De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kijk Imani.....toch tandjes dus!
    Heerlijk joh, dat Charlotte zo lekker fruit eet!
    Ruben wordt later groenteman denk ik ;)

Hoe gaat het eigenlijk met de ontwikkeling van Charlotte? Zie je haar vooruit gaan?

2. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ontwikkeling gaat op en af. Praten doet ze momenteel niet zoveel. Ze is nu druk bezig met proberen te kruipen en te gaan staan. Ze kan wel staan, maar met hulp. Ze gaat nog niet vanuit haar zelf staan.
    Gisteren wel een flinke buil opgelopen en met haar kin op de tafel gekwakt bij een aantal pogingen om te gaan staan.
    Maar volgens mij loopt ze met haar fijne motoriek aardig op voor. Een beetje lastig om uit te leggen wat ze precies doet. Maar ik zie haar dingen doen die ik kinderen in groep 3 als oefening geef, wanneer ze fijnmotorisch zwak zijn. Ze pakt bijvoorbeeld met duim en wijsvinger een voor een krentjes op, terwijl ze met de ander vingers van dezelfde hand de andere krentjes vasthoudt.
    Of als ze haar handen al vol heeft en ze wil nog iets pakken, dan doet ze dat met haar vingers zonder het eerste los te laten.

Maaruh, Ruben gaat lekker vlot momenteel.Die gaat als een razende de trap op en het lopen heeft ie ook al aardig onder de knie. En, het blijft een lekker ventje om te zien.

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Charlot en groente,
    De ene dag werkt ze zo wat champignons naar binnen en de andere dag worden ze zorgvuldig uit het eten geslecteerd en naast het kommetje neergelegd. Zo gaat dat met alle groentes. :)
    Vlees, daar is ze dol op. Dat heeft ze van haar papa.

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Na het middagdutje lekker even gewandeld, vervolgens de hond uitgelaten en daarna nog even met onze jonge dame naar het speeltuintje hier voor.
    Vond ze lopen op het gras eerst nog eng en moest ik haar hand vast houden nu liep ze zelf.
    Vooral de bloemetjes vond ze erg leuk.
    Ze heeft inmiddels ook al 2 bekers drinken op, dus dat gaat goed.
    Groente, mevrouw eet alles alleen sla vind ze raar want dat is koud en groente eet je niet koud.
    Vlees, zodar ze een stukje vlees in het verzier krijgt is de rest niks meer dus dat bewaren we echt als het laatste.
    Vooral rookworst vind ze erg lekker.
    Dus qua vlees is ze ook net haar papa.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani:
    Dat dacht ik al wel, dat Charlotte gewoon met hele andere dingen bezig is! Die meis is echt niet gek hoor! Volgens mij is ze gewoon een super slimmerd! Lopen ... tjah...dat komt vanzelf wel een keer hoor! Ze gaat heus niet op handen en voeten naar de disco straks ;)

Ruben gaat niet zo heel rap hoor (al lijkt dat soms zo). Lopen doet hij nog heel wankel (vraag maar aan Lyd ;)) en praten eigenlijk helemaal niet.
    We vinden hem prima zoals hij is :-D :-D

6. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Dat heb je heel mooi verwoord. Zo zien wij dat ook met Charlotte, alleen jammer dat er zelf soms zo gefrustreerd onder is. :)

Lyd,
    Gaat de goede kant op, zo te lezen met Naomi. Lekker.

Hmm, kat heeft in het halletje gepiest en lag heerlijk in Charlottes ledikant te slapen (hij komt nooit op haar kamer!). Wat weet hij wat wij niet weten?

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dat de baby nu snel zal komen :)

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Wie weet! Het zeurt wel een beetje, maar daar zit iedere keer meer dan een uur tussen, dat zet nog geen zoden aan de dijk.

9. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    O ja, nog zoiets. Lotteke vindt mama's borsten ineens weer heel interessant. Heeft zelfs al een een paar keer aanstalte gemaakt om te happen. Maar begin dan hard te lachen voordat ze het echt deed. Boef!

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha Imani!
    Maarre....huisdieren weten inderdaad vaak dingen die wij niet weten.....
    Ben zeeeeer benieuwd!

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat Tim heeft, geen idee. Hij heeft echt een goed uur gehuild omdat hij niet wilde slapen. Als ik bij hem was, was het goed. Maar zo gauw hij weer zijn bed in moest, was het herrie. Echt overstuur. Best zielig, maar op een gegeven moment ben ik toch weggegaan. Nu slaapt hij nog niet, ik hoor hem weer. De pauzes worden wel langer. Ik ben bang dat als ik ga kijken, het weer erger wordt. Maar ik geloof dat ik toch nog even ga.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterkte voor Tim en Tuurtje...beide niet echt van het slapen vanavond!

Ik zal geen grapjes maken over behang, rubberen hamers en Wiskey ;)

Tis heel sneu als je uk iets mankeert maar je hebt geen idee wat je er mee moet.

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kwam even gluren of er al een baby was geboren maar zie dat Imani nog heel even moet volhouden.
    spannend hoor weer zo een kleintje , benieuwd hoe Charlotte op haar brusje gaat reageren
    succes met de laatste loodjes :)

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, die vind ik dan wel weer grappig. ;)

Tim slaapt inmiddels.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    domotica? Is da?

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wat zijn jullie ook een lekker stel samen :) :) :)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht alleen maar Pfieuwwwwww :-D :-D

*is blij dat humor in de smaak valt*

Gaat ie verder weer een beetje Prinses?
    Je had gisteren een ingewikkeld verhaal...kan je er een beetje mee uit de voeten?

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nou, ben geloof ik te voorbarig geweest gisteren...
    Heb op het CB gezegd dat Nicky nauwelijks last heeft van peuterpuberen en best goed luistert.... :( Wrong!
    Ze is me sinds het CB bezoek danig aan het uitproberen... Weglopen in intratuin, na vermaning op de grond gaan zitten janken. Als we buiten lopen richting speeltuintje opeens wegrennen en dan bleren als ze schrikt van passerende auto. (en mamma hart in de keel en dankbaar dat meisje nog leeft) Enz, enz, enz...
    Er zitten hier steenstrips op de wand en geen behang helaas...........

Met papa gaat het steeds beter. Vandaag voor het eerst een klein ommetje buiten gelopen vertelde hij net heel trots aan de telefoon!

Imani wie weet, katten zijn toch wel supergevoelig...

Lyd, fijn dat Naomi opknapt.

Succes met Tim Prinses!

Natas, wat een leuke lente-banner!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Banner Natas..heb terug moeten kijken tot pag. 989!

Het was de moeite...hij is erg leuk!

Deel Deze Pagina