De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    4cm ontsluiting maar beeb is nog totaal niet ingedaald, zit nog heel hoog zelfs!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Is niet zo goed toch?

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Ik hoop dat wij jullie snel mogen volgen met een andere auto. Polootje is toch wel erg klein voor een tweelingwagen.
    Dus Lau komende zaterdag jarig, hoe oud wordt ie?

Bedankt voor het compliment. Uiteindelijk heb ik het niet helemaal zelf getekend. Veel speurwerk op het internet gedaan en daarna het e.e.a. aangepast.

Sinds de geboorte van Fien, slaapt Charlot een stuk beter. De eerste nachten niet, op een avond was ze de hele tijd aan het jengelen totdat ik het om 11 uur zat was. Normaal gesproken kom ik rustig de kamer binnen om te kijken wat er is. Dit keer niet, ik kwam binnen en zei boos: Dit is nergens voor nodig, nu ga je slapen. Lotteke was zo onder de indruk, ze keek verbaasd naar me, stopte heel snel de speen in haar mond en stil was ze. De hele nacht niet meer gehoord.
    Lotteke wordt nu gemiddeld 1 keer per nacht wakker, voor wat water.
    Fien komt rond 2200/ 23.00 uur, dan rond 02.00 uur weer en tot slot om een uur of 5. Dat valt dus erg mee, in principe is dat 1 nachtvoeding. Maar heb zelf het idee dat ze langer zonder kan, ik denk dat ze wakker wordt vanwege haar darmen. Even drinken geeft dan rust en slaapt ze weer verder.

Nog iets schattigs van Lotteke: Laat was ze op haar kamer aan het spelen, ging ik even kijken wat ze aan het doen was. Ze had een speen uit haar bed gepakt en wilde die in haar mond doen. Dus ik keek een beetje verwonderd/ bedenkelijk naar haar. Legt ze de speen weer terug en zat ze heel sip te kijken. Zo schattig, ik was bijna in staat om haar toch de speen te laten pakken. In plaats daarvan heb ik haar de hemel ingeprezen. Als we dat doen gaat ze in haar handjes klappen (ook zo schattig).

6. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Geen flauw idee. Is ze nu ingeleid of is de bevalling vanzelf begonnen? Ligt het kindje wel met zijn hoofd naar beneden?

Ga even slapen, misschien tot straks.

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend nu hoor Kirby! Voorheen een onrustige nacht door de spanning ws...haha..en aankomende nacht helemaal hyperdepieper omdat je tante bent..let maar op!
    Femke gaat idd hard! Ik moest zo vreselijk lachen om die L op de auto..past helemaal bij de Lautjes (het is dat ze het dus niet nodig hebben...haha)
    Laura lekker hoor...boeltje allemaal in de auto zonder al te veel gestuntel. In die peugeot van mij kan het allemaal, maar je moet niet zien hoe, in de passat zonder al te veel gehannes.
    Lenneke hoe gaat het met je en met je kleine wijze meid?
    Natas bijna jarig..rapapa!!
    Lieke ik heb er nog nooit van gehoord van die bandjes, maar zou super zijn als ze werken en helemaal als Leander ze omhoudt in de auto.
    Pfff, die dingen hadden mij vroeger ook goed kunnen helpen...wat een ellende was dat af en toe om met bus naar stad te gaan...eerst kwartier/half uur herstellen omdat ik zo kotsmisselijk was.

Laat het even hierbij...manlief ff helpen met rolgordijn voor keukenraam te plaatsen (eindelijk sinds maaaaaaaaaaanden!). En dan straks nog wat te eten maken om mee te nemen naar avonddienst. Weet niet of ik van de week nog hier kom bijlezen, misschien na het weekend, maar ik hou iig dagelijks hyves in de gaten!

Kussie allemaal, Erna.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ingeleid, vanmorgen ovules gekregen maar die deden echt niks... dan hebben ze de vliezen gebroken en nog geen tien minuten later begonnen de weeën.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whaaaaa het lijkt wel of je sinds je bent bevallen nog weer meer kan genieten (of je schrijft er nu weer over ;)).

Klinkt inderdaad goed, die nachten. Fien (wilde al Fiene schrijven...nog even en we weten niet eens meer hoe ze echt heet ;)) moet natuurlijk ook nog een echt ritme krijgen, ze is nog zo klein.

Heerlijk dat het zo goed gaat allemaal zeg!
    Dat moet een hele geruststelling zijn en meteen ook wel een gekke gewaarwording..na Lotte-story ;)

Kirby:
    Nee, moet oef bedoel ik echt; pfffff...ben benieuwd hoe dit afloopt.

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Imani ow..had je berichtje net gekruist. Fijn dat het zo lekker gaat met de meiden....en ow wat een smeltmomenten weer he!? Lekker zelf ook ff liggen nu, goedzo!

Nu ben ik écht weg......................

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kindje ligt wel met hoofdje naar beneden Imani, is wel een sterrenkijker.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wow...ineens was Erna er ook even :-D

Euh...
    Oh ja!
    Ik durf het haast niet te zeggen hier....maar hij wordt 28 :-D
    Die L niet nodig hebben...soms roep ik:
    Sorry! Heb mijn rijbewijs met Bonapunten gekregen ;)

Erna:
    Eindelijk je rolgordijntjes dus! Het komt wel af!
    Hier staat de preischotel ook al helemaal klaar.
    Eefje wil op de babyfoon passen, kunnen wij vanavond even lekker (ahum) boodschappen doen.
    We kregen trouwens Rose bij de auto..heb aan je gedacht ;)

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Imani, wat heerlijk om je verhalen zo te lezen! Lekker dubbel genieten he nu :)

Helemaal fijn dat het zo goed gaat met je lieve meiden!

14. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Dat is ook zo, kijk nu weer met hele andere ogen naar die kleine....uuuh grote meid. Zorg er ook echt voor dat ik de tijd voor haar maak. Lekker knuffelen en samen op de grond spelen (dat ging de afgelopen maanden echt niet meer).

Erna,
    Haha, dus dit keer geen Hans Klok taferelen. Ken dat overigens, dat je maanden moet wachten totdat er iets van dien aard gebeurt.

Ga nu echt slapen!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben was ook sterrenkijker...niet ingedaald en ook nog eens anders gedraaid.
    Hoop voor haar dat ze achteraf een "aardige" bevalling heeft gehad straks!

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik hoop het ook, maar ben er niet gerust in...

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, kan me voorstellen.
    Ze weten of het een jongen of meisje is...of niet?
    Weet jij dat ook? en de naam?

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Een jongetje! En ja ik weet de naam al :D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...ik weet niet waarom: maar dacht ik al!
    Nou, ik hoop dat je gauw op bezoek kan om hem te knuffelen!

Nu ga ik maar weer eens wat doen hier ;)

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    6cm opening, beeb nog steeds NIETS ingedaald... over een klein uurtje hakt de gyn de knoop door, keizersnede of gewoon bevallen...

Deel Deze Pagina