Weet sommige dingen van de bevalling wel en sommige dingen weet ik niet meer. Het enige wat ik heel goed weet is hoe klein en lief ze was en dat ik mijn ogen niet van haar af kon houden. Ik hoop Kirby dat je zus het echt goed kan verwerken. Natas, wanneer ga je naar engeland dan? toch niet al aankomende week?
Hai, Wilde net gaan reageren, maar er komt gesteun en gekreun uit de wieg vandaan................. Later?
Feed me, Feed mee (ik vertaal even voor Fientje). *zwijmelt weg...ik zit met winegums op de bank en jij hebt je beauty aan de tiet!*
Daar hoop ik eigenlijk op.. Ik zal morgen weer voeden, dan een 3 dagen overslaan en dan misschien voeden als ik wegga die maandag.. zou ik dan geen pijnlijke borsten krijgen? (kan donderdag avond dan pas weer voeden.. eigenlijk vrijdag ochtend denk ik?) Dean vind het prima zonder hoor.. vraagt er niet om eigenlijk. Dus als het klaar is heb ik er ook wel vrede mee. Lyd, prachtige banner. ik ga inderdaad volgende week pas weg, 6 april.
Ik heb geen glazen bol, maar volgens mij zal je geen pijnlijke borsten krijgen. Ga je het dan gewoon weer proberen als je terug bent? Zelfs al komt er de eerste dag dan niet veel uit, ik denk dat je het in no time weer kan opkrikken. Ana-Lucia drinkt zeker nog twee keer per dag, vaak zelfs drie keer. Ze zou het denk ik wel moeilijk hebben om te stoppen, ze vraagt er 's morgens en 's avonds echt naar.
Misschien ga ik het weer proberen. ik zal er tijdens mijn reis over nadenken. Ben al trots op mijn 13 maanden, dus mocht het er niet meer van komen is dat ook prima
Diep respect voor jullie! Morgen weer aan het werk. Ik denk dat het een moeilijke dag word, maar het waarom laat ik even in het midden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij zal zijn, als ik morgen weer naar huis mag.
Lyd wat een geweldige banner! Ben zo blij voor jullie! Hier weer terug uit het Limburgse land. We zaten in Landal Hoog Vaals Erna. Leuk park. Gisteren even door Vaals gelopen, af en toe een bui. De mannen en schoonzus gingen mountainbiken. Zus en ik hebben van ons mammaatje wat leuke kleren gekregen... Nooit verkeerd om met moeders te gaan winkelen! Lekker uit eten geweest, Nicky vond het allemaal prima. Vandaag lekker gezwommen en een aantal hebben nog een golfclinic gedaan. Heerlijk buiten in de zon gezeten vanmiddag en toen na het eten naar huis gegaan. Nicky is bij opa en oma gebleven, die hebben maandag altijd oppasdag en ze wilden nog niet vanavond naar huis maar op hun gemakje morgenochtend. Prima hoor, kunnen wij lekker slapen en op tijd naar het werk! Wel raar als je thuiskomt en dan zo'n leeg kamertje ziet... Charlotte zelf gaan staan, super meis! En Dean aan het stappen geslagen, super! Oeh en mams in de MAMA.... Spannend! Kirby, zo leuk je trotse verhalen als verse tante. Wel eng verhaal van die koelkast hoor! Grote Lau, nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een superleuk verjaardagsweekend gehad! Liek, balen dat Leander toch weer had gespuugd... Erna, leuk een zandbak. Is de glijbaan nog gelukt? Ik wil ook zo graag wat kopen, maar kan het in deze tuin nog niet kwijt. Terwijl ik nu allemaal leuke aanbiedingen enzo zie... Prinses, sterkte dan morgen, het is vast snel tijd om naar huis te gaan. Fem, bij jullie ook alles goed?
Ja natuurlijk is dat prima Natasja! Je mag supertrots zijn op jezelf! Lenneke, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! Elmo, Lau nog een grote rode strik gekregen? Van ons ook nog gefeliciteerd!
Heey Lyd nu alweer problemen met kortetermijngeheugen ...haha..dat beloofd nog wat! Lau proficiat met je hubbie! Gezellig en laat...altijd leuke combi. En vandaag beetje nagenieten. Lieke heb je nu ook ff vrij? Pfff Natas ook al probeer je relaxed te doen tov Dean, kan het me wel voorstellen hoor. Als hij verder actief is idd en goed plast zou ik me niet al te veel zorgen maken...hij haalt dit vast weer in dan. Joh...volgende week al naar Engeland..wel lekker hoor. Vind het super dat je bv geven zo lang volhoudt hoor....en met beetje mazzel kun je het straks nog steeds vol blijven houden. Kirby heerlijk dat je zusje lekker zo aan het genieten is...en jij heerlijk mogen knuffelen met je neefje....zo klein dan weer he?! Imani later is niet meer geworden he...haha...geeft niet hoor meid...hoe gaat het met je meissies? Prinses heel veel succes morgen dan! Dat de dag maar snel mag omvliegen dan. Lenneke klinkt als een heerlijk weekend hoor! Zuid Limburg en die streek daar vind ik ook altijd erg mooi, kan daar erg genieten van het landschap. Met de glijbaan ben ik nog steeds bezig...we zien wel waar het eindigt..anders kijk ik nog wel weer verder. Heb ook een superleuke loopfiets gezien (maar die staat niet op mp)...ff nog met manlief over hebben want vind hem wel erg super, maar kost ook wat centjes... Wanneer is de verwachting dat jullie nieuwe huis klaar is en jullie erin kunnen dan? Tegen die tijd heb je vast ook nog wel weer nieuwe/andere aanbiedingen. Hoest met buikkie? Nou, duik lekker mijn bedje in...zat lekker aan de baileys en nu lekker rozig. Truste!
Later is idd niks meer geworden. Baileys........ kerst 2006 voor het laatst, is ook de laatste keer geweest dat ik iets alcoholisch dronk. Ach, dat komt wel weer. Aldonza, Leuk zeg, zandbak, glijbaan. Hier helaas ook een tuin waar weinig in kan. Maar een zandbak wil ik zeker. Zit nog te twijfelen, een houten of een van plastic. Prinses, Nog wel een beetje kunnen slapen. Lukt mij nooit als ik zo'n dag voor de boeg heb. Lydia, Mooie banner! Staat je goed. En 20 april eerste echo, dat is al over 21 dagen! Lenneke, Klinkt goed, dat weekendje weg. Ben ook benieuwd naar je buikkie. Natas, 13 maanden is fantastisch. En dat je dat kolven beu bent, kan ik helemaal inkomen. Misschien dat je het idd weer kan oppakken als je terug bent, of niet. net wat jij en Dean willen. Hier hield het overigens ook met 13 maanden op. Veel plezier alvast in Engeland. Enne, bijna jarig! Elmo, Hihihi, hier voorlopig geen zak met winegums naast me op de bank. Eerst maar eens op mijn oude gewicht terugkomen, die van voor de zwangerschap van Fientje, en dan op naar het gewicht van voor de zwangerschap van Lotteke. Oftewel, eerst richting 73 en dan richting 65. Zit nu op 80, moet lukken. Maar begrijp heel goed wat je bedoelt, als je kunt kiezen tussen een zak met winegums en een kind aan je borst, is de keuze snel gemaakt. Kirby, Wat een verhalen van je zus. Net wat Aldonza zegt, het lijkt MCW wel. Mooie foto's trouwens en wat kijkt je zus gelukkig. Tante worden is ook leuk, he. merk het aan mijn zus. Die loopt hier de deur aardig plat en kan uren met de kleine in haar armen op de bank zitten. Fientje is verkouden . Haar neusje zit aardig vol. Verder gisteravond de hele avond met haar op de bank gezeten. Ze heeft nog niet echt last van krampen, niet tot huilens aan toe. Maar het zit haar wel dwars. Lekker bij papa of mama liggen is dan wel heel fijn. En het is net wat Femke zegt, deze tijd gaat voorbij en voordat je het weet denk je er met weemoed aan terug. Dus gebruik maken van deze momenten en ongegeneerd op de bank liggen met je baby op je borst. Lotteke heeft haar sta-actie nog niet herhaald. Wel als ik haar handen vasthoud, dan heeft ze genoeg houvast. Maar op andere manieren doet ze het hier nog niet. Meelopen aan twee handen vindt ze geweldig. Gelukkig ben ik zelf nu ook weer wat mobieler, zodat ik dit soort dingen ook echt met haar kan doen. Haar favoriete woordje is nog steeds baby, en tot nu toe nog steeds geen jaloers gedrag van haar. Wel moeten we haar soms in haar enthousisasme temperen, het liefst ligt ze bovenop de kleine.
Jammer dat lotteke haar staankunsten nog niet verder heeft getoond. Komt vanzelf wel. Hier een heel chagerijnig meisje. Veel huilen weet niet wat ze wil. Ik heb zelf een beetje last van mijn maag/buik. Denk zelf dat het van het eten van gisteren komt, hadden shoarma. Nu rent ze wel door het huis . Ga zo maar is wandelen denk ik. Liefs
Zou het in de lucht zitten Lyd? Hier ook eentje in een beste terrormodus! Ik ben vanmorgen in het zwembad zelfs door mevrouw in mijn bovenarm gebeten! En toen ik daar wat van zei (understatement) probeerde ze me ook nog eens in mijn gezicht te slaan! Ben blij dat ik nog rustig en enigszins pedagogisch verantwoord heb gereageerd, maar had echt de neiging om madam eventjes onder water te duwen om haar af te laten koelen. Ook heeft ze sinds een aantal dagen lamaneigingen. Ze doet als ze het ergens écht niet mee eens is heel hard de truc van de duizend spetters en heeft dan echt een andere blik in haar ogen. Ik ga wat dat spetteren betreft maar in de negeermodus aangezien aandachte r aan geven het nog erger maakt. Verder hebben we besloten om een hoekje in de kamer te creeeren voor time-out plek. een soort van naughtyspot dus. (jaja, nanny Jo kan tevreden zijn). Gisteren was Marin ook aan het spetteren en toen zette ik haar op de onderste tre van de trap. Reken er maar niet op dat ze daarna weer in de kamer wilde komen. Ze zat daar zálig. De bijkeuken is ook geen optie aangezien ze dan heerlijk aan het kattenvoer begint. Bovendien vind ik het wel prettig om haar op zo'n moment wat in het zicht te hebben. Het echte opvoeden is geloof ik begonnen....... Tja, je bent 20 maanden of niet he.
Als ik Naomi op de onderste traptree zet dan gaat ze naar boven. dus dat is zeker geen optie. Ik ga er voor alsnog vanuit dat ze erg moe was. slaap smorgens dan wat langer denk ik dan maar nee 8 uur is een mooie tijd vind mevr. ze heeft nu ook maar een uurtje geslapen en ik ook. ga haar er zo maar uit halen, gaan we de hond uitlaten.
Marin ligt nu alweer anderhalf uur te slapen. Daar mag nog wel een uurtje bij. Moeders heeft last van haar onderrug, dus vindt het wel even prima.
Hahahahahaha...TerrorRubie zit ook met regelmaat op zijn afkoelkleedje! Afgelopen week was echt TERRORRRRR *gaat gauw weer aan het werk*
Imani, Fientje al beter? Sow, Fem, ondeugende Marin he Net telefoon gekregen, ik mag eerder naar de beul... op mijn verjaardag haha. Nouja, ben eigenlijk best blij, ben er dan vanaf. Ik heb er gewoon al drie nachten over gedroomd, dat hij mijn kaak brak toen hij mijn tand wou uittrekken Dus zal echt blij zijn als het achter de rug is.
Het zou me in jullie geval niks verbazen Kirby! *na alle horror* Komt vast goed (trek je de smoelsmid ff na van te voren ). Hier zo nog verlaat verjaardagsvisite..dus niet online. Morgen sporten...
He shhhht! Haha Net drie kg appelen geschild voor de verse appelmoes... blij dat ik klaar ben! Zo'n vervelend klusje!