De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Grappig he, dat je dat kan zien.
    Ik zag marin haar voeten ook van de ene op de andere dag groeien.

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Zo ben vandaag een heel stuk opgeschoten in huis, had bijna 5 dagen weinig tot niets gedaan, zo durf ik tenminste weer mensen binnen te laten.
    Administratie ook weer op peil.
    Ik ga eens ff 2 schermpjes open gooien en kijken wat ik van dit bericht kan maken.

:idea: Kirby , Leuk zeg zo`n glijbaan voor je meisje.
    Is hier mijn droomwens om volgende jaar een huis met een tuintje te hebben om Leander ook zo lekker te kunnen laten spelen.
    Hier op balkonnetje beginnen we niets.
    En maar wachten op zus, kan mij voorstellen dat dit uniek is als alle vrouwen in jullie famillie flink de weken eraf halen van de zwangerschap en nu toch de 40 weken is bereikt.

:idea: Elmo
    Hij stapt inderdaad steeds meer en meer het gaat steeds zekerder echt lachen maar dit alleen in huis buiten is het te ruim nog om zeker te stappen wel aan het handje.
    En dan zegt hij stappe stappe stappe hahahaha zo lieffies.

Fijn dat jullie een andere auto hebben kunnen kopen.
    Ik duim voor geen gekke renault taferelen aan deze wagen.
    Op naar viva la france :D
    En van harte met de verjaardag van je neefje. :whistle:

:idea: Lenneke hahaha Papagaai Nicky leuk zeg al die dingen die ze nazegt. Leander begint nu beetje te komen.
    Zitten we gisteren in een suchi restaurant ( we hadden hem stokjes gegeven om te spelen ) en ach een beetje plakrijst en opeens zit hij ook met dat stokje in de rijst te prikken om het naar zijn mond te krijgen hahahaha.
    Ben benieuwd naar je buikenfoto.
    Zag in je album nog je oude staan maf he.

:idea: Prinses Gelukkig de kiezentrekkerij meegevallen.
    Tim in de 13 maanden sprong ja die zijn zeker leuk.
    Fijn dat jullie in ieder geval nu flip zekerheid heeft voor een bank kunnen kijken.. Heeft hij nog afgedingt?

:idea: Lydia Werkpaard deze week en weekende.
    Alles beetje naar je zin op het werk.? Heb jij beetje tijd voor je taken of is er vaak onderbezetting.?
    Hoe doet Naomi het bij de opvang? Spelen er ook meerdere kindjes daar of is ze veel als enigste?
    Leander is nu weer verandert en hopelijk blijft deze voor vast.
    Zijn elke keer veel kindjes dus spelen doet Leander volop daarzo dat is wel leuk.

:idea: Imani wat een leuke update zo van jou net na je bevalling.
    Zo te horen heb je een fijne bevalling gehad en ook een mooie kraamtijd zo thuis met je gezinnetje het is je gegund.

:idea: Femke Lekker geslaagt voor mooie schoentjes voor Marin.
    Ze stapt al lekker rond zag ik op de hyve filmpjes wat een verschil zie je dan in een paar maanden tijd als je hier de wankel stappen ziet van Leander.
    Maatje 23 al weer, ik heb net gemeten bij Leander hij zit tegen de 21 aan en zijn schoenen zijn maatje 20 maar niet idee dat hij tegen de rand zit.
    Ik ga wel volgende week op pad voor hem om betere te gaan kopen omdat deze maar wandelwagen kwaliteit zijn.
    Nu hij meer gaat stappen toch de knip trekken.
    Scheelt Leander krijgt weer zakgeld volgende week , is hij gelijk blut weer hahaha arme donder.

Je tav de blaasonsteking, helaas is het een chronische feit hierzo.
    Ben alleen beetje oneens met de arts dat ik zelf een kuur op voorraad hier wil hebben dat ik gelijk kan starten terwijl ze willen dat ik eerst naar de praktijk kom.
    Echt als ik overvallen wordt dan is het gewoon accuut die blaas het kolkt en doet van binnen en is zeer pijnlijk dat ik niet eens in staat ben om naar de praktijk te gaan en zeker niet van de week om 23.00 dat het begint, heb gewoon de gehele nacht op de wc doorgebracht.
    Gelukkig had ik nog wel een paar capsules in voorraad 4 stuks om te kunnen starten maar mijn vervolg kuur heeft er gewoon 4 minder zodat ik niet meer kan achterhouden vind dat zo kinderachtig. :evil: :evil:

:idea: Aldonza Hoe is het met je ventje ? zijn de billen al wat gekalmeerd en ook gewoon een flinke knuffel voor jou.

Ja deze offerte was vernieuwde aanvraag mbt kostenplaatje feest.
    We hoeven niet veel te doen.
    7 aug willen we in ondertrouw en verder is alles gewoon geregeld.
    de hoofdmoot dan ringen, verdere indelingen kleding kunnen we nog tijd genoeg voor hebben.
    De lijn gaat zijn gang sta rond de 5 kilo eraf maar blijf hier al weken op hangen helaas.

:idea: Natasja Hoe is het met Dean? is hij al minder aan het hoesten proesten verkouden.?
    Jij lekker uitrusten het weekende? Ongelooflijk he jij ook aan de stappers voor je ventje hahahaha.

Zo dit was hem

Liek

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik kom straks even wat uitgebreider op je reageren Lieke.
    Flip heeft inderdaad goed afgedongen. Dus uiteindelijk 268 euro korting. Altijd lekker.

We maken onze terrortubbie even flink moe, in de hoop dat hij gelijk gaat slapen!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Liek, wat rot van die blaasontsteking. Het zou wel handig zijn, als je tenminste 1 kuurtje op voorraad zou kunnen hebben. Lastig dat ze er niet aan mee willen werken. Hoe gaat het met de suiker van de kat?

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    De kat , We hebben zonder insuline geprobeerd maar dit was nog niet zo`n succes hij was er nog niet klaar voor.
    Ik heb er een hard hoofd in dat hij zonder kan, maar de gene die mij begeleid hierbij is heel zeker van haar zaak.
    Gisteren verkeerd gespoten dus de kat kreeg weinig insuline binnen en zat vandaag gewoon compleet hoog in de mmol.
    Hij is wel een stuk helderder dan met de hogere dosis insuline toen lag hij de hele dag voor dood op bed.
    We blijven gewoon aanproberen en ik zie waar het schip strand.
    Zolang hij een goede indruk maakt vind ik het prima.
    Hoop alleen dat de organen niet te veel onder de hoge suikers leiden want dan krijg je daar problemen mee.

Liek

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat een gedoe zeg. Ik hoop dat het beestje snel weer wat opknapt en van zijn lekkere kattenleventje kan genieten.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Goedemorgen. Het is hier lekker zonnig.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaa fem maatje 23!
    hihi Komt Dean met zijn maatje 18..

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Schoenen:
    Lekkere scheepjes inderdaad Marin!
    Ach, loop je ook lekker stevig!
    Hier passen de schoenen mt 19 nog prima...alleen is bij 1 paar de neus bijna compleet gesleten!
    Hij valt nog wel eens en kruipt dan rustig even rond :S
    Bij het andere paar zijn de veters enorm gerafeld, die moeten vervangen, maar zijn verder nog oke.
    Ik wilde het ook even rekken tot zomerschoentjes. Tot die tijd doe hij het nog maar even met deze ;)

Lieke,
    Balen van je blaasontsteking zeg! Ik snap dat je iets op voorraad wil ..maar snap hun ook.
    Als jij daar niet heen kan, laat je ze toch naar jouw komen?
    Verhuisplannen?
    Lijkt me echt niks met een kindje in een flat (al maakt het voor het kind vaak geen moer uit hoor) maar zou zelf al knetter worden.
    Spannend, dat jullie verhuisplannen hebben! Of is het meer een wens ipv een plan?

Prinses,
    Arme gebitje! Gelukkig een leuke aankoop gedaan! Ziet er goed uit hoor!

Erna,
    Hoop dat jij weer een beetje bijkomt.

Natas,
    Forum-moe: ik herken het ook hoor!

Lyd,
    Aan het werk...

Lenneke,
    Ik heb ook nog geen foto's gezien ;)

Kledingbeurs was erg leuk! Ik heb een hele stapel zomerbroeken gekocht, een leuk overhemdpje en een zomerslaapzak.
    Missie voltooid.

Vandaag auto ff leegmaken etc. en als het zonnetje zo blijft schijnen gaan we de hort nog wel even op.
    Manlief heeft koffie gezet en de broodjes in de oven gegooid dus ik ga zo lekker naar beneden!

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kan je nagaan, het filmpje is op 1 februari gemaakt.
    Ik heb hier het idee trouwens dat de loopvaardigheid een schommelbeweging heeft. Soms denderd ze door de kamer heen als een dolle stier en kan ze al lopend ook stampen en gekdoen. Andere dagen (vaak als ze ook druk is om andere dingen te leren) is ze weer veel meer wankel.
    Als schoenen te klein worden, kan je dat ook zien aan dat ze meer op de tenen gaan lopen, vaker struikelen of veel minder gaan lopen. Marin begint altijd wat harkeriger te lopen. Knoffelje noemen we dat in het Fries.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lau, Marin haar eerste stappers gingen ook erg lang mee. Van eind augustus tot eind januari. Nu had ze deze nog maar 2 maanden. ben dus bang dat de kindervoet zich winig van de seizoenen aantrekt. Is wel mooi dat deze dus half geld waren vanwege de wintercollectie.
    De nieuwe jongensstappers zijn trouwens errug leuk heb ik gezien.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Poging 2 voor terrortubbie. Lijkt weer niet te lukken als ik de geluiden uit de babyfoon zo hoor. Hij gaat helemaal over de rooie. Echt moeilijk dit.

Als hij beneden is, dan speelt hij lekker. Als hij naar bed wordt gebracht, zet hij het op een gillen. Flip heeft hem er nu de tweede keer in gelegd, en zegt, hij kan een kwartier of een uur huilen, hij gaat er niet uit. Ik ben het wel met hem eens, maar vind het ook moeilijk.

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Pffff moeilijk is dat he Prinses, je moet zelf zoeken wat de beste aanpak is voor je kindje, laten huilen had/heeft hier echt geen zin want ze heeft zo'n uithoudingsvermogen, ze zou de hele nacht doorgaan of heel zielig in slaap vallen en dan nog een uur verder snikken in haar slaap... heb het een of twee keer zo gedaan omdat Gianni dat wou, maar nooit meer opnieuw hoor! Voor haar is het echt beter om haar dan nog een kwartier aandacht te geven...

Kan het niet zo zijn dat hij gewoon niet moe is? Ana-Lucia had dat rond die periode ook, ze liep toen nog niet los en was dus gewoon 's middags niet moe en dan ging ze wat later slapen, toen ze goed begon te lopen (een maandje later ongeveer) sliep ze dan weer wat eerder 's middags.

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Slaapt hij trouwens nog een of twee keer overdag?

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    1 x per dag slaapt hij. Ik dacht net ook, misschien is hij wel niet moe. DUs na 20 minuten huilen heb ik hem er uit gehaald. Ik had eigenlijk geen zin om weer anderhalf uur te proberen en er uiteindelijk achter komen dat hij toch niet gaat slapen. Toen hebben we zo'n 3 kwartier weer gespeeld. En weer geprobeerd in bed te leggen. Als hij zijn bed dan ziet, dan gilt hij al. Nu hebben we hem er toch weer in gelegd. Hebben hem geknuffeld en zijn weggegaan. Nu heeft hij 10 minuten gekrijst en nu slaapt hij.

Gisteren hebben we hem er na anderhalf uur uitgehaald en zijn we weggegaan met de auto. Hij sliep binnen een minuut. Dus moe was hij wel.

Het is vooral frustrerend. Maar we komen er wel..... ;)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vervelend prinses!

Dean slaapt nog steeds 2 keer.. hihi soms maar kort maar hij heeft het echt nog nodig. Tegen 10:00 is hij gewoon echt moe.

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik snap de arts ook wel inderdaad maar ik voel mij nu niet serieus genomen door haar en vooral die ass daarzo.
    En inderdaad volgende keer laat ik gewoon een huisbezoek plannen heeft ze meer werk.
    Flat is te doen hoor, woon niet echt in een flat maar een maisonette bovenwoning tot de 4 de gaat de lift en dan laatste stukje naar onze deur is een trap.
    Onze woonkamer is gewoon erg ruim en daardoor voelt dit niet opgesloten maar juist heerlijk vrij midden in het centrum hier.
    Maar ik wil graag een eensgezin woning hebben.
    Ons huis gaat ws 2010 de verkoop in en dan afwachten hoe of wat.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spannend Liek!

Bij Tim net twee kiezen gespot. Zou dat dan de oorzaak zijn? Ik hoop het.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kiezen doen echt zeer Prinses!
    Hier ook al weken getob met die dingen.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja, was hier ook even moeilijk met de kiezen...

Ooh Liek, wordt ook weer spannend voor jullie in 2010 :)

Deel Deze Pagina