Inderdaad mooi weer. Ik zal straks een foto maken van onze nieuwe loungeset. Zodadelijk ga ik even wat inkopen doen voor pasen en zomerkleren scoren voor Tim.
Ook goedemorgen. Ik vond het ook al zo raar dta mijn teller weer onder de 2200 stond. Je bent lekker op tijd Lyd! Ik denk dat ik vandaag hier in het dorp even ga kijken voor wat luchtihe stappers met een vriendelijke prijs. De hoge kwaliteit sandalen komen nog wel. Ik vertik het om er met deze schoenen zoveel geld tegenaan te gooien aangezien ze toch voor tussendoor zijn.
Je kan 'm vandaag meteen lekker testen Prinses! Volgens mij komt onze Engelandgangster vandaag ook weer terug toch?
Ja om 7 uur was Naomi wakker en dat op mijn vrije dag grrrrr. Morgen ook vroeg op althans niet uitslapen en pasen moet ik werken. maar goed dan is papa thuis dus pluk ik mijn vruchten op dinsdag en woensdag dan ben ik vrij haha. Jij ook op tijd wakker Fem en prinses en lau
Ja, Marin wa sook al rond 7 uur wakker. misschien had ik haar gisteren moeten vertellen dat we vanmorgen konden blijven liggen......
Jahoooo Elmo'tje is ook online! Balen dat alles weg is zeg...nou ja. Is niet anders. Ik ga vandaag...euh..wat zal ik eens gaan doen? Denk rustig aan :S Ow, krijg bezoek! Gelukkig heeft Eefje een sleutel Shop ze vandaag!
zometeen maar eens saampjes douchen. Vriendlief heeft afgelopen weekend met haar gedoucht op terschelling. Daar is ze in dedouche uitgegleden. Nu is het resultaat dus dat ze bang is in de douche. Moet het weer heel rustig met haar opbouwen merk ik aan haar.
Jammer dat je het weer opnieuw moet opbouwen. Naomi glijd ook regelmatig uit omdat ze probeert water te drinken. Eergisteren lag ze op haar rug te spartelen. Straks gaan we even de stad in, moet even langs de bakker. En wil toch nog even kijken naar een broek erbij voor Naomi. Heb bij de hema een hele leuke spijkerbroek gekocht en wil er eigenlijk nog wel een bij hebben. Lau, jij doet gewoon vandaag helemaal niets. Fijn dat de buuf een sleutel heeft hoef je niet naar de deur. Fem jij ook shop ze.
Ik ben er inderdaad weer meiden! Ik ga snel hyves bekijken, maar begrijp dat er allemaal goed nieuws is! Ik ben blij!!!! Engeland was great!
Fem, jammer dat je dat nu weer moet gaan opbouwen met Marin maar komt snel weer goed hoor! He Natasja! Fijn dat het leuk was in Engeland! Zo blij dat het weer mooi weer is! Zou zo'n 23 graden gaan worden hier vandaag
Natas, welkom back! Lautje, beentjes omhoog! Buuf wil je vast wel lekker verwennen vandaag! Hahaha! Hier een stralend zonnetje! Heb lekker de bovenverdieping gepoetst. Alles open om te luchten, heerlijk! Straks nog even de laatste boodschapjes voor de visite dit weekend Hm, Fem vervelend dat Marin gelijk het douchen wat minder vind. Is het goed gegaan saampjes? Shopze Lyd. Ik zoek ook nog een spijkerbroekje, ga ook dan eens bij de hema kijken! Fem, hier in de buurt leuke schoenenwinkel met 60% korting! Ik ga vanmiddag even kijken of het wat is! Dan laat ik het je wel weten.
Heb geen spijkerbroekje erbij gekocht maar een knaloranje en een witte. wel heel erg leuk. meisje struint nu in de tuin ga maar is even kijken wat ze doet.
Weet iemand al iets van caruli? Haar topic is natuurlijk ook weg. Ik ga zo wel even kijken. Ik kom straks weer, als ik lekker met het toppie op de loungeset zit
Wat is er met Caruli? wahhahaha ik heb vanalles gemist! Hier door de crash niet veel, want voor mij leek het net of er maar 4 berichten waar bij gekomen. Alles goed met jullie?
Zou alles nu blijven staan? Blijf niet steeds alles opnieuw maken, hahaha. Weer banner maken, weer avatar opzoeken (is nu wel opgeslagen....) enz...
Prinses, de echo was goed gisteren, volgende week heeft ze er weer eentje. Natasja, na alle behandelingen is Caruli spontaan zwanger
Ja, de echo was goed. Ze dachten een vruchtje te kunnen zien maar daar was het eigenlijk nog wat te vroeg voor om het zeker te weten. Haar baarmoeder zag er wel zwanger uit. Natas, vertel vertel vertel Lenneke, zou ik fijn vinden. Ik had de keus bij ons in het dorp voor 60 70 of 80 euro........ En het enige wat ik zou willen zijn wat zomerse stappertjes die leuk staan bij een driekwart broek. Ik heb zelf trouwens wel nieuwe schoenen. Was hoognodig en de prijs was niet raar. Douchen ging redelijk. Ik heb altijd een mat in de douchebak liggen. Die was er op terschelling niet. Normaal stapte ze zelf de douchebak in en ging lekker onder de straal staan. Nu durft ze niet eens over de rand te stappen. En ze blijft panisch staan waar ik haar neerzet. Na een minuut of vijf trekt het wel bij, maar ik blijf het vervelend vinden. Bij de HEMA ook nog die leuke bloemenbroek gekocht. Met wat shirtjes 98-104 erbij. Was nu allemaal in de aanbieding.
Wauw, dat nieuws had ik nog niet gelezen. Tim vertikt het volgens mij om te slapen. Ik zal zo eens kijken of zijn knuffel naast het bed ligt.