Durf het nog niet te hopen. Ik wil iedere keer de tijd opnemen, maar dan ben ik alweer de tijd van de vorige vergeten, en het doet nog niet erg veel pijn Daarbij komt dat je toch pas mag bellen wanneer je een uur lang om de 5 minuten weeen heb, en dat kan natuurlijk nog wel een tijdje duren.
Zus heeft regelmatig venijnige steken maar dan valt het elke keer weer stil... ze zal wel al meer dan 1cm ontsluiting hebben denk ik. Ik denk dat ze voor maandag bevalt.
Lieke, Dat is altijd weer een verademing, he. Kirby, Laatst rommelde het ook bij jouw zus. Wat was er bij haar gaande?
Ik ga in bad, mijn nieuwe boeken uitlezen. Misschien tot straks en anders tot morgen. Imani mocht het serieus worden dan sterkte en succes!
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Fem vroeg me om haar op de hoogte te houden via sms. Wel lastig nu ze in de gmr-vergadering zit. Manlief komt laat thuis, kwart over elf. Zit nu wel aan practische zaken te denken. Moet ik paps en mams alvast voorbereiden dat ze vannacht gebeld kunnen worden om Charlotte op te vangen? Mijn gevoel zegt van niet. Stel dat er niks is, hebben ze een slecht nachtrust gehad.
Ik denk dat ik wel zou bellen. Dan weten ze dat ze gebelt kunnen worden. Dan is het niet zo schrikken als midden in de nacht de telefoon gaat. Maar je moet doen waar jij je goed bijvoelt. Zet hem op meid
Naarling! Walrus! Dikbuik! Jokkebrok! Dinnetje! Foei! Ja, je had me gsmst ja. Maar dat ging over je 7 minuten verhaal. Ok, heb om even na tienen pas kunnen antwoorden. Maar jij antwoordt nu niet meer. Ga je dan toch voor vrijdag de dertiende? Charlotte was er ook in een poep en een scheet he. En dan ook nog met de 1000 aan de haal gaan dames. whahahahaha ik kan ook nooit een avondje belangrijke dingen doen he.
Dames, ik ga naar bed. Imani beantwoordt het smsje wat ik zonet nog gestuurd heb niet. Dat heeft op zich niet veel te betekenen aangezien het een wonder is wat mobiele telefonie betreft. Muts haar beltegoed is bijna op. En dat voor zo'n regeltiepje!
Wilde weer uitgebreid reageren, zag zoveel pagina's weer volgekletst, maar zag toen vooral berichtje van Imani dus ben gelijk doorgeschoven na laatste berichtje, maar we weten dus nog niets...spannend wel hoor!