De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg en de tandarts! Begin april naar de tandarts, eind april naar de beul.

Prinses, denk jij trouwens nog aan je bikini? ;)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed gedaan Kirby! brrrr enge dingen aan je mond.

Nee hoor je ziet mijn litteken niet.. dus zal een heupbroekje aankrijgen dat wat naar beneden moet hahahahahah

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja dat dacht ik al! Van mij heb je al een vergrootglas nodig om het te zien als ik naakt ben, en gyn die microscopische chirurgie doet is best handig :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    de mijne is nog vrij roze.

owjaaaaaaaaaaaa vergeten te zeggen. Dean kan stukjes los lopen! van de week liep hij smorgens van de tafel ineens naar mij.
    dacht dat het een foutje was maar toen ik hem bij mijn zus op de grond zette liep hij zo de armen van mijn zus in!

hahahah wij beide helemaal hysterisch :D

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh fantastisch! Flink van je kereltje hoor!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wij gaan even een boterhammetje eten!

doei!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Knappe Dean!

Kirby, goed van je dat je die afspraak gemaakt hebt. Je moest toch ook nog andere afspraken maken? Hoe staat het daar mee?
    Door allerlei stress, was ik niet zo met mijn bikini bezig. Dus vanochtend met angst en beven op de weegschaal. Is er gewoon wat van af! :confused: Dus bikini here i come!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gekke dingen zoals....? Ik moet zo gaan werken....nie gek genoeg zeker?!
    Lenneke fijn weekend...waar ga je psies heen in Limboland?
    Natas ha...jij in de MAMA...welke maand? Ik koop/lees het blad eigenlijk nooit, maar dan wel een reden om hem in de gaten te houden natuurlijk...haha.
    En Dean al lekker los aan het stappen..goed man! Hier bammetje alweer op en Tuur al op bed geslingerd...vanmiddag er bijtijds weer uit om naar gastouder te gaan (ik heb avonddienst) en kan papa hem anderhalf uur later weer ophalen.
    Kirby veel plezier vanmiddag bij zus en neefje! Stoer joh...afspraak bij kaakchirurg staat dus..en ook bij tandarts...stoer wijf!
    Prinses dan ook binnenkort in bikini in tijdschrift?! Goed man dat je weer wat bent afgevallen...maar hopelijk niet meer van de stress binnenkort hoor!

Verder ben ik gewoon happy...you know.....

Ga me nu snel (geestelijk) voorbereiden om zo naar werk te gaan..nog even wat eten klaar maken om mee te nemen.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Werkze Erna!

ik weet nog niet welk nummer ik kom.

11. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Natas,
    Wat leuk, in de MAMA! En stoere Dean.

Kirby,
    Gefeliciteerd met je neefje Noah. Hoop dat je vanmiddag genoten hebt.

Hier ook erg happy!

Lenneke,
    Volgens mij lees je dit niet meer, maar even goed veel plezier in Limburg.

Hier ook groot nieuws,
    Lotteke ging gisteren uit zich zelf staan....... op het KDV. Heb zelf de primeur dus niet mogen waarnemen. Nu maar wachten totdat ze het nog een keer doet.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaaa grote meid!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Allemaal flinke walviskinders! Geweldig!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een goede verhalen zeg!
    Deantje zo'n grote vent! Lotteke eens verticaal!

Natas als BN'er! Gaaf zeg, ben erg benieuwd (ook naar je litteken ;)).

Lenneke,
    Dit lees je idd niet meer maar super veel plezier!
    Lukt vast heeeeeel goed ;)

Prinses,
    Hoest met het kaakje?

Lyd:
    SMAKKKKKKKKKKKK
    SMAKKKKKKKKKKKK

*oke, nou hou ik op*

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Allereerst Kirby van harte met je mooie neefje , nu lekker genieten ipv stressen meid.

Natasja , vervelend dat je werk toch niet de kansen geeft die je graag wilt zeg.
    WOWIE Dean aan de stap, heb je al schoentjes gekocht?
    Leuk joh dat het artikel doorgaat.

Charlotte grote meid op eigen beetjes gaan staan, nu snel aan mama laten zien hoor.

Elmo Lekker die nieuwe wagen aan het inrijden gelukkig heb je de grote L niet nodig om hem terug te vinden hahahaha.

Prinses netjes hoor afgevallen die bikini komt steeds dichterbij.
    Hier blijf ik nog stilstaan helaas.
    Maar dat is eigen schuld hoor.

Hier verder de Seabands uitgeprobeerd , onder jasje verstopt.
    en ja hoor ondanks deze dingen kwam onderweg naar Den Haag alles er weer uit... :( Gelukkig kon ik het meeste opvangen dus geen stoeltje schoonmaak gate dit keer.
    Voor terug toch weer primatour gegeven en dat ging goed.

Vandaag nieuwe schoenen gekocht voor meneer, maatje 21 deze valt goed ruim naar mijn gevoel anders had ik liever 22 gehad.
    Zijn bijna een CM groter / langer dan die ik nu had.
    Tevens overgestapt naar klittenband ipv veters... :rolleyes:

Lydia :D :D :D :D :D :D

Liek

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Fijn weekende, ben je verder minder misselijk nu.?

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Liek, balen zeg...dat die bandjes niet werken!
    Had een prachtige oplossing geweest zeg.

Hoe gaat ie verder met jou?...vind je wat stilletjes de laatste tijd.

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yes weer thuis....deze keer gelukkig zonder hoofdpijn.
    Natas zo snel je weet welk nummer laat je het ons wel ff weten he?!
    Prinses heb je al een mooie bikini uitgezocht?!
    Lieke balen dat die bandjes niet werkten zeg...zo sneu als hij zo'n last heeft van wagenziekte. Leander dus in maatje 21? Tuur heeft nu ruime 22 aan. Ben nu al beetje aan het rondkijken voor leuke stappers voor de zomer en nog iets van sandaaltjes ofzo, maar dat zal toch zeker wel 23 en misschien wel 24 worden.
    Imani kijk eens aan, die Lotteke heeft het ineens door en gaat dan lekker rap! Mooi zo...tja...ze is nu eenmaal wel grote zus en moet zich bewijzen he..haha!
    Gaat het goed met Fientje?

Nou....ga hier nog even lekker aan de wijn (heb laatst een fles rode wijn opengetrokken en die is nog niet leeg..gaat vanavond ook niet meer gebeuren hoor..haha). En ga daarna lekker tukken..morgen nog een nachtje (extra) en dan weer even wat daagjes vrij. Hoorde dat het maandag weer mooier weer zou worden, hopelijk kan ik dan lekker in de tuin wat gaan doen. Morgen komen ze tuinaarde afleveren en kan ik die boel weer beetje egaliseren (heb het 1 en ander eruit getrokken..moet even gaatjes dichten) en dan van de week ook lekker nieuwe plantjes kopen.

Truste en ws tot morgen, doeggie!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoi hoi

Gistermiddag dus naar m'n zusje en neefje geweest, is echt traumatisch geweest voor m'n zusje, vandaag pas het verhaal helemaal en duidelijk gehoord... om half vijf had ze volledige ontsluiting en moest ze persen, maar dat haalde niks uit want baby zat veel te hoog. Dus na een half uur beslist om keizersnede te doen, zus naar ok, daar aangekomen beginnen ze in haar te snijden maar ze was niet meer voldoende verdoofd, ze heeft de hele ok bijeengeschreeuwd van de pijn, ze hebben vlug verdoving bijgegeven maar dan wel volledig, dus ze heeft de geboorte van Noah niet kunnen meemaken. Geen wonder dat ze zo van de kaart was.. pfff...

Ben heel kwaad op haar gyn, hoop voor hem dat ik hem niet tegenkom in de gangen als ik haar weer ga bezoeken of hij krijgt een flinke bolwassing. Hij had toch eerst voorzichtig kunnen controleren of ze nog voldoende verdoofd was!

Aldonza, Tuur heeft grote voetjes zeg! Al een ruime 22... ofwel heeft Ana-Lucia mini-voetjes, dat kan ook ;) Fijn dat je hoofdpijn weer weg is! Heeft het glaasje wijn nog gesmaakt?

Lieke, balen dat die armbandjes niet werken, ik zou eens moeten vragen aan mijn mams hoe zij dat oploste, want een van mijn broers was ook zo autoziek altijd...

Imani, nou zeg, je meisje gaat ineens heel erg snel! Rechtstaan! Flink hoor Lotteke!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jemig Kirby, jullie hebben geen geluk met gynaecologen. Daar zal je zusje nog wel even tijd voor nodig hebben, om de dingen op een rijtje te zetten. Even gemist, was dit de eerste?
    Ik hoop niet dat dit verhaal ook weer invloed heeft op je eigen keuzes en beslissingen. Ligt de pil op het nachtkastje of heb je hem toch in de prul gegooid?

Aldonza, ik heb nog geen bikini uitgezocht. Nog een paar kilootjes eraf en ik durf het aan. Fijn dat je hoofdpijnvrij was, misschien heb je ondertussen toch weer hoofdpijn gekregen van de wijn. Leuke vooruitzichten. Plantjes kopen. Heerlijk het is weer lente!

Lieke, jammer dat die bandjes niet werken. Lastig hoor dat hij zo wagenziek is.

Lenneke, lekker weekendje weg. Ik hoop dat het bij jou beter weer is, dan dat het hier is.

Imani, heb je de primeur al waar mogen nemen. Superknap van Charlotte. Echt een grote zus nu!

Elmo, jammer dat je die strik niet zo'n goed idee vond. We hadden het plan al helemaal voor je uitgewerkt. Je vroeg hoe het met mijn kaakje was. Ik voel hem nog steeds, maar slik geen pijnstillers meer. Dus het gaat vooruit. Ik denk dat de boel een beetje ontwricht is, of zo.

Vannacht heeft Tim bij opa en oma geslapen. Wij hadden een verjaardag. Dat was erg gezellig. 2 uur thuis in een leeg kaal huis. Vanochtend Tim ophale, en hij was superblij om ons te zien. Andersom natuurlijk ook. De boodschappen zijn inmiddels binnen, net als de OZB van 709,15.
    Gisteren kregen we al een offerte voor een geluidsmeting tussen ons huis en die van de buren (we liggen in de clinche met de aannemer). Als wij gelijk hebben, worden de kosten verhaald op de aannemer. Maar als we ongelijk hebben worden er toch 950 (ex. btw) op ons verhaald. Aangezien ik niet zeker ben, of we in ons gelijk staan, wordt ik daar toch ook niet blij van. Dan nog de vakantie die betaald moet worden, en het bankstel en de stoelen. Nou best wel veel eigenlijk. Aan de andere kant krijgen we natuurlijk ook nog voldoende (belasting, vakantiegeld, terugstorting). Maar ik krijg er, gek genoeg, altijd de kriebels van.
    Ik duik zo even in bad. Ik heb me vanochtend iets vertild. Tot later!

Deel Deze Pagina