Het was geen piekeren dit keer hoor. Meer een beetje dat er van alles door je hoofd gaat, wat helemaal niet belangrijk is. Een soort verwerken van de dag en je kan het niet stopzetten. Dus het valt mee met het malen. Elmo is de roomservice al geweest? Lydia, jij ook nog beterschap voor je meisje.
Ow zo! Ja, heel vervelend....ik ben ook wel eens zo onrustig 's avonds..je denkt dan aan de gekste dingen! Is de afwasmachine wel aan, heb ik het raam op mijn werk nou dichtgedaan etc etc. Dat soort dingen. Ja, Roomservice is geweest. Hij heeft wel een paar flinke slokken gedronken maar kon zijn beker nauwelijks zelf omhoog hoouden Temp was 39.4 dus weer een molletje gegeven. Hij is zo compleet uit zijn doen, wil gewoon echt in bed blijven. De ziel...niks aan zo.
da's idd niet leuk Lau. Je moet vooral op je gevoel afgaan. Misschien diksap weer even in een fles met speen. Drinkt wat sneller. En anders misschien drinken met een rietje? Is hier een succes en ze tanken in korte tijd veel weg. Knuf voor mijn schoonzoon. Oja, leg hem lekker met romper in de slaapzak, of het dekentje ervanaf. dan kan hij zijn hitte beter kwijt. Lyd, dat was idd een luchtbevochtiger.
Beterschap voor die lieve kindjes! Lekker je gevoel volgen Elmo. Misschien gewoon wat water geven aan Ruben? Of wat diksap? Gaat iets makkelijker binnen als warme melk denk ik.
Ow, sorry...hij heeft ook gewoon diksap gehad hoor! Warme melk lijkt me met koorts niet echt lekker. Ook ligt hij sinds gisteren al in romper in dunne slaapzak (heb wel wat opgestoken van die opname toen :-D) haha. Hij is gewoon echt ziek en ik heb geen idee wat ie heeft. Hij wil gewoon niet uit bed. Net wat gedronken, schone luier, tempen + zetpil en hij wil weer op zijn buik met tutpop in zijn mond. Hmmmmm
kinderen reageren allemaal verschillend als ze wat onder de leden hebben. Marin wordt helemaal ruw in hara gezicht en haar poepert gaat open. Ruben krijgt koorts. Ik denk dat het wel een beetje bij jullie vent hoort. (helaas)
Niet kletsnat...maar dat kon ook haast niet. Hij lag er zo vroeg in...en hij was bij de Bengels geweest... Ik hou het vandaag in de gaten. Opzich is dat slapen alleen maar goed...maar hij is zo ontzettend stilletjes. Ik ben hier geloof ik gewoon niet zo goed in
Ja Femke dat is waar, Ana-Lucia krijgt gewoon ook altijd koorts zodra ze niet lekker is. Elmo ik zou het even aankijken, eens zien wat hij doet tot de middag, want zoals je zei, hij slaapt wel vaker erg lang en als je dan helemaal niet lekker bent... Arm ventje!
Ja, daarom ben ik nog niet echt van de rel...maar hou er gewoon niet van. Ze kunnen het niet zeggen he. Straks doe ik niks, blijkt dat ie wat heeft waar ze "makkelijk" wat aan hadden kunnen doen / verlichten.. Dat spookt altijd door mijn hoofd. Je wilt niet te snel ingrijpen maar ook niet te laat. Kirby: JOUW BANNER! Poeh....ben je het feestje al een beetje aan het voorbereiden?
En waar had je die vandaan Fem? Is misschien ook wel handig voor Naomi. Lau, moeilijk he als ze anders doen dan anders? Volg je gevoel en als je gaat twijfelen dan aan de bel trekken.
Natuurlijk hou je er niet van Elmo, maar voorlopig kun je volgens mij niet veel meer doen dan je hebt gedaan... drinken aanbieden, knuffelen, zetpil... als hij natuurlijk zo stilletjes en rustig blijft dan kan je in de namiddag nog altijd de ha bellen. Neen, nog geen feestje aan het voorbereiden, probeer het nog even te negeren dat ze straks al twee wordt!! Neen, heb al wel eens afgesproken met m'n neven, die hebben ook elke een kleintje die in juni jarig is, Ana-Lucia wordt de 15e 2jaar, Danté de 16e 1 jaar en Jay de 20ste 3 jaar. Dus we gaan waarschijnlijk samen een groot feestje geven anders wordt het moeilijk met de datums en weet de rest van de familie niet meer hoe of wat.
Ze is wel ites beter maar nog steeds verkouden. Geen koorts meer daar ben ik wel blij om. Maar eten is nog steeds een probleem, ze wil niet. Gelukkig eet ze haar warm eten wel op dus dat scheelt.
Kirby: Dat klinkt echt wel heel gezellig! Hartstikke leuk zeg, 3 verjaardagen tegelijk! Als het dan ook nog stralend weer is! Leuk! Lyd, Hmmm...gelukkig warm eten wel dus. Nou ja, ze zeggen dat ze best goed zonder eten kunnen en ze zit dus nog niet zonder. Tussendoortjes wil ze ook niet? Fruit etc.? Hoop dat ze gauw weer de bootwerker is zoals we d'r kennen :-D
Nee tussendoortjes ook niet echt. Gisteren heeft ze wel wat fruit gehad dat gaat wel. Geef haar straks weer wat fruit. Ze drinkt wel heel goed en dat is belangrijk. we gaan even naar boven, wassen en aankleden.
Hier zit er zowaar een krentenbol is..en een piepklein beetje drinken. Hij heeft even lekker buiten gezeten maar ligt er inmiddels weer op. Tut in mond, speeldoosje aan en met de slurf van zijn grote olifant-knuffel strijkt hij dan langs zijn neusje. Mama is iets geruster..hij kwaakte nu tenminste weer wat.
Goed gedaan jochie. En hoe is het nu? Alweer wakker? Lyd, je hebt ze in verschillende soorten, maten en prijsklasses. Wij hebben deze: UH700M Geurdispenser Voeg een paar druppeltjes etherische oliën toe aan de geurdispenser en vul je leefruimte met een aangename geur. zoom UH700M Waterreservoir met inhoud van 6.1 liter Afneembaar waterreservoir om makkelijk bij te vullen Mechanische hygrostaat om de gewenste luchtvochtigheid in te stellen Beveiliging thermostaat en zekering Makkelijk in gebruik en makkelijk te reinigen Technische specificaties Afmetingen (bxdxh) 330x206x354 mm Gewicht 1,7 kg Opgenomen vermogen 260 W Bevochtigingscapaciteit 300 ml/uur EAN code 8004399340138
Die van Delonghi is nu bij de wehkamp extreem in de aanbieding! http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... 07&KAC=U85
Hij is er nu ook van avent. Dit staat daarbij: Door een juiste vochtigheidsgraad in de babykamer voelt uw baby zich comfortabel en kan hij makkelijk ademen. Een goed klimaat beschermt uw baby tegen slijmvliesirritatie, droge huid, jeuk, gesprongen lippen en keelpijn. Deze luchtbevochtiger verbetert het klimaat in de kamer van uw baby door beetje bij beetje water te verstuiven. Met: hygrometer en thermometer waarmee u de luchtvochtigheidsgraad en de temperatuur controleert. Zodra de luchtvochtigheidsgraad beneden het aangename niveau van 40-60% is, kan de luchtbevochtiger de luchtvochtigheid verhogen tot een comfortabel niveau. voorkomt droge huid en slijmvliesirritatie geluidsloos ultrasonische verstuiving: de kleine waterdeeltjes worden verdeeld in de droge lucht, waar het water verdampt zodat de babykamer de optimale luchtvochtigheid bereikt. Het voordeel van deze techniek met de ultrosone trillingen is dat het geluidsloos is en het de temperatuur van de kamer niet beïnvloedt. instelbaarheid: u kunt de hoeveelheid nevel instellen tot het geschikte kamerklimaat. De richting waar de stoom naar toe blaast kunt u ook aanpassen zonder het apparaat te verplaatsen. veilig: het apparaat bevat geen verwarmingselementen, stoom of warm water die gevaren of ongemakken kunnen veroorzaken automatische uitschakelaar: door middel van sensoren in het waterreservoir en aan de onderkant van het product, schakelt het apparaat automatisch uit zodra het waterreservoir leeg is, als het apparaat niet rechtop staat of valt. Door een juiste vochtigheidsgraad in de babykamer voelt uw baby zich comfortabel en kan hij makkelijk ademen. Een goed klimaat beschermt uw baby tegen slijmvliesirritatie, droge huid, jeuk, gesprongen lippen en keelpijn. Deze.... lees meer