De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nog steeds geen beeb bij mijn zus *zucht* Morgen hoort ze wanneer ze wordt ingeleid, ze krijgt ook een foto om te zien of haar bekken niet te smal is, als dat het geval is, krijgt ze een ks.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spannend allemaal Kirby. Morgen weet je ietsje meer.

Mijn collega belde om te zeggen dat ze morgen niet komt. Ze gaat afscheid nemen van een goede vriendin. Die wordt niet meer beter. 29 jaar. :cry:

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Morgen weer werken. Ik heb geen zin.

Ik ga mijn haar wassen. Welterusten!

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    oef, dat zijn nare berichten Prinses.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Prinses, vreselijk bericht zeg!

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83

Hier zie je ook dat het lopen per dag ook beter gaat.
    Dat het filmpje al weer zo ver geleden is zeg.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoe gaat het met iedereen vandaag?

Prinses, al wat minder last van de verwijderde kies? Hoe is het met je terrortubbie?

Zusje vandaag naar de gyn geweest, nog niks opgeschoten! Al drie weken 1cm opening dus! Foto van het bekken was goed, dus geen keizersnede. Woensdag moet ze terug en als beeb er vrijdag nog niet is, wordt ze ingeleid, dus nog maximum vier daagjes wachten, ik ga er nu maar van uit dat het vrijdag wordt, loop ik tenminste niet meer zo zenuwachtig rond hehe.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Vandaag de Seaband voor Leander gekocht.
    Dit zijn drukarmbanden van stof die je om de pols doet tijdens autorijden.
    Bewezen is dat door deze accupunctuur de reisziekte kan afnemen.
    Ben het zat om continue een kokkend kind achter in te hebben.
    Vrijdag begon hij ook al weer te kokken maar gelukkig niet overgeven.
    Bij vriendlief wel vorige week , heel de romer weer onder de smerigheid.
    Heb nu ook de zomerhoes aangeschaft maar ja de gordels spaar je er niet mee.
    Heb ze even geprobeerd de Seabands, maar hij trekt ze gelijk van de pols af :cry: :( :confused: :rolleyes:
    Hopelijk laat hij ze in de auto zitten.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jeetje wat lastig Liek. Ik hoop voor jullie dat ze helpen. Nog nooit van gehoord trouwens.

Terrortubbie heeft bij oma natuurlijk nooit last en is vanmiddag binnen 5 minuten gaan slapen (ben ik wel blij mee, maar oma laat dan altijd even merken wat haar manier van naar bed brengen is -> conclusie niet anders dan die van ons). Nu ligt hij in bed, maar huilt niet. Dus waarschijnlijk zijn we erdoor (alhoewel ik wel andere niet verklaarbare geluiden uit de babyfoon hoor komen boink boink boink).

Ik heb nog steeds last van die stomme kies. Wordt het nu wel een beetje zat, zeker omdat ik nu ook hoofdpijn van die zware pijnstillers krijg. Ik ga dus toch maar proberen af te bouwen en daarvoor in de plaats paracetamol te nemen.

Kirby, ga inderdaad maar van 4 dagen uit, anders zit je zo ontzettend te wachten, daar gaat de tijd niet sneller van.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Collega van mij gebruikt die armbanden ook voor haar dochter. Helpt heel goed, al moet ze nog steeds wel voorin zitten.
    Kokhalzen zit blijkbaar nogal in de genen ;)

Prinses,
    Balen van je kies zeg...nou ja, het gat wat is overgebleven.
    Soms voelen kinderen ook aan dat je "bang" bent dat ze zo'n scene gaan schoppen. Ik zeg niet dat het bij jullie zo werkt maar oma's (of ieder ander willekeurig persoon) kunnen soms net ff een ander signaaltje afgeven. Misschien is het ook wel klaar nu! Dat zou helemaal mooi zijn!

Kirby,
    Nou...weer uitstel dus :-D
    Ik hoop dat de uk zich voor vrijdag meldt!

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Liek, ik hoop dat het de oplossing is voor je mannetje. Dat spugen steeds is ook niet fijn. Hopelijk laat hij ze dan in de auto wel om.

Prinses, balen die kies, euh... dat gat, toch? Kan best een flinke week duren hoor. Ze hebben toch aardig zitten rommelen.
    Je hebt van dat spul om je mond te spoelen tegen ontstekingen. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar werkt vaak wel goed. Dat hebben ze bij de apotheek.
    Tja, oma's soms maar gewoon even gelijk geven en thuis weer lekker op je eigen manier doen....

Kirby, zuslief stelt jullie wel op de proef, hahaha!
    Gaat het met huisje helemaal rondkomen? Of is dat al helemaal geregeld?

Laura, hoe gaat het met jullie? Bevalt nieuwe auto?

Lekker hoor Natas, dat Dean nog 2 keer slaapt. Ik mis het wel een beetje... Soms is een keer net te weinig, maar 2 wil ze echt niet meer.

Lyd, hard gewerkt het weekend? Vandaag vrij geweest?

Fem, lekker weekend ook gehad met meisje samen? Heeft ze pappa erg gemist?

Imani, hoe gaat het met je kersverse gezin?

Hier gaat het wel goed, beetje druk weekend gehad en dat moet ik nu een beetje bekopen... Eigen schuld, dikke bult...
    En nog geen buikfoto.... :oops:

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Auto moet nog opgehaald hier!
    Bedoel je die oplosbare Ibrufen?

Rustig aan hoor!
    Niet overdrijven nou he!
    Hoe gaat het met jouw vader eigenlijk?

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Oeps, even niet goed opgelet... Dacht dat jullei hem dit weekend hadden gehaald.... :oops:

Met mijn vader gaat het beter. Zijn lekker een weekje naar Limburg. Even geen telefoon, spontane -goedbedoelde- bezoekjes van dorpsgenoten enz...
    komend weekend gaan we bij ze langs daar. Dat mag dan weer wel, hahaha...

Heb je m'n banner gezien? Mooie ronde getallen, 16 weken en 1 jaar en 6 maanden...
    Niet te geloven hoe hard het allemaal gaat!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, nog heeeeeeel even en je bent alwer op de helft! Super hoor!
    Als je dan de foto's van die twee snuitjes van Imani ziet: dan smelt je toch!
    Nog even en jij hebt net zulke prachtige foto's...wel met krulletjes misschien...maar niet met kroeskrullen :-D

Fijn dat het zo goed gaat met je vader! Even ertussen uit zal ze goed doen!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat het goed gaat met je vader. Lekker voor ze dat ze er even tussenuit zijn. Al die goedbedoelde bezoekjes zijn reuze lief maar ook reuzevermoeiend. Doe je zelf ook een beetje rustig aan? 16 weken alweer. Jeetje je gaat ook als een speer.
    Dat spul heet bocasan, en daar spoel ik inderdaad 3 keer per dag mee (als ik het niet vergeet). Fijn om te lezen, dat je zegt dat het wel even kan duren. Heel mijn omgeving zegt dat ik toch maar weer terug moet naar de kaakchirurg, maar ikzelf vind dat nog niet helemaal nodig.

Elmo, misschien heb je gelijk over dat "bang"zijn. Bewust hebben we het niet aangegeven, maar toch denk je iedere keer, hopen dat hij gaat slapen. Hij is vanavond overigens nog niet wakker geweest. Een hele vooruitgang.

Ik heb spierpijn in mijn tong. Hahaha, ik zit steeds aan die draadjes te pielen. Niet meer doen dus.... :p

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad...niet met draadjes in je mond knoeien!
    Na het slaapje bij oma dacht jij mischien: hij is eruit! en hij dacht misschien....mama trapt er niet meer in....hahahah

Tuurlijk niet! Als hij maar lekker slaapt, maakt dan niet zoveel meer uit waarom :-D

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahahah, leuke theorie! :)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als onze kiddies zoveel zouden denken......dan waren ze vast nog wijzer!
    En hadden wij het veeeeeeeeeel zwaarder ;)

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hahahaha idd.

Wow Len gefeliciteerd met de 18e vermaanddag van Nicky. Kijk maar uit. Ze is zo van de 18e vermaanddag naar haar 18e verjaardag.....
    En 16 weken vandaag. Was dit weekend dus iets te vroeg met mijn felicitaties.

Deel Deze Pagina