De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Imani,
    ik denk dat je dit weekend je klein wondertje in de armen mag sluiten.
    En dan gok ik op zondag.

Len,
    wat zal jij geschrokken zijn zeg.
    Naomi denkt ook van mag niet maar doe het wel en dan kijken of ik het wel zie.
    Papa maakt met zijn nee wat meer indruk :(

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    oef! Die Nicky

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nog 4 pagina's te gaan.
    Heb op hyves een paar foto's neergezet.
    Zitten een paar hele leuke bij al zeg ik het zelf haha.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zit overduidelijk niet lekker in mijn vel. Er gebeuren op het moment heftige dingen en mijn lontje is kort. Nu ook hoofdpijn en niet lekker, maar dat valt allemaal te wijten aan spanningen. Morgen hoort Flip meer, en dat maakt me zenuwachtig.
    Het verhaal van gisteren. Ik weet nog niet wat ik er mee kan of moet. Ik ben er wel mee bezig, maar heb het even geparkeerd. Eerst mijn eigen prive-dingen op een rijtje, voordat ik een ander kan helpen.

Lenneke, dat is altijd zo. Als je zegt dat ze er geen last van heeft, is het er ineens. Als je zegt dat het goed gaat, gaat het ineens fout. En andersom. Hihi, je kan het beter niet uitspreken.

Imani, het rommelt dus een beetje. Spannend!

Natas, leuke banner inderdaad. Hij was me al eerder opgevallen, maar heb er nog niets over gezegd. Deantje bijna een jaar. Al druk bezig met de voorbereidingen? Ik heb vandaag nog even fotootjes gekeken op de website van Dean. Wat is hij dan al gegroeid zeg! Stoere vent.

Kirby, de kat is inmiddels ontwormd. Ik heb ook nog even met de ha gebeld. De ontlasting van Tim moeten we goed in de gaten houden. Verder niets eigenlijk.

Aldonza, Tuur dus ook al moeilijk in slaap. Ik hoop voor je dat hij nu wel op 1 oor ligt.

Femke, hoe is het met de hoofdpijn?

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lastig al die muizenissen in je hoofd Prinses. Dan kan je die van een ander er moeilijk bij hebben. Verstandig dat je dat geparkeerd hebt.
    Morgen hopelijk goed nieuws over Flip.
    Wil je over die andere zaken in je koppie wat kwijt?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien dat jij me wel enigszins advies kan geven. Ik pb je even.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik wacht geduldig af.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik ga naar bed.
    tot morgen.

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat het met Naomi weer beter gaat....erg leuke foto's op de hyves Lydia! Dat eten haalt ze vast wel weer in...allang fijn dat ze weer wat wil drinken.
    Ach gatsie...wormen..lijkt me goor ja Prinses, snap je bezorgdheid dan wel als je dat hebt gezien..blegh. Wij ontwormen ook niet om de 3 maand trouwens Fem ook al zijn onze katten ook veel buiten en vreten ze het nodige aan/op. Heb hier nog nooit wurmpjes gezien bij onze kattenbeesten, gelukkig.
    Prinses niet zo raar dat je nu niet lekker in je vel zit..vooral spanning omtrent bericht morgen zal veel van je vragen en dan zijn allerlei dingen die daarbij komen die vele druppels...dat je daarnaast ongi bent ..word je ook niet vrolijk van.
    Elmo ben benieuwd wat huisarts zegt van de poepluiers...wel maf dat het op kdv meer is, kan natuurlijk toeval zijn en misschien dan niet verkeerd om den dokter ff te laten kijken/beoordelen. Maar anders zou je haast denken dat hij daar misschien iets te eten/drinken krijgt, anders dan thuis waar hij wat heftiger op reageert ofzo?
    Hoe was de nieuwe lover van je nichtje?
    Korrelige def...hier wel eens gezien, maar nooit zo goed kunnen koppelen aan wat hij gegeten zou hebben...dus waarvan? Idd wel zoals Imani het omschrijft....maar hier al heeel lang geen nieuwe tandjes gezien, blijven hangen op 7.
    Ow..had eerst de foto's op hyves gezien en reactie geplaatst...maar dus wel steeltje eraf en klokhuis eruit.
    Hier vandaag gewerkt en Tuur was bij paps en nu voelde paps zich beetje draaierig vanochtend...zijn alleen 's middags de auto bij garage op wezen halen, we kwamen tegelijk thuis.
    Kan ook niet wachten om weer te gaan fietsen moet ik zeggen...vraag denk ik maar vast een vervroegd moederdag kado...heb nog geen buggydrager op mijn fiets en is toch net wat handiger vind ik.
    Femke heb ik wat gemist over welke pillen..oja..AB of niet..vreemd dat je daar zo'n koppijn van krijgt, niet fijn en ik hoop dat je er toch snel van af bent. Heerlijk dat paps ook weer thuis is! Hopelijk valt het vervolgtraject mee en is het niet te intensief.
    Kirby klinkt toch idd al als een vergevorderd plan wb huis....ben straks ook heel benieuwd naar foto's (dat worden dan de before) zien we later vast wel de after foto's of in het eggie..haha.
    Haha..je zus aan de actie omdat jij zo ongeduldig bent..haha.
    Oja....domotica?
    Eigenwijze s-vader dus..sommige mensen kunnen het niet laten he?!
    Imani haha...die Lotteke met haar snoeptomaatjes en ook weer interesse in mama's boobies....maar dan met knipoog...zie het helemaal voor me! Groente gaat er hier eigenlijk ook allemaal wel goed in. Gister voor eerst komkommer in dressing gegeven ('droog' komkommertje luste hij al snel)...dat gezicht was hilarisch, maar toch smaakte het hem goed, want...'ka' en wijzen en mondje ging alweer open.
    Mmmm, ben van mening dat beestjes heel slim zijn en dingen aanvoelen..dus wie weet. Joh..je bent alweer bijna 38 weken!
    Lenneke Nicky dus lekker aan het peuterpuberen...fijnnnn.
    Gelukkig om te lezen dat het met jou wat beter gaat en helemaal fijn dat het met je paps ook beter gaat.
    Natas jouw banner viel me gister ook al op (had gister snel gelezen)....zou je er voor mij evt. ook 1 willen maken. Moet je even zeggen wat jij van mij daarvoor nodig heb (behalve natuurlijk recente foto)?
    En jij dus druk en tripje Engeland voor de deur...leuk hoor!

Had het al op hyves geschreven over niet willen slapen van Tuur, maar was uiteindelijk na keertje terug te zijn gegaan en weer in bed nog 5 minuten aan het huilen/kwekken en toen was het dus stil. Zou me idd ook niet verbazen dat het heeft te maken met afgelopen week...dat was ook 1 van de 1e dingen die door mijn hoofd schoten.
    Maar goed..achteraf viel het dus wel mee.
    Ik ga er ook een eind aan breien...ben dizzy en beetje misselijk (vriendlief vanmorgen ook al draaierig), dus hoop niet dat wij nu staartje van Tuur zijn avontuurtje mee krijgen..blegh. Lettertjes dansen voor mijn ogen dus tijd voor bedje.

Truste!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, we hebben het al over de voeding etc. gehad met het kdv maar daar zit niks geks bij.

Lover was leuk! Heeft ze goed gedaan :-D

Jullie zitten weer wat te kwakkelen....beterschap!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hyves heeft onderhoud....

Maar tis gelukt hoor ;)

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik was vanmorgen eerder wakker dan Naomi.
    Gebeurt bijna nooit.
    Heb nu toch ook wel last van mijn keel.
    Straks maar even trachitol halen dat doet wonderen bij mij.
    Drinken gisteren ging super goed ze dronk haar naormalen hoeveelheid van 3 bekers.
    Nou het eten nog maar dat komt vanzelf wel weer terug.

Erna,
    jullie bliven bezig he met ziek zijn.
    balen hopelijk zet het niet door.

Laura,
    dus de lover is goedgekeurd.
    succes bij de ha zometeen.

Denk kijk nog even snel op hyvs maar kan er idd niet op.
    later misschien weer wel.

liefs

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hey Lau,
    zie je online wat zei de ha?
    enne ben een beetje nieuwschierig wat is er nou gelukt op hyves?

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Haha laat maar ben er inmiddels achter.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahah...

HA heeft een beetje hetzelfde als ikzelf.
    Mwah mwah...niet echt een ongerust iets.
    Sommige kinderen hebben dat nou eenmaal veel meer dan een ander. Als de ontlasting vettig wordt of veel meer of veel dunner wordt kijken we verder.
    Eerst doen we niks.
    Ik ben het hier helemaal mee eens.

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Gelukkig maar dat de ha er niets ernstigs achter zoekt.
    Laat Ruben maar lekker de luiers op het kdv volpoepen dan heb je thuis minder.
    En hij heeft er geen last van toch?

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee...gisteren en vandaag is hij wel uit zijn doen...maar daar hebben er meer last van las ik ;)

Gisteren 1 korrelpoep-luier
    Manlief 's avonds een dunnere
    Vandaag nog niks...dusse....over?

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Denk dat de kinderen ook aan de lente toe zijn.
    Dat druilerige weer heeft ook op hun een weerslag

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Boontje komt om zijn loontje...zie Hyves

Deel Deze Pagina