Ow, nou staat het speelding er nog niet echt lekker op ... hahaha Prinses, Proberen te laten drinken, in de gaten houden dat ie niet slap / afwezig wordt...en lekker vertroetelen. Zegt deze koude kikker nu! Maakt onzeker he, zo'n uk! Zo'n zetpil is best gauw opgenomen hoor...dus kijk het gewoon even aan.
Dat speleding is goed terecht gekomen. Lekker bekkie! Tim drinkt goed en heeft nog dikke plasluiers, dus dat zit tot nu toe wel goed. Hij was net een beetje huilerig, dus we hebben hem maar naar bed gedaan. Hopen dat hij zo gaat slapen. Het maakt inderdaad onzeker.
Meiden, hier moe, moe, druk, druk....ff geen tijd en puf om te reageren. Dadelijk werken ...pfff geen zin. Vanavond wel wat leuks; ga workshop taartdecoreren doen...wordt alleen weer een latertje. Tot van de week. Kus, Erna.
Dat lijkt me leuk, taart versieren. Veel plezier! Tim had vanochtend 37,7, dus ik hoop dat het ergste voorbij is, maar dat zullen we vanavond pas zien.
Rustig hier. Tim ligt inmiddels in bed. Slaapt nog niet. Als het stil wordt, duik ik zelf ook nog even mijn nest in.
Wat zijn jullie toch allemaal aan het doen vandaag. Het is hier echt supersaai. Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen, maar voel me echt een krant. Ook verkouden etc, dus hopen dat ik niet ziek word. Dat kan ik er nu echt niet bij houden. Ik heb namelijk een drukke week voor de boeg.
Tim had net weer 38,6. Ik wilde er een zetpil in doen, maar het is niet gelukt. Tjonge wat een geklungel. Steeds schoot hij er weer uit. Na een kwartier prutsen, ben ik maar gestopt. De zetpil was door het proberen wel gesmolten. Ongeveer de helft kleiner schat ik. Moet ik er dan vanuit gaan dat hij wel wat binnen heeft? En mag ik eventueel wel een andere geven? Vanavond laat maar eens kijken hoe het is, anders doen we dan een nieuwe poging.
Hier ook iemand die gewerkt heeft hoor. Was zelfs tot half zes op school vanmiddag. Voorbereiden van onze schoolreis Ameland van volgende week samen met een collega.
Ja ik ben nu 5 dagen vrij. dus lekker niets doen. Prinses balen dat Tim weer koorts heeft. hier nooit problemen met de zetpil, smeer altijd eerst even met sudo. Sinds gisteren heeft Naomi haar laatste hoektandje erdoor. Nu nog 4 kiezen en dan is het voorlopig compleet.
Hier ook echt een kind met bijna compleet gebit! Tjeezzz wat gaat dat snel ineens zeg. Ruben was aardig leuk gehumeurd bij het KDV maar ze merkte dat hij toch wat uit zijn hum was. Na zijn 2e slaapje vond hij alles en iedereen eigenlijk te druk...nou...en dat zegt wat! Prinses, hier nooit zetpillenperikelen. Beentjes omhoog, ding erin en even vasthouden. Dan kan hij er niet uit. Ik gebruik verder niks..als hij terug dreigt te schieten dan gewoon je vinger er eventjes ophouden. Het lichaam pakt hem als het ware aan....(bij Ruben dan!). Als hij alleen koorts heeft en verder gewoon goed slaapt kan je er ook voor kiezen niks te geven. Ik heb Ruben die tweede dag ook niks meer gegeven. Hij was wel van zijn padje..maar niet zo erg dat hij zichzelf in de weg zat zeg maar... Weer je gevoel volgen....wat een tips he :-S *je hebt er weer niks an* Hier dus ook gewerkt. Erna, Leuk zeg, taartjes decoreren! Ik heb een buufje die de taartjes maakt: www.loveforcakes.nl Imani, Begint jouw wolk weg te waaien? Touwtje nodig? hahah Alles goed met jou en je beauty's? Hoe gaat het eigenlijk met jou zelf en het herstel na de bevalling. Volgens mij heb je het daar nog niet echt over gehad. De papa.... hoe gaat het daar mee? Lyd, Heerlijk zeg, met dit mooie weer een paar dagen vrij! Geniet ervan.