Hier was het twee jaar geleden 29-30 graden met pasen... kan het me heel goed herinneren want ik lag toen in het ziekenhuis en baalde als een stekker!
Of net niet ongesteld Natasja... Lenneke, hoe gaat het eigenlijk met je paps nu? Fem, brrrrr, mieren...
tja die mieren zijn soms een hele poos weg en dan zijn ze er zomaar ineens weer. Rotbeesten. Heb nu twee lokdozen staan en al vele mieren geplet. Zelfs Marin zoekt ze al voor me op zodat ik ze kan slopen. Was stom, maar gisteravond het glas waar cassis n had gezeten laten staan. Daar zat gewoon een volledige familie in. Maar volgens mij heb ik nu de meeste wel te pakken gehad, Heb het laatste uur niks gezien. Oh en Natas, je had toch bijna je NOD? Of ben je daar al voorbij?
Hier heel slecht geslapen, Naomi was ook veel wakker. Verder rond 3 uur manlief uit bed gestuurd om het raam dicht te doen want het goot. Vervolgens een hele witte hemel. Meisje was na gisteren helemaal gesloopt. Is nu wat ziekjes, straks even lekker douchen en dan met molletje naar bed. Fem, lokdoosjes? moet je ook niet doen he Liefs
Sow! Hier ligt onze schurk er nog niet op. Poging gedaan maar meneer had geen zin. Huppelt hier vrolijk rond. Voetbalt wat, kwekt wat, zwaait naar auto's, daagt ouders uit....zoals een dreumes hoort te doen dus De woningruil gaat dus door? Ondanks de mieren? hahaha *gatver!* Natas: Je NOD heeft indruk gemaakt bij velen LIeke, Lekker gewerkt? HIer verder goed. We hebben een super leuke 1e Paasdag gehad!
Ik zit denk ik rond dag 28. Precies weten doe ik het niet. NOD weet ik dan niet precies, maar mijn buikje is wel aanwezig hoor. Knuffie voor Naomi!
Ik vind het toch spannend Natas. Elmo, hier ligt Tim er ook net in. Hij kon het goed volhouden en was nog heerlijk aan het genieten. Ach, prima toch. Leuk dat je een fijne dag gehad hebt. Fem, mierengate dus bijna klaar. Bah, ik hou niet van mieren. Kirby, ik kan me niet herinneren dat het mooi weer was met pasen. Maar als het 2 jaar geleden bij jullie rond de 30 graden was, dan zou het hier vast niet veel slechter zijn geweest. Ach, ik ben ook niet zo goed in onthouden, dus kan zo zijn dat het hier ook superwarm was. Lydia, beterschapjes voor je meisje. Tim had vanavond wat rode uitslag op zijn benen. Ik denk dat het wat geirriteerd is, maar het kan natuurlijk ook van de prikken komen. Verder hebben we een heerlijke dag gehad. Eerst lekker loungen buiten, daarna lekker eten binnen en daarna weer even naar buiten. Heerlijk! Net even de boel aankant gemaakt en nu lekker op de bank. Flip is naar het paasvuur en daarna misschien stappen. Ik vind het wel een beetje kaal. Eerder was het altijd vaste prik met pasen.
Owja! Kinderboerderij: ENTREE? Stadspark is helemaal gratis! Nou is er ook nog een harstikke leuke speeltuin bij en het stadspark zelf al! Vind het wel een beetje apart dat er voor betaald moet worden eigenlijk...ken dat helemaal niet! Niet in H'sum e.o. maar ook niet in Groningen dus. Ruben heeft net voor het eerst sinds tijden weer een fles warme melk gehad (tjah, je moet wat he) en hij ligt er nou heerlijk op. Owwww..ben ik weer uber verliefd op dat kereltje zeg! Hopen dat ons kleine kuikentje blijft zitten! Natas: Duim volop hoor :-D Prinses: Ik hoop dat de plekjes morgen weg zijn! Laat het nou geen vlekken-gate worden zeg! hahaha
Vreemd dat het bij jullie allemaal gratis is. Ach, ik vind het ook niet erg. De dieren moeten ook verzorgd en de accommodatie bijgehouden. Beetje sponsoring zeg maar. De andere kinderboerderijen in de buurt, zijn iets goedkoper, alleen is dat meer geschikt voor oudere kinderen. Ruben een heerlijke fles warme melk. Dat doet soms wonderen.
Hier de kinderboerderijen ook allemaal gratis Elmo, daarom dat ik het ook wat raar vond Lekker genieten van je kleine kereltje hoor meid! Is toch ook heerlijk die minimensjes!!! Prinses, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Uitslag kan van de prik komen hoor... hoop dat het snel wegtrekt. Beterschap en knuffel voor Naomi!! Natasja, ik vind het toch ook weer spannend hoor! Wij ook best een leuke avond gehad en meisje heeft een driewieler gescoord (foto's op m'n hyves). Ze vindt het helemaal fantastisch, rijdt nu zelfs binnen even rond ermee...
Jaaa, Kirby, toen jij met die hitte in het ziekenhuis lag zat ik zwanger te zijn in de hitte. Net van de ergste kwaaltjes af en toch niet in de zon kunnen zitten. Ik werd er helemaal akelig van. Dat weet ik nog wel. Nu herken ik het wel weer een beetje, zeker afgelopen zaterdag in het zonnetje. Jij ook Fem? Jij was toen al een week of 7 verder dan ik. Lief dat je naar paps vraagt kirby. Het gaat weer de goede kant op. was na de buikgriep weer een beetje terug bij af met zijn energie, maar het gaat steeds beter. Prinses, ik zie je al helemaal zitten met de fam op de lounge set. Lyd, jammer dat het met Naomi niet helemaal wilde met slapen, misschien toch iets onder de leden? Nicky wilde ook niet hoor, vannacht was het hopeloos. Gelukkig vanmiddag wel 1,5 uur geslapen. Hopelijk komende nacht beter! Hier ook kinderboerderij gratis. Laura, lekker genieten van je knulletje. Ik zie kuikentje al helemaal voor me. (*ziet plaatje van kaart voor zich*) Natas, lijkt me weer lastig, je wilt wel hopen maar toch ook weer niet te veel. Zelf bescherming enzo... Kussie
Fijn dat je paps beter is Lenneke! Ja ik baalde toen ook heel erg, dan ongeveer zeven weken aan een stuk in het ziekenhuis gelegen en dan nog een periode zo'n prachtig weer... ik wou zo graag met m'n zwangere buik gaan pronken maar helaas pindakaas! Daarom weet ik het net nog zo goed, omdat ik zo zat te balen in mijn snikhete ziekenhuiskamer haha, ach... het was het allemaal dubbel en dik waard!