Gisteravond GMR gehad en vandaag de hele dag cursus met de hele stichting (400 man). Nu dus moe. We zien morgen wel weer. Vrijdagochtend gaat mannetje weer voor lang weekend met de band weg, dus heb dan meer tijd voor jullie. kus
Ik zeg net ook al tegen Natasja dat iedereen erg druk lijkt met het gezinsleven en alles eromheen. Voor hier ongezellig maar verder wel heel gezond toch? hahaha Prinses, Hoest met je gebitje? Kirby, Jij ook richting bekkenbeul? Jak! Femke, Super goed nieuws joh! Kan niet anders zeggen! Erna, Tuurtje weer helemaal opgeknapt? Nog lekker genoten van het mooie weer? Lenneke, Manlief al met de camera in de weer geweest? Lieke, Leander al wat meer aan het stappen? Lyd, Jij vooral blik op oneindig en veel werken Kirby: Super leuke glijbaan trouwens! Zoiets zoeken wij ook nog voor in de tuin. Uiteindelijk gaat manlief denk ik zelf een toestel bouwen! Nou...kort maar krachtig zeg maar....voelt gewoon of ik er niet helemaal bij ben de laatste tijd.
Kirby gefeliciteerd met je trouwdag! Prinses, fijn dat de nacht is meegevallen na je kiesextractie.... Brrr moet er niet aan denken.... Imani, wat een prachtig bevallingsverhaal. Je klinkt helemaal gelukkig! Pfff Erna wat een schrik zeg! Gelukkig zonder kleerscheuren er vanaf gekomen. Etentje was heerlijk en nicky heeft het ook gered tot het dessert! De koffie hebben we thuis maar gedronken! Vandaag gingen we de goudvis eten geven. Dus ik zeg tegen die vis 'etenstijd!' en Nicky daarna 'etentijd!'. Echt net een kleine papagaai hoor! Je lacht je rot af en toe. Ik heb er zo'n zin in om jullie allemaal weer te zien en met name al die lieve bijdehante koters!
Hier gaat het wel aardig goed. De pijn valt mee, als ik de pijnstillers maar gebruik. Tim heeft inderdaad last van de dertien maanden sprong. Pfff, ik was alweer op zoek naar het boek, maar kan het niet vinden. Nou ja, komen we ook wel weer door. Ik hoop dat hij vannacht lekker doorslaapt.
Heel gezonde inderdaad Elmo. Lenneke, wat een bijdehandje die Nicky! Fem, lekker nog even met je mannetje.
Prinses, zoveel mis je niet in dat boek denk ik. Het enige wat ik er in vond was vooral herkenning....en bevestiging Of je daar nu gelukkig van wordt? hahaha Nou ja, zie hem als TerrorTubbie en het wordt vanzelf al leuker :-D Succes! Lenneke, Die Nicky lijkt me inderdaad een bijdehante tante! Die gaat straks flink meemoederen over de baby denk ik :-D
Hahaha, nu begrijp ik het begrip van Terrortubbie helemaal! Ik had een bod gedaan op marktplaats voor 32 pocketboeken van Donald Duck. Ik denk dat ze akkoord gaat. Jippie, weer 26 blije gezichtjes morgen!
Goedemorgen, Prinses heeft dus nu ook een terrortubbie in the house. Voordat je het weet is de sprong voorbij. Maar wel erg lastig dat ie het heeft. Verder wel alles gelezen maar weet het even niet meer haha. Hier is het nu even rustig, net 3 dagen gewerkt en nu 2 vrij dan weer 3 werken. Dus net wat Elmo zegt, verstand op 0 en blik op oneindig en veel werken. Straks even boodschappen doen en dan geen idee, misschien even lekker fietsen. Liefs
Elmo'tjes hebben een andere auto gekocht! Woensdag halen we hem op! Pfieuwwwww....van dat rotding af! Ga mijn MPV'tje wel missen denk ik maar het was nu kiezen of delen
Whahaha...nou, ff geen Renault dus he! Nou hebben we met de Twingo nooit problemen hoor! Een mitsubishi Carisma! Heb ff foto'tje op Hyves gezet
Ik zit net te mailen met iemand over een buggydrager. ZIjn we akkoord over de prijs, ik mail hem wanneer we langs komen....krijg ik bericht dat ie inmiddels is verkocht! Nou ja zeg.....grrrrrr ASO
Hij zegt nu: 1 minuut na ons mailen belde iemand die hem voor hetzelfde geld op wilde halen. Dus verkocht. Ik zou toch zweren dat wij in onderhandeling waren zeg.... Ben hier wel een beetje flauw van! Mafkees!
Ik begrijp uit jouwn verhaal dat jullie hem ook zouden halen toch? lekke vent hoor. Grrrrrrrr * zoeft naar hyves*
Lydia ben je nog wezen fietsen vanmiddag? Hier was het heerlijk weer...hebben het nuttig besteed..ik heb ramen gezeemd (ben nog wel niet helemaal klaar, maar morgen weer een dag), Tuur banjerde lekker in de tuin rond. Ga je nog wel beetje relaxen deze vrije dagen? Elmo belachelijk zeg..vind het geen stijl van zaken doen...bah. Hopelijk vind je nog een mooie buggydrager bij iemand die wél fatsoenlijk zaken kan doen. Prinses hoe is het met Terrortubbie vandaag? En hoe is het met je bekkie? Lenneke ik geloof dat Laura helemaal gelijk gaat krijgen..beebje heeft straks vast 2 moeders..haha, bijdehand ding. Ga nog even met kleine mannetje kroelen en dan beker melk en dan naar bed. Nog geen volgend tandje te ontdekken, maar kwijlt als een beste en billetjes zien er ook nog niet al te best uit (gebruik nu ook al geen lotiondoekjes meer maar gewoon water en washandje). Doeg, Erna.
Op alletwee de vragen kan ik goed zeggen! Terrortubbie is zonder mokken gaan slapen. En wat betreft mijn kaak, soms vergeet ik dat ik 1 kies weg heb laten halen. Dan doe ik dus wat onvoorzichtig en dan voel ik hem wel. Maar het feit dat ik het soms vergeet, zegt genoeg. Weinig last dus! De zwelling zakt ook wat af. Op mijn werk heb ik mijn collega de klas laten draaien, en heb ik wat extra hulp gegeven. Lekker rustig dus. Elmo, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Kan je veilig op vakantie, in ieder geval. Wel een grote bak. Past vast veel in. Altijd handig. Irritant zeg zo'n figuur op marktplaats. Je zou hem toch. Aldonza, vervelend dat de billen van Tuur het zo zwaar te verduren hebben. Lyd, ik weet niet meer wat jij schreef. Solly!
Lautjes nieuwe auto! Fijn hoor, hopelijk nu eentje zonder problemen! Irritant mannetje van mp zeg! Lekker zaken doen... Prinses, fijn dat het goed is gegaan met tubbie en kaak! Lyd, lekker werken en uitrusten en van meisje genieten en niet te veel denken... Het komt helemaal goed! Erna, lekker kroelen met Tuur! Vandaag geen 'wie is de mol' meer, jammer he? Vandaag afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, spannend weer hoor... Klotedag gehad op school, soms zou je die leerlingen echt wel een pak rammel willen geven. Nu naar hyves...
Oh Lenneke, Wat spannend zeg! Klinkt vast heel echt en ver weg tegelijk! Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Leerlingen...tjah...zijn pubers he Erna, Arme Tuur! Manneke treft het echt niet de laatste tijd he! Prinses, Fijn dat het goed gaat met je waffeltje! Dat je het bijna vergeet is inderdaad een goed teken. Wie weet maakt het je wat minder bang de volgende keer? Kirby, Moest jij ook niet heen? Wat ben jij trouwens stil...zuslief aan het bevallen? Vandaag spannende dag he...voor jullie zelf dan :-D Nou ja ... spannend....bijzonder wellicht.
Terrortubbie is back. Hij wordt vaak wakker en dan is het echt gillen en overstuur. Elmo, ik hoop niet dat er een volgende keer komt. Lenneke, bijna de 20 weken echo alweer. Jemig je gaat hard.