De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig ben jij de trotse bezitter van de kater...en niet van de poes met ukken straks (alhoewel..das ook wel errug lief).
    Offe..zit kater ook aan de MMM vast? hahah ;)

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    HUH mijn bericht is niet geplaatst....Zit ik een keer een bericht te typen..pfff

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Altijd voor de zekerheid kopieren ;)
    Ik had het net (op een ander forum ook)...balen!

Ach, nadenken hoeft niet meer, dat had je net al gedaan .... hahah

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Pfff geen zin om opnieuw te gaan eigenlijk.

Verkorte versie dan.

zomerjasje Leander kan hem nog van vorig jaar aan maatje 80 ! van de hema dus valt ruim....

Arme vallende kinderen Tuurtje Marin en Tim.....

Werkavonden waren prima gegaan, was enigste gediplomeerde dus veel medicatie gedeeld was overgepland dus had er lekker de tijd voor.
    Aan een nieuwe gebouw wennen duurt wel even dit is mega groot voor ons gevoel.
    We lopen enorm veel daarzo.
    4 units zijn eilanden daar.

Insecten mieren, Hier de eerste muis weer op het balkon gesignaleerd.

Glijbaan wilde de leen bakker glijbaan aanbieding scoren maar hier hadden ze hem niet en geen zin om naar de andere kant stad te gaan..

driewieler hier in de woonkamer is nog geen succes, hij kan dus niet bij de pedalen nog hahaha.

Verder mijn allerliefste dinnetje is mama geworden vandaag.......Joepie..

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ik was ook al aan het kijken ben zo benieuwd.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd voor je dinnetje Lieke!
    Jongen / meisje? naam? maten?

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Gefeliciteerd voor je dinnetje Liek!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik zat me daarnet nog af te vragen hoe mijn kleine zusje zal heten... ben heeeeel benieuwd.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Mitchel of hoe je het schrijft.
    Een jongen ... :D
    52 CM en 7 pond.....

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd Liek. Leuk he, als dinnetjes mama worden.

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik vind dat ook altijd zo leuk Prinses! Vriendinnen of familie die mama worden.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    JIJ GAAT VREEMD?!?!?! :x

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    En Liek veel lopen dus. Scheelt weer wat betreft het trouwjurk-afval-plan toch?

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    :)

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ja is heel speciaal...

Zal einde van de week op kraambezoek gaan denk ik.

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Twee jaar geleden met Pasen,
    Kan ik me ook nog voor de geest halen, ben toen op eerste paasdag naar het ziekenhuis geraakt i.v.m. een bloeding. Was nog op m'n verjaardag ook. :(

Valpartijen,
    Daar maakt Charlotte nu ook deel van uit. Die kan echt af en toe heel raar voorover kukelen. En aangezien ik een beelddenker ben, zie ik de meest verschrikkelijke dingen gebeuren voordat ze daadwerkelijk gebeuren.

Fem,
    Nog geslaagd voor schoenen in het westen van het land? Verders een geslaagde dag gehad?
    Die mieren zul je nooit vanaf komen, het schijnt dat die nesten zo diep onder de grond zitten dat ze niet echt uit te roeien zijn. Sorry, maar ik kan er niks meer van maken.

Kirby,
    Gave driewieler. Heb de oude van mijn neefjes gekregen, beetje verschoten van kleur. maar hij doet het nog. Binnenkort maar eens van stal halen, kijken of we er al iets mee kunnen.

Prinses,
    Slim idee, ijsje te voorschijn toveren. Moet hier maar eens een voorraadje in de vriezer leggen. Moet alleen mama er wel vanaf kunnen blijven. :D

Lyd,
    Naomi al weer een beetje zichzelf?
    Je bent de 6 weken alweer voorbij, wat gaat het snel.

Lenneke,
    Alles goed met het buikkie?

Natas,
    Ikke ook nieuwsgierig.

Elmo,
    Internetshoppen.... kom je ook een hoop leuke dingen tegen.
    Ik begrijp eindelijk wat je bedoelt met dat verliefde gevoel naar je kind toe, heb dat sinds een tijdje ook. Kan geen genoeg van ze krijgen. Vooral Charlot, alles wat ze doet is zo lief en schattig.

Voor de rest rommelt het hier een beetje. Fien nog niet echt een ritme, heeft veel last van haar darmen (nier kunnen poepen, veel windjes) en wordt daardoor voortijdig wakker. Lotteke was vandaag aan de poeperij. Wel drie keer schone kleren aan gehad, zelf had ze er weinig last van.

Met de paasdagen rustig aangedaan, vooral uitgeslapen en daardoor weinig tijd voor andere dingen.
    Charlot draait tegenwoordig op haar buik met slapen en raakt dan in paniek omdat ze helemaal verstrikt raakt in haar slaapzak. Nu al twee nachten zonder slaapzak geslapen, dat gaat beter. Regelmatig haar temp gevoeld, en ze voelt lekker warm als ze in bed ligt. Het is wel schattig om te zien hoe ze er af en toe bij ligt.
    Buitenspelen vindt ze geweldig, vandaag in overall om haar broeken een beetje te sparen. Ze is ook erg ondernemend, schuift zo op haar billen de steeg door richting straat, stopt dan even en draait zich en roept dan voortdurend byebye, en zwaait ondertussen met haar handje. Zo schattig, alsof ze op wereldreis gaat. :)

De kleine meldt zich! Tot morgen of over een paar dagen.

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ach Imani, jij toen ook al in het ziekenhuis met je verjaardag en dan nog met een bloeding :(

Beelddenken, spreek me er niet van pfff, dat is soms echt lastig! Dan zie je zo een keiharde smak en afgebroken tanden enz brrr.

Hier ook waterijsjes in de vriezer, heb er zelf gemaakt van meloen en aardbeien.

Hoop dat het snel weer vlotjes verloopt bij jullie Imani!

Verliefd zijn op je kind... dat heb ik enorm, al van de eerste seconde dat ik haar zag en het wordt steeds meer! Ik stond te springen als ze wou drinken 's nachts, gewoon omdat ik dat kleine perfecte meisje dan weer mocht vasthouden... kreeg/krijg nog elke keer weer kriebels als ik haar vasthou/zie!

Dat maakt me ook wel wat bang naar een volgend kindje toe, dat ik het niet zo graag zou kunnen zien als Ana-Lucia...

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hey Imani, ook weer even beneden van je

Klinkt goed!
    Ik overweeg ook een overalletje voor MArin te halen voor bij het buitenspelen. Die K-tegels latennog steeds zo af, maar woensdag komt de vertegenwoordiger weer langs.
    Wat mij betreft trekt hij ze er alle 72 uit en legt er andere in. (nee, Len, niet in jullie week)

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zo'n slechte tegels Femke??

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het zijn anthracietkleurige betontegels. Er komt echter allemaal betonstof uit. Ze zijn afgelopen zomer al eens behandeld met een zoutzuuroplossing en afgelopen najaar met een coating.
    Echter, het is nog steeds zo dat die krengen ontzettend aflaten. Ik krijg Marin haar broeken amper schoon en dan kruipt ze minimaal buiten. Ook heb ik meteen na het dweilen alweer voetstappen op de vloer staan. (jaja, we vegen onze voeten echt wel)
    Heel irritant allemaal en dan komt er nog bij dat het geen goedkope tegels waren. :(

Deel Deze Pagina