Geen ervaring met fietskarren. zie er hier wel veel in de buurt maar daar heb je zo weinig aan. Len, wat sneu voor nicky zeg. alleen die spray op de vaseline helpt volgens mij niet zo. maar ik kan het mis hebben, want die spray ken ik niet ken alleen de spray voor wondeverzorging en dat helpt niet als je er wat anders op of onder doet. Natas, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Fem, dus weer flink kleding gescoord voor weing. heerlijk lijkt me dat. Lau, jij een gratis zandbak. altijd erg leuk! gratis, we zijn holanders of niet haha. Kirby, is je zusje al thuis? en hoe is dat tot nu toe bevallen?
Oh die dingen. Ik vind ze gevaarlijk. Naar mijn mening heb je weinig zicht op de kinderen. En is het volgens mij bijna niet te zien voor het verkeer. Ik zou me er niet prettig bij voelen idg.
Dit leek me veiliger dan zo'n maxi cosi achterop je fiets. Daarbij komt dat ze dan ook niet droog zitten bij regen. "Probleem" is dat ik anders over een tijdje de kids lopend moet wegbrengen naar het KDV, is 15 minuten lopen, dan van daar naar het werk, is ook 15 minuten lopen. Vind dat een beetje te veel van het goede.
Misschien kan je is vragen bij de winkel of je hem is mag uitproberen? ssort proefritje maken met je kids erin. met een andere auto maak je immers ook een proefrit. trouwens op mijn nieuwe fiets heb ik ook eerts een proefritje gemaakt
Femke, lekker gescoord voor Marin gisteren! Altijd leuk he Fijne vooruitzichten voor het weekend heb je, als Marin moe is, zal ze wel slapen in de auto... Zandbak, hier komt er nu even geen zandbak, bij het nieuwe huis is er momenteel een vijvertje en dat gaan we droogleggen en dan vullen met zand en een zeil erover, denk ik Fietskarretjes, vriendin van mij heeft er eentje, maar zou eens moeten vragen welkeen, zij zet er ook de maxi-cosi en een peutertje in. Maxi-cosi achterop de fiets vind ik doodeng! Een bakfiets vind ik geweldig, maar wel heel duur... Lenneke, hoe gaat het met de billetjes van je meid? Lyd, hoest Naomi nu al minder? Elmo, hoe gaat het nu met vlekkengate? Zusje is thuis maar gaat niet zo goed... Noah huilt heel veel volgens haar, gisternacht de hele tijd tot 5u, dan hebben ze een bedje gemaakt op het verschoonkussen, hem tussen hen ingelegd en dan met z'n drietjes geslapen tot 11u. Overdag huilt hij ook erg veel, terwijl hij normaal wel genoeg voeding binnenkrijgt want hij zit al weer boven geboortegewicht... 't lijken mij ook geen krampjes... 't is dus even zoeken.
Nou Nicky niet naar oma vandaag.... Pappa is ook aan de sch..... Mamma is ook niet lekker en vooral erg moe. Dus oma bellen of ze haar kon komen ophalen ipv wij brengen, is opa ook ziek, ook sch... en spu..... En oma ook half/half. Lekker stelletje he? We gaan nog eens op familieweekend! Hahahaha... Gisteren belde m'n zus namelijk dat haar vriend ziek is.... Tja en wie zou het nou hebben meegebracht? Het heerst zeggen we dan maar Lyd, die spray werkt idd vast niet door de vaseline, maar het is meer het idee. Slaat vast nergens op, maar billen lijken iets minder rood te worden. Zijn niet meer bloederig. Trouwens ook de hele nacht zonder poepschade doorgekomen, dus hoop dat het de goede kant op gaat.
Hai meiden, hier alles oke hoor, maar druk aan het genieten van de tuin en het mooie weer. Morgen gaan we lekker een dagje naar het strand. Beterschap voor de zieke en dwarse kindjes, dat ze allemaal maar weer van die lieve kiendekes mogen worden die ze zijn..haha. Heeeeeeeeeel misschien kom ik vanavond nog even reageren. Kus allemaal, Erna.
Fientje goed gegroeid zeg! Lotteke gaat echt staan! Nicky en hele fam ziek zwak en misselijk... Naomi weer opgeknapt? Hoe gaat het in huize Lieke? Natasja bijgekomen van d'r knalfuiffie? Engeland: Here she come ('s) *ik leer dat nooit denk ik hahaha* Zandbak: ja, rommel...ach...'t zijn kinderen he. Zijltje erover bij baggerweer? Ruben heeft zich er vandaag echt kostelijk in vermaakt! Wat een heerlijk ding is het ook zeg! Fietskarren: Echt helemaal geen verstand van. Zag laatst 1 in de H staan, kan je naast fietskar ook los gebruiken. Das dan wel weer handig Kirby: Morgen de bruiloft van je vader! Alvast een hele fijne en mooie dag gewenst. Gaat je zusje dat volhouden denk je? Ik hoop dat het gauw beter gaat met haar en de kleine man. Tis allemaal niet niks zeg. Hoe gaat het met jou zelf? Femke: Zet hem op morgen!
Hier gaat goed, drukke werkdagen gehad. Internetten en Leander over de vloer gaat niet samen helaas. Hij hangt te veel aan mijn benen te hangen zodra ik ff op mijn pc stoel duik. Helaas alleen spelen doet hij totaal niet. Paar minuten en dan weer broekhangen.
Loop hier beetje achter, Wil in ieder geval Nataska nog van harte met haar verjaardag feliciteren en een te gekke week wensen in Engeland.
Liek, Wat ik ook in mijn krabbel al zei: wat grappig dat al die kids zo totaal verschillend zijn he! Ruben kan echt heel lang alleen spelen...gelukkig. Het is vast een fase
Ik zou trouwens een brief krijgen met een nieuwe datum voor de eerstvolgende CB afspraak. Ik heb nog niks gezien...kan dat kloppen? Volgens mij zou het in mei zijn (dan is ie 1.5 jaar).
Vind dit geen echte fase dit gaat al zo lang zo. Soms negeer ik hem maar. Maar dat helpt ook niet echt. Waar ik gewoon van baal hij heeft echt zo vreselijk veel om mee te spelen. En nog doet hij er niets mee. Ja heel even. En heb van alles uitgehaald met het speelgoed gewisseld en verkleind enz... Zelfs op de loopfiets staat hij binnen een mum aan mijn benen te hangen. Of hij komt continue alles naar je brengen en is het die da die da. Pak je het aan is nie goed, leg je neer is niet goed. Heetgebakerd ventje. Blijft ook niet stilzitten om samen tv te kijken, bank op , bank af.
Hmmmmmm..... Tjah, als het er gewoon niet in zit. Mijn nichtje kan ook praktisch niet alleen spelen, nooit gedaan ook. Nu nog. Als ze kleurt of knutselt moet mijn zus er eigenlijk bij gaan zitten. Visite trekt ze ook aan de hand op de grond: meedoen! Als je nou zeeen van tijd hebt...maar ze heeft nog een uk ernaast! (en d'r eigen dingetjes). Heel vermoeiend.
Is het zoiets dat je bedoelt Elmo? http://www.bikes-exclusive.nl/product_view.php?id=66 Lijkt mij iig ideaal als je zo twee kids moet gaan vervoeren.
Tis ook inderdaad heel vermoeiend. Doe ook vaak op vrije dagen boodschappen met meneer dat vind hij heerlijk wandelen. Dus morgen rond 11.00 ben ik al weer op weg naar de winkel denk ik hahaha.
Ja, zoiets als die inderdaad Kirby! Lieke, Tis wat...dat je er gewoon uit moet om je zoon te entertainen...
Ow, ik ga met Eef Wehkamp-shoppen op de bank. Veel korting en ja...ze wordt ronder en ronder. Fijne avond lady's!