Ja Femke, die haal ik ook altijd uit idd (druk op de knop en dan zoeken naar lampjes!). De Scenic was mooi hoog dus die vond ik vaak wel...dit is zo'n laag model die ik straks achter een Scenic weg kan halen hahahah Maar inderdaad Kirby, het leven hier gaat wel gewoon door hoor! Hoop dat je een beetje kan slapen vanacht!
ach, parkeer je 'm wat asocialer in een parkeervak. kont wat verder buiten de lijnen ofzo. Blocnote met nummer parkeerplaats in je tas?
ja, leuk bij rood........ En hoe kom je er dan in? En wat als je wind mee hebt? zie je toch geen fluit?
Ik dacht meer een strik vastgeplakt aan het dak, zonder de linten zeg maar. Dan heb je geen last van instappen en volgens mij ook aerodynamisch te verkrijgen.....maar dat zou ik even na moeten vragen.
Ik denk dat ik DE oplossing heb! Hoef je ook niet te verwijderen als de grote Lau in de auto rijdt. denk dat hij namelijk niet met zo'n strik wil rondrijden.
Wauw! Dat is een goede oplossing Fem. Goed gevonden. Is er binnenkort iemand jarig in huize Elmo. Lijkt me wel een leuk cadeau!
oh.... realiseer me net dat Marin over vijf dagen alweer 20 maanden oud is. Zijn we uit de tienermaanden
Ja Femke, gaat echt veel te snel... wij zitten ook al op goed twee maanden van de tweede verjaardag. Ach, straks komt er hopelijk een brusje en kun je alles nog een keer meemaken!
Die L is fantastisch Zou iets zijn voor Gianni ook, die vindt nooit de auto terug *zucht* Is hier de omgekeerde wereld op dat vlak, hij kan niet echt goed kaartlezen ook, zijn oriëntatievermogen laat een beetje te wensen over haha. Ik heb lichte hoofdpijn... heb geslapen hoor, maar hoe haha, elvendertig keer wakker geworden, ach zusje is nu bezig dus ik vermoed dat ik komende nacht wel wat slaap in kan halen Ze hebben om 8u45 haar vliezen gebroken en nu zit ik te wachten op meer nieuws... kan het erg snel gaan eens de vliezen zijn gebroken?
Net een smsje gekregen van schoonbroer dat ze bezig zijn met de ruggenprik en ze nu 2 cm ontsluiting heeft. Zit net te bedenken, is dat niet heel vroeg om de ruggenprik te geven?
Ja, bij mij duurde het 1,5 uur nadat de vliezen gebroken waren en toen was ze er. Maar, ik zat toen al wel op 6 cm, misschien dat dat nog wel verschil uitmaakt. Wat spannend!
Dames bedankt! Roze vloekt inderdaad afschuwelijk bij onze kleur auto...die valt dus af Prinses! Hahaha Vanmorgen alleen (met Rubie natuurlijk) op pad geweest en tot 2x toe de auto dus teruggevonden Missie geslaagd en ik denk dat het wel gaat lukken dus (ook zonder L hahahaha). Grote Lau is zaterdag inderdaad jarig..wie weet Ik begin de auto wel al te waarderen (geef toe dat ik erg gehecht was aan mijn ruime, hoge Scenic!). Hier gaan ook 4 boodschappentassen en een buggy met gemak in..dus dat voelde wel goed :-D *zulk zeiken over een auto he!* Kirby: Retespannend zeg! Nog even en je bent gewoon TANTE KIRBY! Femke, Ja, wat gaan ze hard he! Ik was vanmorgen ook zo blij dat ik bij het vragen naar zijn leeftijd nog geen 1.5 hoefde te zeggen :-D Ik roep het nog in maanden Imani, Nog even over Fientje: Wat hadden jullie een super kaartje zeg! Ik heb er niet eens wat van gezegd geloof ik maar die grote en ik waren allebei onder de indruk van je creatie! Komen de meisjes vaak 's nachts? Kussie!