whahahh en laat ik nou helemaal geen conditie hebben... Dean kwam vanmiddag thuis en wilde gelijk de kaart weer hebben.. dus ik zeg van wie is die kaart...van Ma (Marin dus whahahaha)
Sorry Femke! Ik zal lief doen (al vraag je er wel om natuurlijk :-D) Lieve Natas,.... Ik was vandaag aan het werk heb ben de kaart vanmorgen vergeten mee te nemen. Hier kan ik ze niet meer posten in de avond..dus hij komt wel, maar te laat! Balonnen al klaar?
Zit trouwens wel braaf op de bank inmiddels..maar dan met toppie. Manlief heeft ook toppie op schoot en zo leuk is X-factor nou ook weer niet :-D
Vind het al lief dat je een kaart stuurt! welke dag maakt niks uit. bijna klaar.. af toe ff adem happen hoor.. zit ondertussen vermakelijk naar vadertje te kijken die nergens ruimte heeft om slingers aan te hangen whahahahaha
Owww...die avond voor de grote dag is zo bijzonder! Kon de hele avond amper mijn tranen binnen houden :-S
Wat een geklep zeg Len, Eerste ingeving van Rémon is dat jullie een jongen krijgen maar hij heeft je buik nog niet gezien. Dan heeft ie er een gevoel bij dus nog even wachten......( niet bloot he) Kirby, jouwn meiden erbij daar waar ze horen. Meer kan ik er niet van zeggen. Natas, heel veel plezier morgen, geef hem maar een flinke knuffel van naomi.
zo de slingers hangen. Balonnen ga ik nu er bij hangen. Thanks meiden! Ja heb ook al de hele dag zó'n krop in mijn keel
Je bent dan wel de laatste die baby af gaat...maar misschien is dat nog wel indrukwekkender hoor! Tis de laatste....op het grut van Viertje na dan Gelukkig is er ook een nieuwe ronde begonnen! We tellen gewoon weer af :-D
Owwwwww...ik ga echt met een heerlijk gevoel en een prachtig beeld op mijn netvlies naar bed zeg! Wat een prachtige vrijdag de 13e!
Ik ga zwevend de hond uit laten en dan ook richting mijn bed. Wat een mooi einde van deze dag........
Jemig Femke je hebt hier de spanning lekker opgevoerd...haha! Dank Laura voor je sms. Het was vreselijk druk op werk en toen we om half 8 gingen eten heb ik snel ff foon aangezet en het mooie bericht gelezen! Imani, papa en Charlotte van harte proficiat met jullie dochtertje en zusje Josephine...(mooi!). Dat was een vlotte dame! Fijn dat jullie met zijn allen weer thuis zijn. Laura als ik dan toch weer die lijst zo zie vind ik het zo prachtig...al die wondertjes! En die Rémon zijn gevoel zat dus helemaal goed (dat kan die wel, dus Lyd...). Haha..die Prinses lekker gesport (zal toch niet voor de Wii haar benen ontharen...of toevallig gewoon nodig...dat kan ook). Natas een hele fijne dag morgen (wat spannend ook he..hopelijk ga je lekker slapen, morgen is een drukke dag) en dus vooral een hele fijne 1e verjaardag van Dean!! Kijk nu al uit naar de foto's die jullie gaan schieten... * Natte, warme baby...hier wel...vooral ook omdat hij me gelijk onderscheet en pieste! Meiden, jullie liggen inmiddels vast al bijna allemaal te tukken....maar ik ga nu ook maar naar bed..was me het avondje weer wel....ikke moeiii. Truste, lekker slapen allemaal!
Altijd baas boven baas! (check het tijdtstip, ik zou het echt niet zolang volhouden met mijn wii, hihi) Dean, gefeliciteerd mannetje met je eerste verjaardag!
Lieve Dean! Van harte gefeliciteerd met je aller eerste verjaardag! We hopen dat je een hele mooie dag zult hebben en lekker verwend wordt. Dat komt vast goed, papa en mama hebben er heel hard hun best voor gedaan!
Dean, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Maak er samen met papa en mama een fijne dag van. liefs Naomi