Ja, dat is dan wel minder aan zo'n keizersnee. Maar alles voor de gezondheid. Bij de volgende dan maar Elmo. Je zit toch niet vast aan de keizersnee of wel? (en ik begrijp dat een volgende niet zo makkelijk is, als ik heb opgeschreven). Ik begrijp niet waarom de tussenstand op 8 meisjes staat. Ik zit steeds te tellen maar kom maar tot 7.
Ik kwam aan 8 omdat ik Fem haar bericht had aangepast en daar stond 7, heb niet meer nageteld, gewoon eentje erbij...
Weet ik wel Prinses, het gaat wel hoor Ga zo naar m'n zusje, eens zien of er daar ook nog een baby komt vandaag!
Dan hoop ik maar voor een kletsnatte baby op de buik van je zus vandaag. Het wordt nu wel eens tijd, je zit er al zolang op te wachten.
Fijn dat het inbakeren zo goed gaat joh. Geeft jouw ook meer rust natuurlijk. Misschien is het een idee, om straks als er nog meer walviskinderen geboren worden (en ik zie bij de walvisclub dat er een groot aantal jongen aan zit te komen), een walvismamaclub deel 2 op te richten. Ik denk dat dat leuker voor jou is, omdat de baby's dan iets dichter op elkaar zitten, en je toch beter je ervaringen kunt delen. Misschien vind je het idee helemaal niets, je blijft natuurlijk welkom hier.
whaaaaaaaaa joepie de poepieeeeeeeeee een nieuwe walvissen meid erbij! (moest er wel 10 pagina's voor doorlezen whahaha)
Hahahaha! Nog 1 dagje en dan is er nog een feestje. Gedraagt Dean zich een beetje op zijn oudejaarsdag?
jaaaa hij is heel lief. We hebben net de laatste boodschappen gedaan. papa kan zijn taart morgen ophalen na 9 uur. ben zo nieuwsgierig! We gaan even een pizzaatje eten en dan alles klaar zetten en straks de boel versieren.
Joehoe, een meisje en wat een mooie naam! JOSEPHINE, welkom. Heel veel plezier met jullie meisje en zusje. X Elvira