Hier zou je ze normaal wel moeten kunnen bekijken: http://www.stragimo.be/WoningDetail.asp ... pandID=592
Gefeliciteerd Kirby. Ik ga zo de link even bekijken. Hier een lange dag. Ben pas net thuis van mijn werk. Morgen om 10 voor 6, gaat mijn verstandskies eruit. Ik heb vanochtend gebeld en kon morgen terecht omdat er iemand uitgevallen is. Ik ben poepiezenuwachtig, maar ook blij dat het zo snel kan. Weer een probleem opgelost.
1 oktober of 1 november, staat nog niet vast, zij gaan in een nieuwbouw appartement wonen en dat moet natuurlijk klaar zijn.
Er is trouwens een vijvertje nu in de tuin, dit gaan we droog leggen en vullen met zand, heeft Ana-Lucia haar prive zandbak, wel goed afdekken voor de katten van de buurt dan.
Hoe gaat het nu trouwens met je kat? Voelt hij zich al wat beter nu die vieze worm weg is? Of merk je geen verschil?
Het lijkt wel beter te gaan. Hij krijgt nu nog antibiotica voor zijn blaasontsteking. Dus weet niet helemaal zeker waardoor hij zich beter voelt. Meneer is vandaag zelfs een kwartier naar buiten geweest. Terwijl het steeds maar een minuutje was, de laatste tijd. Dus ik denk dat het vooruit gaat.
Oh fijn Prinses! Dat hij maar gauw weer helemaal de oude is dan! Ik ben al een uurtje wakker wakker Ben zo zenuwachtig haha, een huis kopen, zusje die nu wel echt eens mag gaan bevallen, niet goed voor mijn nachtrust haha, heb amper drie uurtjes geslapen nu, misschien zo nog even gaan liggen.
Neuh, 'k heb niet meer geslapen, heb de strijk gedaan, de afwas, was uitgehangen, opgeruimd, stof afgedaan en beneden gedweild
pfff dat is vroeg Kirby. ik had nog wel even willen slapen. Dean is niet lekker.. zit wel te spelen maar dan met een hoop gemopper.. ooowww eewww vieze luier geloof ik.
Kirby! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Leuk zeg, ga zo de foto's aandachtig bekijken! Femke, Marin wordt echt een grote meid zeg...pfffff Jammer van die tafel Leuk dat Gronings stukje! Ik kan echt geen woord uitspreken maar kan het wel op zijn Gronings lezen / verstaan zeg maar! Erg leuk! Prinses, Kiezen-gate! Niks aan zeg! Natas, Awwwwww....DREUMES! Boven... Gek zeker....van baby naar dreumes! Gaat het wat beter met het ventje! Femke, Even via jou: hoe gaat het met Imani en fam?
Natasja, Dean ziekjes? Of gewoon even niet lekker? Heb wel nog een half uur geprobeerd om weer in slaap te raken hoor, maar heb het dan maar opgegeven. Heeft als voordeel dat het huisje weer kraaknet is en ik dus lekker een terrasje kan gaan doen met zusje vanmiddag!
Kirby, gefeliciteerd! Mooi groot huis als ik het zo zie. Supergrote tuin. En leuk met die serre. Kan me wel voorstellen dat je er tzt een nieuwe keuken in wilt... Marin, wat een grote meid! Balen van je mondje op de tafel.... Leuke filmpjes van je gezien! Deantje, niet ziek worden he! Misschien nog een beetje bijkomen van het weekend? Hier weer goedgekeurd door de VK! Buikfoto's volgen binnenkort. Manlief even laten maken...