Imani, lekker fleurige zandbak. Maar zou hij niet hetzelfde probleem hebben van de schelp? Diekantelt namelijk als ze op de rand gaan zitten.
hihi staat er iemand heel hard POEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS POESSSSSSSSSSSSSSSSSS te roepen voor de tv. Zijn nestjes jonge katten op tv.
Stilletjes hier zeg. Vandaag met Marin Leeuwarden in geweest. Score een trui met capuchon (voor als de jas te warm is en zonder te koud), leuk vest (reden idem), tshirt met lange mouw, spijkerbroek met flarepijp. Thuisgekomen kreeg ik het berichtje van mijn "kinderkledingsponsor" dat ze ze weer een hele tas klaar had staan voor me. Nog een hele boel spullen voor de komende twee/drie seizoenen erbij dus. Weet nog niet wat het me gaat kosten, maar er zaten ook weer leuke cakewalk broeken en een gewéldige Cakewalk winterjas bij. Vooral die laatste is nieuw praktisch onbetaalbaar, dus ik heb weer een leuk handeltje gedaan denk ik.
Goed gescoord Femke! Hier net gratis en voor niks (ik hou d'r van!) een zandbak opgehaald! Zo'n mooie houten! (nee, hier niet in de stress van eventuele splinters ). Manneke ligt er dus net pas op...het was een lange maar goede dag voor hem. 1x flink geslapen en hij heeft het helemaal volgehouden. Zonder geemmer! Wij moeten nog eten..das dan weer minder! Ben weer weg...toedels!
Wat goed van onze slaapkop zeg! OOk goede zaken gedaan dus. Ik zit wat zandbak betreft echt heel erg te twijfelen. Mijn zus heeft een houten waar een klep op zit die als je 'm openklapt verandert in twee bankjes. Erg praktisch, maar er komt wel water en troep tussen de planken door. Dus daar word ik dan weer niet blij van....
Natas, Gefeliciteerd! Zandbak, Tja, hout heeft ook mijn voorkeur. Maar kunststof lijkt me praktischer, maar vind ik minder mooi. Misschien kom ik nog wel met een creatieve ingeving. Vandaag is de wijkverpleegster weer langsgeweest om weer even te wegen. Fientje is in een week tijd 200 gram aangekomen. Vannacht gaat ze voor het eerst op haar eigen kamer slapen. Ze ligt zo ontzettend te kreunen en te steunen dat ik er niet meer van kan slapen. En Lotteke is uit zichzelf gaan staan vandaag! Ik had visite en was druk aan de klets, zie ik haar inene staan. Vervolgens ging ze ook nog een stukje lnags het kastje en de bank lopen. Zucht, mijn meisje wordt nu toch ook echt groot.
Goed van ons Lotteke! En vanavond voor het eerst bij twee slaapkamertjes langs voordat je naar bed gaat. Bijzonder hoor!
Natas, Van harte gefeliciteerd! Imani, wat gaaf Charlotte staan! Nu heb je het met eigen ogen gezien, hahaha, het bewijs! Sneu dat Josephine zo'n last heeft van de darmpjes.... Die zandbak vind ik leuk, veel fleuriger dan zo'n blauwe schelp. Och arm kind, Marin, vallen gaat altijd naar beneden, heeft pappa je dat nog niet verteld? En dat kan best zeer doen! Hopelijk trekt het snel weer weg. Lyd, fijn dat longen van Naomi schoon zijn. Heb je al het idee dat fluimicil wat doet? En MvM, succes... Ik vond het nu veel zwaarder omdat ik zo misselijk was Laura, gratis is altijd leuk, hahaha! Nicky vandaag weer 5x dunne poepluiers. 2x bed verschoond, was ze tijdens/na het slapen aan het poeperen geslagen. 2x net op tijd kunnen verschonen en 1x echt doorgelekt tot haar haar sokken...... Gelukkig was manlief toen thuis dus ben ik maar met haar onder de douche gestapt. Fem, die zarqua billenspray vind ik voor normaal gebruik perfect. Scheelt weer met je kladden in zo'n pot roeren. Maar zoals nu met die echte kapotte billen doet het weinig. Dan helpt sudo beter. We hebben nu steeds een dikke laag vaseline gedaan en dan die spray erover. Iets anders lijkt niet te helpen. Haar schaamlipjes zijn ook helemaal rood, echt zo zielig. Gelukkig mag ze morgen naar oma ipv naar de creche. Dat wil ik die meiden en haarzelf toch ook niet aandoen.
Goed van oma zeg! Heerlijk zo'n vangnet. nee, ik had ook niet de indruk dat die billenspray zo geweldig was. Vond het nogal vloeibaar. Ik wissel bij Marin sudo en bepanten af als het echt heel rood wordt. Helpt ook wel aardig. Mijn schoonvader belde net of we het ook leuk vonden om vrijdagavond al naar Terschelling te gaan. Anders zouden we zaterdag pas aan het begin van de middag op het eiland aankomen. Natuurlijk vinden we dat leuk! Klein minpuntje is dat Marin dan pas na tienen in bed komt. Maar ach, het is vakantie en ze kan in de wagen ook goed in slaap vallen toch?
Fem, Idd, gewoon vrijdag alvast gaan. En als het meisje moe is slaapt ze toch wel. Hopen dat het van het weekend net zo mooi is als vandaag. Lenneke, Arme Nicky. heb je enig idee waar het van komt? Kwam laatst tot de ontdekking dat de billencreme van Zwitsal hier wonderen doet. Heeft iemand van jullie ervaring met fietskarren. Ben er op zoek naar eentje. Niet al te duur, heb hem maar voor een klein stukje fietsen nodig.
Onze oppas heeft die van baboe. Kon je goedkoper kopen via de poiesz. Zweert erbij. marin zat in zo'n speciale babyschaal die je er los bij kon kopen. VBankjes zijn opklapbaar. Er zit ook een huif op. ideaal bij rotweer. Ze vindt 'm niet zwaar trappen. Is er trouwens eentje met een stuur. Ik zoek even.