De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ooh jij gaat al gezellig met Josephine gaan knuffelen vanmiddag! Doe maar vele groetjes van ons!

Fijn dat jullie je hebben geamuseerd gisteren!

Hier trouwens ook stralend weer vandaag :D

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hier waait het erg hard. ben blij dat mannetje rijdt. moeten toch de afsluitdijk over en dat gebakje van mij waait zi die dijk af. hahahahaha

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben vandaag begonnen met Zumba, is een soort work-out op Latijns-Amerikaanse muziek en de bewegingen komen ook voort uit de bijpassende dansen, ik vind het best wel leuk :D En ik kan het gewoon thuis doen, wat wel fijn is, zeker als een mini-meisje je probeert na te doen :)

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Wauwie Dean, wat ben jij lekker verwend! Klinkt helemaal leuk je 1e verjaardagsfeest.

Hier ook al lekker gewandeld en naar de speeltuin geweest. Nicky kan zelf de trap van de glijbaan opklimmen en dan van de glijbaan afglijden, zooo trots is ze dan! Gingen we eerst de eendjes eten geven, ik zeg 'goh het is nog rustig op straat', Nicky zegt: 'ja kwakkwak slapen!'
    Prachtig he?

Vanmiddag glutenvrij etentje, Nicky gaat ook mee en opa en oma ook. Heb er zin in!

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Klinkt leuk Kirby!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is de regen al een tijdje opgehouden...de zon zou doorbreken maar das nog niet helemaal gelukt.
    Als het lukt..gaan we lekker een eindje fietsen (scheelt zoveel in temperatuur) het waait nu nog wel aardig.
    Net maar een filmpje gekeken..schurk ligt te tukken.

Owwww..ben zo benieuwd naar wat meer foto's van Josephine! Vind het nog altijd een perfecte naam voor gezin Imani!
    Heel veel plezier Femke!

Natas,
    Bijgekomen van gisteren? hihi

Kirby,
    Bijgekomen van je eigen beslissing?
    Krijgen we nog te horen hoe het in zijn werk is gegaan en wat manlief vindt?
    Eigen blogje misschien? ;)

Lenneke,
    Wat wordt Nicky ook alweer groot zeg! Zo zelfstandig al! Geweldig om te lezen.

ElviraR,
    Long time no see.

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Dean jongen wat ben je weer verwend zeg.
    Geniet lekker van je speelgoed en je ballon.

Hier vandaag een beetje bewolkt, maar wel droog.
    Morgen weer werken zal wel even wennen zijn na zes dagen een beetje uitslapen naar weer vroeg op.

Ik heb een update gedaan op hyves dames.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik baal een beetje van mezelf. Ik heb vrijdag de afspraak gemaakt voor het trekken van de verstandskies. Vandaag heb ik er ineens last van, maar ik denk dat het tussen mijn oren zit. Bang dat het gaat ontsteken, maar ook bang dat ik mijn zwangerschapswens even moet opschuiven( niet dat het zo even lukt, maar ik vind het jammer om die maanden als verloren te moeten beschouwen) ivm met het wegsnijden van die kies (pijnstillers etc.) Ik denk dat ik morgen even ga bellen en ga vragen of ik toch eerder terecht kan.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    foto's van ons bezoekje aan Imani op hyves!

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    het is weer echt maandag hier

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Meisje zei net dat ze een poepbroek had. Dus ik die verschonen. Zat er maar een klein keuteltje in.
    Toen heb ik haar gevraagd of ze dan nog op de wc wilde. Antwoord was ja.
    Madammeke heeft dus zonet én geplast, én gepoept op het toilet. Ze zat er helemaal van te glunderen.
    *memmie trots*

Nu is ze net even wat minder slim. Ze doet Toto en Sassa na van het zandkasteel. Pakt haar neus en zal gaan proesten. Erg onhandig dat de tafel in de weg stond......... Allemaal bloed in haar mond van de knal. De ziel.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik maak de pagina's wel in mijn upje vol.

Wasje draait, vloertje schoon, meisje koest.
    Nog ff een leuke over Grunnegers. (he Lau? ;) )

Een Grunneger is emigreert noar Austroalie en rid mit zien zeuntje deur de wildernis.

Op n gegevem mement zain ze n groot baist mit laange achterpoten en laange steert.
    "Wat is dat poa," vroagt t jong.
    "Dat is n dangeroe," zegt pa.

Even loater lopt der n haile grote vogel veur de jiep langs en stekt zien kop in t zaand.
    "Wat is dat den," vroagt leutje jong.
    "Dat is n dangeroe, mien jong," zegt pa.

n Uurtje loater rieden ze bie n rivier laangs. Doar ligt n ieslek groot baist mit n grote bek en hail schaarpe taanden in t woater noar heur te loeren.
    "Wat is dat den pa," vroagt t kereltje.
    "Dat is n dangeroe," zegt pa.

"Moar pa, hou waist doe dat toch aaltmoal," vroagt t kereltje vol bewonderen.
    "Och," zegt pa, "dat is nait zo stoer mien jong, moar doar mot je Engels veur kennen.
    Zugst dat grode bord doar? Doar staait dat op: All animals are dangeroes.

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    FLinke Marin zo op het potje!

We hebben een huis gekocht! Neen, niet dat andere huis waar ik het vorige week over had, maar het huis van Gianni zijn tante! Eerst was ik wat weigerachtig om het te kopen maar vanmiddag zijn we er geweest en ik voelde er mij onmiddellijk thuis en Ana-Lucia ook. Er zijn nog wel wat schilderwerken en later moet er een nieuwe badkamer en keuken komen, maar voor nu is het prima, we hebben een mooie tuin, een ruim huis, een rustige straat en het ligt op 1,4 km van Ana-Lucia haar schooltje. En ook nog belangrijk, we krijgen het voor een erg mooie prijs.

Het is niet mijn droomhuis maar het is denk ik wel het beste wat we voor ons budget kunnen krijgen.

http://immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm?IdB ... e=2#onglet

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wow he, gefeliciteerd!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Grote Marin! Stoer zeg!

Gefeliciteerd Kirb!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach. ik heb een hoestieproestie dreumes boven.. arm ding.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    grote meid die Marin.

Kirby Leuk huis kan alleen de foto`s niet openen.

Dean beterschap met het hoestie proestie.

Ik ben vanavond bezig geweest met de vernieuwde offerte aanvraag ivm trouwen.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    moet je daar offerte voor aanvragen?

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    GEWELDIG , Ik hoor het al helemaal voor mij in het grunnings.

Deel Deze Pagina