaals beterschap voor je meisje. Ik hoop dat het mooie weer haar een beetje goed doet.