Gaan zo op kraamvisiste bij en oud collegatje van mij. Beetje verlaat maar goed mag de pret niet drukken. Tot later.
Veel plezier. Ik heb hier nog geen idee wat ik ga doen. Eerst Tim maar eens in bad, en dan zien we wel verder. Ik denk dat we sowieso nog even naar buiten gaan.
Fijn dat Naomi weer beter is! Aldonza, hoe gaat het nu met jouw kereltje? En Liek, Leander nog overgegeven? Of was het eenmalig?
Ik ga vanmiddag ook wandelen met mijn meisje en even langs de speeltuin, is zo'n mooi weer, lekker van genieten. Vanavond ben ik uitgenodigd op een kinderkledingparty, kun je heel voordelig mooie kleertjes kopen.
ff ali illegali update van Imani: 9:32 alles nog binnenboord. lekker geslapen. het komt nog vrij onregelmatig. Slijm/bloedvrlies. Zo naar de vk. 11:41 op weg naar ziekenhuis Ik heb teruggestuurd: is het begonnen? ben je met je moeder? Antwoord: 11:46 twee keer ja. Een uur geleden 4 cm. Woehoe! En dan zeggen ze dat vrijdag de dertiende een ongeluksdag is. Echt niet. Prachtig weer en een mooi kindje onderweg.
WHAAAAA! Vind het zo spannend! Go IMANI Go IMANI! Jeetje Fem..kan je me niet per sms op de hoogte houden! Baal dat ik aan het "werk" ben zeg Lieke en Natasja, Heel veel plezier vandaag! Zo leuk om elkaar tussendoor te zien en de ukken kennis te laten maken steeds! Geniet ervan en veel foto's!
Weetje...misschien is uk er inmiddels al! Whaaaaaaaa gewoon de eerste met een tweede Walvissenjong! Vind het wel heel bijzonder eigenlijk!