Is idd de eerste voor m'n zusje... zij had wel vertrouwen in haar gyn, hij heeft immers ook drie of vier kinderen van m'n ma op de wereld gezet, dus dit had ze ook niet verwacht. Zus heeft trouwens net gebeld dat ze in een andere kamer ligt, de koelkast in haar kamer is vannacht in brand gevlogen, nouja, eerst beginnen smeulen, dan een steekvlam en dan was het gelukkig weer over, zodra ze het smeulen rook heeft ze de verpleging geropen en heeft ze Noah in zijn bedje naar buiten gereden. 't Is precies een slechte film zeg! Pfff! Pil ligt hier netjes op het nachtkastje en daar blijft hij ook nog even. Hoop dat de kosten voor de aannemer zijn en niet voor jullie! Zou toch al een pak in al jullie kosten schelen.
Ja gelukkig maakt zus er zich niet echt druk om, ze is gewoon blij dat noch zij noch Noah gewond geraakt zijn.
Nou ja zeg! Wat is die zus van jou een bikkel zeg! Met een verse wond hups kind naar de gang en de boel alarmeren. maarreh..... wat spoken ze daar in Belgie toch allemaal uit in die ziekenhuizen zeg! Of hebben jullie telkens de pech de verkeerde tegen te komen.
Ik begin het me ook af te vragen... hebben wij nu zoveel pech... of zijn het hier allemaal zo'n nou...
Volgens mij krijgt Tim weer kiezen. Vanavond al een dikke poepluier, tot hoog op zijn rug. Nu is hij weer wakker en huilt, huilt en huilt. Vanmiddag zijn we nog even wezen winkelen. Ik heb eindelijk wat nieuwe dingetjes gevonden. Ik ben er blij mee.
Even snel voordat ik mijn nestje in duik.... Prinses ik word van dat soort dingen ook altijd heel onrustig hoor. Uiteindelijk loopt het allemaal altijd wel los, maar krijg er gewoon de kriebels van. Lastig die kiezen....ik zie hier nog steeds niks geen tandjes/kiezen erbij verschijnen, maar hij blijft veel kwijlen en zijn billen zijn weer kapot... Kirby jemig dat klinkt allemaal wel heftig....Medisch Wespennest is er niks bij (ken je dat...oude nederlandse ziekenhuissoap...Medisch Centrum West?)! Heb gister een mooi zandbakje kunnen scoren voor Tuur..gaan we vrijdag ophalen. Ben nu nog aan het bieden op glijbaantje. Wilde zoonlief eens blij maken gistermiddag met knakworstje.....maar hij moest er niets van hebben...vlogen al vrij vlot door de lucht...dus snel mee klaar, dan alleen maar een broodje. Nou, fijne zondag! Toedelssssssss, Erna.
hahaha knakworsten door de lucht.. bij Dean gaan die echt zijn mondje in hebben wij van de week gezien. whahahaha pfff jemig kirby.. ben blij met ons zorgstelsel.. bah.. al die enge gyn's. en fikkende koelkasten. Wij hadden een drukke dag gister. eerst openhuis in het oude huis.. we gingen uit van niemand, maar er zijn toch nog 4 bezichtigingen geweest. 1 daarvan zou wat kunnen worden, maar de rest niet. Daarna werd mijn tante 50 (zou eigenlijk zelf mijn verjaardag vieren, maar dit was ook erg leuk) Dus laat thuis. Dean was een engeltje.. lag voor de 2de avond achterelkaar erg laat in bed maar sliep vanmorgen ook lekker uit. Vandaag nog veel te doen, wil de gastgezinnenlijsten af hebben en voor de mondelingen aankomende week nog het een en ander doen. Maandag en dinsdagavond bijles.. Beetje drukke week gaat het worden ben ik bang.
Hey Natas, ik zat er net aan te denken hoe jullie open huis ws geweest. Toch weer 4 bezichtigingen en 1 potentiele bieder. Klinkt toch wel goed. Bij mijn oom een tante was er niemand geweest. Die hebben een leuk huis aan open water met een beste lap tuin, maar niemand die daar dus trek in had. Zouden de Lautjes al wat opgedroogd zijn van het feestje van gisteren? Prinses nieuwe spulletjes gescoord, wat dan? Wij zijn gisteren naar de opening van de winkel van kennissen/vrienden/iets daar tussenin geweest. Is een licht erotische winkel. Marin stekkerde vrolijk tussen de lingerie en de tarzans door. hahahaha
Sneu voor je oom en tante.. Bij mijn schoonouders was ook niemand geweest. Die hebben nog geen eens kijkers gehad sinds het huis te koop staan.
Ik zie Marin al lopen. Hahahaha! "Mama, speleding?" Natas, toch kans op 1 potentiele koper. Mijn duimen gaan 3 keer zo hard. Fem, ik heb een hemdje, truitje en bolero gekocht.
Natasja, vroeg me ook al af hoe het was geweest, maar dus weer een potentiële koper! Ik duim dat je snel positief nieuws krijgt! Femke, wat sneu voor je oom en tante! En zeker ook voor je schoonouders Natasja! Medisch Centrum West zegt me wel iets, denk dat ik daar een paar afleveringen van heb gezien als kind. Ons zorgstelsel is hier best goed hoor eigenlijk, de gyn die ik had bij Ana-Lucia is echt een hele goeie arts en zo ken ik er wel nog meer. Volgens mij ligt het eigenlijk gewoon aan dat specifiek ziekenhuis, daar zijn de artsen niet zo denderend. En ivm die koelkast, eind dit jaar verhuizen ze naar een nieuwbouw en volgens mij schenken ze nu niet meer veel aandacht aan het oude gebouw (wat niet zou mogen en best gevaarlijk kan zijn).
Straks gaan we trouwens nog een keer naar mijn zusje Heb haar vrijdag trouwens nog blij gemaakt, had de foto's die ik donderdagavond snel had gemaakt laten afdrukken en die van zij met beebje ingekaderd. Ze was er helemaal emotioneel van! Ze wist niet eens meer dat ik die foto's had gemaakt van hun eerste moment samen.
Wat lief van je dat je dat moment voor haar tastbaar hebt gemaakt. Is bijzonder om dan terug te zien hoor. Zo heb ik een foto van mijn moeder waar ze Marin voor het eerst in haar armen had. Vind het nog steeds zo ontzettend jammer dat ik dat niet mee heb kunnen maken dat ze haar eerste kleindochter voor het eerst zag. Heb haar meteen na de bevalling zelf nog wel gezien maar dat was op de gang toen ze mij naar de ok reden. Vriendlief zat toen met Marin nog in de verloskamer. Ik was er wel bij (en goed wakker) toen mijn vader Marin voor het eerst zag. Van dat moment heb ik ook een foto en ik krijg al een brok in mijn keel als ik dat moment weer op mijn netvlies zet.
Drukke dagen Natas lekker dat Dean na die latertjes toch lekker uit heeft geslapen. Hier later naar bed zegt meestal niks over uitslapen, meestal vaste vertrouwde tijd wakker. Oja, was het alweer vergeten eerlijk gezegd...de open dag...ik ga heel hard duimen dat er een verkoop uit mag volgen. Vier je je eigen verjaardag nu volgend weekend? Gastgezinnenlijsten? Ivm uitstapje Londen bedoel je? Femke haha..zie ze al stappen idd tussen de tarzans en de eetbare onderbroekjes enzo. Kirby oja..tja we schelen idd een decennia...(ajaj..oude ik), ik heb MCW heel bewust meegemaakt..haha! Leuk die foto voor je zusje...dat zijn idd ook hele bijzondere momenten! Ik heb het geloof ik wel ff gemist, maar is je zusje inmiddels ook thuis of moet ze nog even blijven ivm keizersnee? Als ze er nog is, hoop ik dat ze toch snel naar haar eigen vertrouwde (veilige) huisje mag. Veel plezier vanmiddag! Hier lekker weer uitgeslapen (zover dat kan na nachtdienstje)..ben helemaal happy met vrije dagen in vooruitzicht (hoef pas vrijdag weer de nachtdienst in)! Ga zo lekker Tuur uit bed plukken en dan gaan we ff flink stuk wandelen..het is zo heerlijk buiten! Misschien tot vanavond (is Elmo misschien ook wel weer opgedroogd en terecht!).