Lekker appelmoes! Naar de tandarts op je verjaardag. Niet zo leuk, maar geweest is geweest. Sinds dat hier de hechting losgeraakt is, heb ik geen last meer. Ben daar helemaal heppy de peppy mee. Verder ben ik het even kwijt, volgens mij is er nog iets over tubbies geschreven. Hier is het tubbie helemaal lief. Hij komt de hele tijd knuffelen. Dat is ook voor het eerst. Verder is mijn dag wel aardig gelopen. Op zich niet zo heel heftig, alleen het gewenste resultaat bleef uit (hoe bedoel je vaag. Hahaha). Ik ben moe.
Fijn om te horen dat mijn schoonzoon ook regelmatig terror is. Heb wel door dat het de eerste periode vooral voeden is en dat de op er nu bij komt. Tijdens het avondeten was ze ook weer zo ontzettend aan het uittesten. Tis een testtubbie denk ik. Mikte haar vork op de grond (helaas met eten er aan) en zat vervolgens heel triomfantelijk te wachten op mijn reactie. Die was teleurstellend aangezien ik gewoon haar vork op pakte met de woorden "och meid, is je vork gevallen, wacht, ik pak 'm even voor je, alsjeblieft". Gevolg was wel dat ze weer ging eten. Ook schoof ze haar bord weg met de woorden "klaar". Prima, dan ben je klaar, maar wij eten verder. Na een paar minuten pakte ze dan toch haar bordje en vorkje weer waarna ze een paar happen deed. Monster. (schrijft mem nu met een voorzichtige glimlach) Ach, het viel me misschien vandaag wat zwaarder omdat ik zo'n last van mijn onderrug heb. Zal toch geen bijwerking van de puregon kunnen zijn toch?
dank je. moet eerlijk bekennen dat ik soms wel heel onzeker word van al dat getest en geterror. Bovendien moet ik vriendlief ook nog bijsturen. Blijft een militair en is soms wat te rechtlijnig en resoluut. prima bij manschappen, maar niet bij 20 maanden. En hij is heel erg bang als marin zo terror is dat we een kind hebben at alleen nog bijgestuurd kan worden door jo frost.
Die kleine meid van ons is trouwens een echte dierenliefhebber, ze is supergek op katten, honden, eigenlijk alle beesten die ze tegenkomt... vandaag huilen geblazen toen we weggingen van de schapen, geitjes en kippen!
Femke, volgens mij pak je het echt helemaal goed aan hoor! Ik moet zeggen dat er bitterweinig terror in Ana-Lucia zit... misschien komt het nog maar van de peuterpubertijd heb ik voorlopig nog weinig tot niks gemerkt.
Fase van eten en vorken en dergelijke op de grond gooien overigens wel gehad toen ze een maand of vijftien was, met een keer er op spreken en verder negeren of vork niet meer teruggeven was de pret er snel af...
Ik denk wel dat het uitmaakt of je kind thuis is of ook bij de opvang. Bij de gastouder ziet marin veel af van hara grote neef en andere kinderen. Ik zie en hoor soms letterlijk andere kinderen voor me als Marin op dreef is.
Kan best zijn, had daar nog niet aan gedacht... Nog gefeliciteerd trouwens met Marin haar 20 maand Prinses, fijn dat jij geen last meer hebt van je mond.
Wilde hier hele verhalen bijschrijven maar is er niet van gekomen. Leander is ook aan het uitproberen inderdaad. Hier ook een plek op de bank als hij het te bond maakt. Dan ga ik hier volgens nanny jo op de hurken en vertellen waarom hij daar zit. hahaha. Vanmiddag op potje gezet , gaat hij huilen...? hahaha Femke en haar militair dat zal toch anders werken inderdaad bij de manschappen hahaha. Prinses , inderdaad vaag maar heel veel sterkte met alles waar je meebezig bent. Hoe gaat het met eten van Dean.? Lydia mooie banner hoor. Imani ik vind het zo fijn te lezen dat je zo aan het genieten bent. Lenneke leuk weekende gehad in hoog vaals uhh wat nog meer.?
Nou fem, ik kan je een handje geven hoor! Hier dametje precies hetzelfde! Soms echt het bloed onder je nagels vandaan en dan trekt ze zo'n lief smoeltje... dan kun je haast niet boos blijven. We hebben ook de onderste traptrede maar als afkoelplek uitgezocht. Dat vind ze niet fijn want ze zit niet graag alleen, ze wil liever gezellig in de kamer zijn. Ach en nu is ze ziek. Die arme opa en oma, die zaten vannacht met een spugend en diarree kind.... Onderweg in de auto ook nog gespuugd, arme ziel. En arme opa en oma. Alhoewel m'n moeder zei dat ze met liefde voor haar hebben gezorgd. Vanavond nog 38,5, niet gegeten. Nu met een molletje naar bed gebracht, hopelijk slaapt ze lekker vannacht. Buikfoto is gemaakt, morgen even kabeltje uit een doos opsnorren! Imani, beterschap voor snotterige Fientje.
Ik moest trouwens even lachen hoor om Tuur zijn schoenmaatje. En ik dacht dat Leander grote voeten had nu hahaha. Leuk he sandaaltjes kopen, komen hier ook als het warmer wordt. Ik was vandaag vrij, nu mag ik er 3 dagen tegen aan.
Marin, Oeh, ja, ik zie het 20 maanden! Ohhh, het gaat zo hard! Een grote eigenwijze meid! Maar stiekem toch wel lief, he mam?