De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Imani!

Het gechoogel lijkt gelukt!
    Wat mooi dat het allemaal zo goed gaat joh! Echt heerlijk om te lezen dat Fientje (jullie namen zijn ook zo mooi te verkleinen!) het zo goed doet.
    Die Charlot! Zomaar dreumes-gedrag vertonen ineens...whahaha!
    Dan weet je wat je te doen staat als Fientje het straks ook vertikt te gaan kruipen :-D :-D
    Beide ook weer aan de bv! Super hoor!
    Goed dat je het uurtje rust gebruikt in de middag!

Onze auto wilde we eerst aan barrel rijden....hahah nee hoor!
    Daar is hij te duur voor! We hebben hem heel goed in kunnen ruilen...dus eigenlijk zadelen we straks iemand anders met dat shitding op *bloos*

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoi hoi!

Imani, fijn dat jullie het zo goed doen! Lotteke ineens aan het kruipen geslagen :D En ze krijgt nu ook weer een beetje bv! Wat goed van je! Doe nog maar even rustig aan en geniet lekker van je meiden, lijkt me echt heerlijk zo twee van die kleine lieverds!

Elmo, straks auto ophalen! Hoop dat je minder problemen met deze krijgt als met de vorige! Stom dat ze het beleid ivm part time werken willen veranderen op je werk... lijkt me dat dat toch voor meerderen problemen met zich mee zal brengen, ofwel financieel ofwel dan met opvang en dergelijke. Misschien komt er wel een overgangsregeling, dat iedereen nu kan blijven werken zoals hij werkt, maar dat voor degene die later komen gewoon geldt 50% of 100%, zou toch beter zijn lijkt mij anders wordt het voor heel wat mensen echt goochelen.
    Spierpijn... lijkt raar he, maar ik vind het altijd leuk als ik spierpijn heb na het sporten, dan heb ik tenminste echt het gevoel dat ik iets gedaan heb haha.

Lyd, aan de poets! Doe maar rustig aan hoor, we zien je wel weer verschijnen na je drukke weekend!

Natasja, succes met het uitzoeken hoe of wat met je baan en het eventuele solliciteren. Vind het rot voor je dat dat nu ineens ook onzeker is :(

Prinses Hoe gaat het nu met jou? Aan het dromen van je nieuwe bank? :)

Lenneke, waar blijft die foto nu toch! :p

Aldonza, alles goed met je?

Hier: hoofdpijn, druk met van alles aan het regelen, schoonmoeder aan het bemoeien geslagen en ik mag alles weer rechttrekken, verkoop van het huis ging bijna niet door... kun je nagaan pffffff. Ana-Lucia al twee nachten slecht geslapen en kan niet bedenken om welke reden... Zus ook nog niet bevallen, zij moet straks aan de monitor en dan wordt afgesproken of ze morgen of vrijdag gaan inleiden. DUS sorry als ik even wat minder aandacht aan jullie kan besteden maar ik denk echt aan jullie hoor, 't is alleen een beetje chaos in mijn hoofd op dit moment!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kirby Kirby...je hoofd loopt over he!
    *werk was bij Imani, niet bij mij....* ;)
    Heel veel succes de komende tijd! Extra gedoe mbt koop woning kan je er nu niet bij hebben inderdaad. Jullie hebben je zinnen er nou eenmaal op gezet!
    Misschien heeft dochterlief ook wat last van alle spanningen? Ze voelen dat vaak dondersgoed aan.

Die spierpijn..tis inderdaad wel een bevestiging van mijn uitsloverij ja!

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh sorry! Schaam me dood haha zo verward...

Ja kan zijn dat ze het wel aanvoelt hoor, is best een gevoelig meisje! Had er eigenlijk nog niet aan gedacht.

Liek, de armbandjes al geprobeerd in de auto?

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Gisteren trouwens al (nog een) kraamcadeautje gehaald voor m'n zusje, een heel leuk setje van Mexx, hadden we samen al een keer naar staan kijken met winkelen en herinnerde me dat ze het toen wel heel erg leuk vond.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nah, hoef je je toch niet voor te schamen!

PC uit....lekker op de bank met een koppie thee en leuke dingen doen met je meisje!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jouw zus gaat gruwelijk verwend worden denk ik! De baby nog niet eens meegerekend ;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pfff..Ruben ligt al vanaf 9.30 -10.00 uur te tukken. We moeten eigenlijk om 13.30 uur weg...hij moet nog eten...benen strekken.
    Denk dat ik zo maar stampvoetend de overloop over ga :S

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hey meiden,
    Net een k*tbericht te horen gekregen. Zie hyves.
    Ben even van 't pad af.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Femke!

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vind het wat vervelend om dit nu te komen zeggen maar mijn zusje is terug van de gyn en morgenochtend om 6u moet ze in het ziekenhuis zijn om in te leiden! Gyn maakt zich wel wat zorgen want blijkbaar is de beeb nog niks ingedaald, ze krijgt ovules om het op gang te brengen maar als het daarmee niet op gang komt, krijgt ze meteen keizersnede.

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Waarom vind je dat vervelend om te zeggen?
    wel jammer dat je zusje de bruiloft van je vader niet mee kan maken.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow ja! Je vader trouwt ook vrijdag!
    Jeetje...alles tegelijk.
    Heel veel succes voor morgen Kirby!

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Neeneen, volgende vrijdag pas, 3 april!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owww...nog pittig om daarbij te zijn zeg!
    Je hebt dan eigenlijk wel wat anders aan je hoofd he ;)

Auto opgehaald....gek zeg, ineens een andere!

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Alles gelezen, weinig puf om te reageren...

Bijdehante dametje hier kost veel energie. Wel erg leuk hoor, maar het gaat zo hard. Ze mag nog best even een beetje klein blijven!

Hyves nog even lezen.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, rijdt hij lekker? Dat wordt straks even wennen, als je je auto geparkeerd hebt. Moet je ineens weer zoeken zeg maar?

Kirby, spannend zeg voor je zus. Ik denk ook dat het erg krap wordt of ze bij het trouwen van je vader kan zijn. Van een keizersnee moet je ook echt bijkomen. Is wel een operatie. Ik hoop dat het op de natuurlijke manier mag gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je een beetje in de war bent van alle toestanden die er nu in je leven spelen.

Femke, wat een rotnieuws. Dat moet je wel even op een rijtje krijgen.

Imani, dat klinkt allemaal fantastisch. Heerlijk dat Charlotte niet jaloers is en dat de borstvoeding zo goed loopt.

Lydia, prima dat je je even wat terugtrekt.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lenneke, lekker naar bed!

Hier een studiedag gehad. Zinloos weer. Ik geloof dat ik mijn bestuur aan ga schrijven, echt geld over de balk. Zo zonde! Tim is bij mijn ouders geweest. Hahaha, die hebben hem zo moe gemaakt, dat we hem weggelegd hebben en geen geluidje meer gehoord hebben. Helemaal afgedraaid.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jee Lenneke!
    Ben wel weer heel benieuwd naar jouw meiske weer hoor! Dikke donder!
    Ben echt heel benieuwd hoe ze het straks als grote zus gaat doen!

Prinses,
    Inderdaad: dat wordt weer zoeken! Ben daar al echt zo'n mega rund in :-D

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gaan de lampen knipperen als je 'm van en op slot doet? Zo vind ik onze auto tenminste vaak in de parkeergarage. :oops:

Kirby, je niet bezwaard voelen om zulke dingen te plaatsen. Ons leven gaat wél door hoor!
    Je zus maakt het wel spannend zeg! Heb je haar al wel duidelijk gemaakt dat haar zusje zowat een inzinking heeft van alle stress?

Prinses, goed dat je het nu doorgeeft meid! .

Hey Len, bij jou ook al zo'n vermoeiende peuter die denkt dat ze kleuter is? Ben erg benieuwd hoe de meiden het over een paar weken met elkaar gaan vinden.

Liek, hoe is het bij jou? Gisteren was er op nl.1 een programma (blik op de weg achtig programma) wat een item had over wagenziekte bij kinderen. ze hadden wel wat tips. Misschien even uitzendinggemist opzoeken?

Deel Deze Pagina