De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij zijn onze kinderen veel wijzer dan wij denken. Hihihi!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dat zeker!
    We hebben ons vandaag ook weer zitten verwonderen over het doen en laten van onze dreumes!
    Ongelooflijk....

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij ook!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Liek, dan toch de knoop door om te verhuizen! Lekker hoor een eensgezinswoning.
    Lastig dat spugen van leander. Hopelijk komt er toch een oplossing.

@prinses.. dat zijn nare berichten zeg.
    achossie en kiezen voor je meneertje!

Kirb, even de babydans voor je zus? spannnend hoor!

Len, we wachten braaf door hoor (heb zelf nog geen tijd gehad om de verjaarsfotos te uppen)
    Fijn dat het metpaps weer beter gaat.

Mijn klein vent zit zo lief te spelen met zijn little people spulletjes.. smelt..
    Gisteravond nog bijles gegeven (moet toch wat voor extra geld) en binnenkort starten met nog 2 leerlingen (1 van 4 en 1 van 14)

Vandaag wat school dingetjes afmaken, verder niet veel.
    Ben erg aan het twijfelen over volgend schooljaar. Krijg niet meer zorguren.. en zal als ik maar 12 uur wil les geven dus een dag moeten afstoten. (school ziet dat het liefst voorlopig, zodat ik die altijd nog terug kan pakken)
    Ben erg teleurgesteld en denk dat ik weg wil. Maar ben er nog niet over uit.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Pfff, lastig dilemma Natas. Misschien kan je wel een zelfstandig huiswerk/bijlesbureau beginnen?

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Daar gaan we niet van rondkomen ben ik bang. ;)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Helaas Natas. Ik moet toch zeggen dat sommige hulpverleners prima verdienen aan extra hulp/diensten verlenen. Misschien een andere school? Er zullen toch voldoende vacatures zijn in het middelbaar onderwijs?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja wel, er gaat ook veel geld in om.. Maar dit zal je toch ook op moeten zetten, dat gaat weer geld en tijd kosten.
    Daarbij.. zie ik het echt niet zitten om alleen bijles of huiswerk begeleiding te geven.
    Mijn hart ligt bij de begeleiding van leerlingen met een rugzakje.
    Ik zie ambulante begeleiding ook wel zitten.

Andere school betekend alleen maar weer onderaan beginnen en weer moeten vechten voor wat ik wil.. dan ben ik hier tenminste al een stukje op weg.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Een lastig dilemma dus!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Helemaal vergeten te zeggen. Tim is gisteren naar de kapper geweest. Hij vond het allemaal reuze interessant.

Net de boel ingepakt. Flip is Tim aan het wegbrengen naar mijn ouders. En ik ga zo naar een studiedag. Dus tot later!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    He Natas, voelt toch weer wat ondergewaardeerd he. Alsof ze er van uit gaan dat jij wel wacht op het wel of geen extra uren hebben. Kan je het op scherp zetten?

Lau, ze hebben voor onze kids dan ook de slimste zaadjes gebruikt he. Dus logisch dat wij zulke briljante koters hebben.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaha Femke!
    Ja, ze zijn natuurlijk niet "zomaar" verwekt he :-D
    *het lijkt steeds meer of het alleen maar voordelen heeft hahaha*

Natas,
    Jeetje...ja, dat zijn inderdaad lastige dingen zeg.
    Ik hoop dat je er met het bestuur uit kunt komen.

Prinses,
    Cool zeg, 1e kapperbezoek! Foto?

Kirby,
    Hoe is het met je zus?

Lenneke,
    Al een foto beschikbaar?

Iemand mail gehad van ElviraR?

Wij gaan vandaag de auto halen!
    Wat een shitweer trouwens he...blegh!

Ruben was gisteren erg fanatiek op het KDV.
    Opzich goed maar .....
    Kindje met zijn beker gemept, kinderen omduwen, dingen afpakken, zelf brullen als het hem niet naar de zin gaat (peuterpuber?).
    Dussss....*bengel*

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lastig hoor Natas...idd zoals Femke zegt of je ze niet de duimschroeven kan aandraaien....denk dat ze jou ook niet zomaar kwijt willen, laat ze maar weer ff zweten.
    Prinses leuk leuk..erg benieuwd naar foto's!
    Fem briljante koters ja! Haha....zo slim dat ze af en toe heel onnozel kunnen kijken als je nee zegt....ow...en nu bonkt ie met zijn kop tegen de muur (goh...hij geeft niet mee)...
    Laura butweer ja....blegh. Lekker auto ophalen!
    Uh...hoe heette dat KDV ook alweer :evil: ;) .

Hier vandaag allerlei klusjes doen...beginnen zo maar weer even met stofzuigen....ajaj...Tuur is de Seasons aan het lezen (lees...scheuren)!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oja, nog geen mail gekeken, maar verwacht het eigenlijk niet.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is die smurf er ook achter dat de plavuizen niet meegeven :-D

Vanmorgen een tekening voor papa gemaakt, die is zaterdag jarig en de stofzuiger heeft ook alweer vrolijk achter mij aan gedribbeld.

Forum-tijd dus :-D

Kirby:
    Niet alleen je zus natuurlijk...maar hoe gaat ie met jou?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, en ik heb nu al spierpijn van het sporten gisteren...dat belooft niet veel goeds!

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat vraagt om een warm bad en een massage Lau!
    Zo grappig..als ik aan het stofzuigen ben heb ik een donkere en kleine versie van Hans Klok in huis :) :) !

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik ben heel druk met van alles en nog wat om maar niet na te hoeven denken.
    Net als op hyves ik lees wel maar schrijf haast niet.

Morgen en vrijdag weer werken en vrijdag middag komen mijn ouders voor een weekendje. Dus ga zo nog wel even wat schoonmaken haha.
    Dus zal vanaf vrijdag weinig tot niet aanwezig zijn.

Denk wel aan jullie hoor.
    Liefs en een dikke kus Lyd

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Blowing in the wind :whistle:

Lyd: prima toch! Poets ze!

20. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ben weer even van de roze wolk afgeklommen.

Manlief heeft vrij genomen vandaag, en is met Lotteke aan de wandel gegaan. had een boodschappenlijstje meegegeven maar die is ie alweer kwijtgeraakt.
    Fientje ligt lekker in de reiswieg te knorren, lijkt soms wel een oud mannetje.

Lotteke heeft ontdekt dat de leuning van de bank tot op een bepaalde hoogte meegeeft. Als het de eerste keer niet pijn doet, dan bonk je de tweede keer nog harder. Drol!

Groot nieuws, Charlot kruipt! Hahaha, het is echt waar. Wie had dat gedacht.

Elmo,
    Vandaag de nieuwe bolide halen? Wat hebben jullie met de andere gedaan, aan de wilgen gehangen?

Natas,
    Dus jij raakt misschien wel aan het solliciteren. Spannend.
    Gisteren kreeg ik van een collega te horen dat ons bestuur een nieuw beleid gaat invoeren met betrekking tot part time werken. Het is of 50% werken of 100%, en niks daar tussenin. Mocht dit in de toekomst ook voor mij opgaan, dan ben ik vertrokken.

Lyd,
    Denk ook aan jou!

Verders gaat hier alles goed. Bv loopt als een tierelier, zo goed zelfs dat ik elke ochtend 100 cc afkolf voor Charlotte. Zo krijgt zij ook weer wat antistoffen binnen. En nu maar hopen dat het effect heeft wat betreft het hoesten.
    Het was wel weer even pijnlijk de start van bv. Flinke naweeen gehad en Fien dronk zo stevig dat me tepels wat beschadigd raakte. Maar nu is het weer als vanouds.
    Ze drinkt zo'n 7 keer op een dag.
    's Nacht heeft ze wat last van haar buik, ze ligt dan enorm te persen, huilt dan nog net niet. Heb nu een nieuw iets gekocht, Infacol. En dit lijkt echt te helpen. Het zorgt er voor dat kleine luchtbelletjes een grote vormen zodat ze makkelijker kan boeren/ winden. Nou, het heeft effect! Ze laat winden als een oud mannetje.

Lotteke is dol op de baby, nog geen jaloers gedrag vertoond. Kraamverzorgster zei dat Charlot op zo'n leeftijd is dat ze na een week of twee niet beter meer weet dan dat er een baby is. Daar lijkt het idd op. Ze wordt boos als ik de baby zomaar wegleg, baby moet er bij blijven. Als de baby bij mij drinkt gaat ze door met spelen of wil er bij komen zitten om de baby te aaien.

Ikzelf ben nog best een beetje moe af en toe, en maak nog gretig gebruik van het uurtje rusten tussen de middag.

Ga nog even met mijn banner goochelen.

Deel Deze Pagina