De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    veel te hard ja. Zo kijk je ontzettend uit naar die eerste verjaardag en vind je dat de tijd kruipt. Heb het gevoel dat de slingers nog maar net opgeruimd zijn, en is ze alweer bijna jarig

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Imani he wat sneu...is het al wat beter met Fientje?
    Ik zat ook te twijfelen tussen een houten en een kunstof zandbak, vind hout vaak mooier maar toch voor de kunstof gegaan.
    Beetje kleine foto, maar deze is het (dan in het blauw)...de bovenkant is een kasteel...[​IMG].
    Lees van terrortubbies...hier eigenlijk ook niet echt last van....eten wat zo nu en dan door kamer vliegt...tja, knakworstjes dus laatst...., maar idd lol zo van af als je er zo min mogelijk aandacht aan besteedt of eten wegpakt.
    Femke proficiat met je 20 maanden meissie...ja, gaat idd rap!
    Hier trouwens nog geen plekje waar hij heen zou moeten voor straf, maar moest bij mijn vriendin laatst vreselijk lachen. Ze heeft een tweeling...de 1 vind het echt niet zo leuk als je hem in de hoek zet, maar die ander heeft eigenlijk de grootste lol....dat koppie van hem dan...dan moet je echt andere kant opkijken anders gaat het hele principe verloren omdat je moet lachen.
    Beterschap met je rug! Zou niet echt kunnen bedenken wat de puregon er aan doet...of dat het een bijwerking is bedoel ik, lijkt me eerlijk gezegd niet.
    Kirby 'leuk' verjaarskado...ahum, maar goed, je kunt het maar gehad hebben...zulke dromen word je niet vrolijk van. Lekker joh..verse appelmoes, kun je toch wel eindje vooruit met 3 kg, haha.
    Laura sport ze morgen.
    En vanavond veel plezier met visite.
    Prinses fijn dat dag weer voorbij is...ook al niet gewenst resultaat (idd lekker vaag, haha, maar ja). Fijn dat het met je bekkie weer beter gaat! Vroeg naar bedje toe dus vanavond?
    Lieke Leander vond het dus niks op het potje? Leuke foto update weer! Werkze van de week.
    Ja Tuur grote voeten geloof ik...behalve sandaaltjes ook nog wat stevige dichte zomerstappers denk ik hier hoor...eerst maar eens rondkijken.
    Lenneke beterschap met Nicky! Ben wel erg benieuwd naar foto hoor....fijn trouwens die kabeltjes enzo...ben hier alweer sinds gistermiddag op zoek naar batterijoplader van camera...kan nu ook de foto's niet van camera halen..

Net ook mailtje gehad over glijbaan...bod ook geaccepteerd, dus ga morgen even bellen om af te spreken. Leuk leuk...laat mooie weer maar komen!

Had vanavond vergadering...echter grote groep mensen in kleine ruimte dus zit hier weer eens met koppijn. Neem zo pcmmetje en duik denk ik met boekie mijn bedje in.

Truste, Erna.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Leuke zandbak! En fijn dat Tuur straks ook een glijbaantje heeft :D

Hmmm die appelmoes... is allemaal op! Neen, ik zou liegen, heb nog een via-beker gevuld en in de vriezer gestopt, maar dat was dan ook het enige wat over was!

Lenneke, hoe is het met Nicky vandaag?

Is Fientje al wat beter Imani?

Zusje heeft gisteravond nog gebeld om te zeggen dat ze vandaag naar huis gaat, zou normaal pas morgen zijn maar ze was het echt beu en gezien er geen echte problemen zijn mag het ook...

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Oh Lekker Kirby dat je zusje vandaag al naar huis mag.
    Alles beter dan het ziekenhuis toch?

Erna
    idd een leuke zandbak.
    Wil er ook een voor Naomi hebben maar weet nog niet welke, wel een die dicht kan idg.

Vanmiddag met meisje naar de ha, ze hoest zo erg dat ik soms denk dat ze erin blijft.
    De druppels van bisolvon helpen neit.
    Is kijken wat hij zegt.

Liefs

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ah Lydia :( Beterschap hoor voor je meid!

Ja zeker dat alles beter is dan het ziekenhuis! En haar mannetje doet het ook erg goed, was de eerste dagen veel afgevallen maar zit nu al weer bijna op zijn geboortegewicht! Heeft afgelopen nacht ook erg goed geslapen, van 23u tot 4u en dan tot 7u45.

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ze is niet ziek gelukkig maar het lijkt alsof ze het niet los kan hoesten.

Fijn dat ie zo goed slaapt.
    En al weer op zijn geboorte gewicht, lekker snel

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker dat je zus met de kleine lekker naar huis gaat...kan me voorstellen dat ze het wel gezien heeft in het ziekenhuis en ze thuis wil zijn (zonder koelkasten die raar doen enzo).
    Tja, als de appelmoes vers is...dan is ie ook zo op...!
    Lydia beterschap met Naomi...niks aan als ze zo moeten hoesten. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Nou, net gebeld, we gaan vanavond de glijbaan ophalen. Gaan zo eerst samen een boterhammetje eten en dan gaat mams nog even de tuin in. Vanmiddag lekker naar de kapper, niet dat ik nou zo lekker bij de kapper zit, maar heb wel zin in 'nieuwe' haartjes!

Vriendlief had laatste 2 diensten vrij genomen van deze cyclus, dus we zijn nu lekker samen vrij...heerlijk, kan ik echt van genieten!

Groetjes en tot vanavond, Erna.

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lydia,
    Fluimicil helpt Charlotte goed als het met het hoesten zo vast zit.

Aldonza,
    Stoere zandbak. Heb zelf een zandbak in de vorm van een zonnebloem in gedachte voor hier.
    Is het weer bij jullie zo aangenaam dat je in de tuin bezig kan? Als het goed is komt mams hier donderdag, ga ik samen met haar in de tuin bezig.

Kirby,
    Lekker dat je zus naar huis kan. Toch de beste plek om tot rust te komen.
    En je neefje alweer op geboortegewicht. Fientje zat daar vorige week woensdag op, morgen komt de wijkverpleegkundige weer om even te wegen.

Fientje is nog steeds een beetje verkouden, van tijd tot tijd zit haar neus verstopt. Ze ligt nu al een hele tijd te slapen. Na de voeding van 02.30 uur heeft ze niet meer lekker kunnen slapen. Ze heeft vanaf 4 uur liggen kreunen en steunen in bed. Erg last van haar darmen.
    Vanochtend Lotteke naar het KDV gebracht, en toen lag ze te huilen in haar wagen. Een noodstop gemaakt bij mijn zus, haar laten drinken. Maar niks was goed. Tot dat ze weer in de wagen lag en deze weer in beweging kwam. Dat was rond 10 uur, en nu slaapt ze nog steeds.

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Arme Fientje...nu hopelijk een beetje bijslapen, mama ook?
    Het is hier zeker lekker...maar moet wel zeggen dat de zon nu ook volop in dat deel tuin schijnt...vanmorgen nog niet en dan vind ik het nog te fris hoor.
    Klinkt ook leuk zandbak in vorm van zonnebloem, niet eerder gezien.
    Tuur ligt inmiddels op bed en paps is al buiten, dus ga nu ook snel!

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fluimicil zat ik ook al aan te denken.
    De laatste tijd slaapt ze maar en uurtje en nu ik weg moet met haar slaapt ze al bijna 1,5 uur.
    Moet ik haar wakker gaan maken, vind ik altijd zo sneu.

We gaan wel lekker op de fiets.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lief klein Fientje, lekker tegen mama aan!

Mijn schoondochter nog aan de hoest! Hopelijk snel over moppie!

Wij zijn lekker de hele dag buiten geweest, gefietst en gewandeld!

Lees dat de dames en heren aan de terror zijn.. pffff hier ook hoor. Schreeuwen bij het minste geringste.. alles moet mama doen.

Kus voor iedereen.

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Buikfoto's op hyves!

Nou strontbommen van een kleine baby zijn echt niks vergeleken met wat Nicky nu produceert! Het is zo zielig. Steeds tot onder haar oksels onder de poep. Haar billen zijn helemaal rood en schraal....
    Eten wil ze ook niet, af en toe een beetje drinken.
    Op zich is ze wel vrolijk en maar een beetje verhoging, dus ik hoop dat het niet erger word dan dit.

Lyd, nog bij de HA geweest?

Leuk, Erna, dat kasteel/zandbak! En de glijbaan, lekker gescoord!

Imani, zandbak in zonnebloemvorm? Heb ik ook nog nooit gezien, lijkt me leuk.

Kirby, fijn dat je zus naar huis mag!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    achossies lievie Nicky, beterschap wijffie!

Erna leuk zeg al die dingen voor tuin! wil ook een zandbak voor Dean.

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Aaah :( Beterschap voor Nicky!

Wij zijn lekker naar de stad gewandeld vanmiddag, een mens fleurt helemaal op van zo'n mooi weer he!

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Idd Kirby wordt er helemaal vrolijk van van dit weer, hier de hele dag zonnig, droog en heerlijk weer!
    Ben vanmiddag na kapperbezoek ook gelijk ff doorgereden naar tuincentrum en lekker wat plantjes gekocht. Ga ze er morgen wel inzetten. Net eerst Tuur op bed gelegd en ga zo nog even beneden opruimen, vriendlief is glijbaan halen, dus als ie thuis is en glijbaan staat ploffen we lekker op de bank.
    Lenneke gelukkig dat ze er verder nog vrolijk bij is,maar ik hoop dat ze ook verder opknapt...zere billen is écht niet leuk.
    Supermooie foto hoor!
    Lydia ben wel benieuwd wat huisarts heeft gezegd? Zul je ook net zien..als je dan eens wél op tijd wegwilt tukken ze zo een eind door.

Nou meiden, misschien tot later...ff wervelwindje door het huis.................

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik stond op het punt haar wakker te maken toen ze uit haar zelf wakker werd.
    Dus dat scheelde weer.
    Lekker op de fiets geweest.
    Ha heeft naar haar longen geluisterd en die waren schoon net als haar oortjes.
    Toch wel fluimicil meegekregen.
    Hopelijk helpt het.
    Verder heeft ze wel heerlijk buiten gespeeld met een ouder jongetje hier uit de straat.
    Lekker van de glijbaan en met een bal op het grasveld.

Ook heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders.
    Die zijn vanavond geweest.
    De test knalde van het hcg.
    Binnen mum van tijd stonden er 2 strepen op.
    Kan dus morgen meteen beginnen.

Lenneke,
    Sneu voor Nicky dat ze aan de poeperij is.
    Hopelijk is het gauw over.

Erna,
    jij had het over de dementie?
    die is na Naomi nooit meer weggegaan hahaha
    Ga gewoon verder waar ik gebleven was.

Ga nu even de was op vpuwen en nog even niets doen.
    Morgen weer werken.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier een beschadigd meisje bij de oppas opgehaald aan het einde van de middag. Zwaartekracht en een driewieler gaan niet altijd samen. Hier linkerjukbeen is dus lekker rood, kin geschaafd. pasr nu mooi bij de geschaafde neus van gisteren (van de deru van het schuurtje). Dit is een echt buitenspeelkind. Ze brak ook bij de oppas de toko haast af toen ze weer naar binnen moest.

Len, och arme Nicky met haar schrale billen. Jij had laatst toch die Zarqua spray gekocht? Wat vind je er van?

Zometeen ook maar eens op zandbakken en driewielerjacht op marktplaats. Ben op zoek naar een Puky driewieler. Die kantelen minder snel vanwege het lage zwaartepunt.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Auw, arme Marin! Ook al geschaafd! Ana-Lucia heeft ook een mooie val gemaakt vandaag en haar linkerwang is geschaafd.

Hier overigens ook op driewielerjacht, wil er het liefst zo een:

http://www.roadstertrike.nl/

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
  20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gaaf die driewieler! Hebben ze dus ook hier om de hoek. Heb hem alleen nooit in die zaak zien staan. jammer ook dat 'ie in principe tot 96 cm. is. En dan zeggen ze tot 5 jr......

Deel Deze Pagina