De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik meld me af voor vandaag. Vanmorgen lekker met zijn drietjes, vanmiddag met Eef shoppen in Winschoten, later ergens wat eten en vanavond naar Footlose!
    Tot morgen!

Bij gekke dingen: heb mob. bij me!!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hele fijne dag vandaag dan Lau! Genieten he!

wij hebben net besloten met mijn ouders mee te gaan naar brabant, ze gaan wat dingen voor de camper halen. We moeten een bedje voor Dean voor in de camper want zijn reisbedje is te groot. we hebben 2 bedden in de camper maar 1 is een hoog bed waar hij uit zou kunnen vallen ook al hangt er een net. En voor het lage vast bed is het moeilijk een oplossing te vinden waardoor hij niet uit bed zou kunnen vallen of op een kastje zou kunnen klimmen.

zonnetje schijnt!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Veel plezier vandaag dames!

Ik heb uitslaapdag, maar zoals je ziet, lig ik niet te slapen. Ik werd vanochtend wakker met knallende hoofdpijn. Dus een molletje genomen. Het zakt nu iets af, maar slapen lukt niet. Toch weer een beetje te druk met alles denk ik. Gelukkig nog maar 1 weekje werken en dan anderhalve week vrij. Heerlijk!
    Tim leek vanochtend opgeknapt.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    rustig aan prinses!
    bijna vakantie inderdaad!

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier ook druk gehad met werk en meisje. Gisterenavond nog visite en vandaag weer op pad.

Ben naar de rommelmarkt geweest bij mn ouders in het dorp:
    maxi-cosi voor babypop, 5 spelletjes, 2 stoeltjes voor buiten, poppenkop waar je het haar van kan doen (voor school), beertje, ei met mini babypopje er in. Ikke is helemaal happy en Nicky ook!

Nicky is vanmiddag gevallen, met haar wang in het grind. Zo zielig, helemaal rood en een beetje geschaafd. Gelukkig was het na een paar uur alweer een stuk minder, maar je schrikt toch.

Laura, wat een leuke foto's van je mannetje. Hij is wel hard aan het groeien vind ik, z'n bolle wangetjes worden wat minder en zijn nekje lijkt wat langer! Echt een grote knul!
    Lekker geshopt? En veel plezier bij footloose.

Prinses, ik hoop dat je snel weer opknapt en Tim ook natuurlijk!

Natas, hoe was het in braboland? Oplossing gevonden?

Lyd, lekker een paar dagen vrij!
    Nog 2 nachtjes slapen meis....

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach meissie toch! Geschaafd gezicht! maar wel mooie kadoos gevonden op de rommel markt!

Ja we hebben een oplossing gevonden. Een deryan travel cot die dan op het onderste bed vast gemaakt gaat worden. (onderlangs dus geen gevaar voor Dean) Heb er 1 voor 45 euro op marktplaats gescoord (krengen kosten minimaal 70 euro online) Kindje heeft er 1 week in geslapen.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    papa en mama slapen dit keer dus in het bed boven de cabine.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mooi ding Natas!

Arme Nicky! Hopen dat het snel geneest.

Hier is Tim weer in orde. Geen koorts in ieder geval. IK heb nog steeds hoofdpijn en ben er een beetje chaggie van. Ik geloof dat ik er maar op tijd in ga.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker doen meis!

pff wij hebben net heel aso pizza laten bezorgen whahahahah burppp zit vol!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, lekker! Ik heb ook zin in iets, maar moet aan mijn bikini denken. Hahaha, wordt zo wel heel moeilijk Natas.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    En weer wakker met stevige hoofdpijn, :( Ik heb nu maar een ibuprofen genomen in de hoop dat het werkt. :(

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses,
    Naar zeg, hoofdpijn die zo lang aanhoudt!

Natas,
    Goed gescoord, handig ding!
    Lekker joh, pizza! Nu niet zo lang op hoeven wachten?

Lenneke,
    Sowww...jij hebt leuk geshopt!
    Arme Nicky! Sneu he, als ze vallen en dan nog schade hebben ook!
    Ruben krijgt inderdaad meer een peuterpostuurtje. Mooi om te zien he!
    Ben ook wel in voor een update van Nicky eigenlijk!

Lyd,
    Hoe voel je je? Nog maar 1 nachtje slapen!

Femke,
    Hmmmm....alles goed?

Onze zaterdag was super gezellig!
    Eef is goed geslaagd, ik heb een nieuwe tas! (ja, dat was nodig ;)) en nieuwe schoenen (roze!). Voor Ruben nog een leuke bal en een kliederschortje.
    Eten was zalig (Mexicaan) en Footlose was geweldig!
    Heerlijke dag dus!

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Klinkt als een superdag Elmo. Doet me er aan denken dat ik ook hoognodig een nieuwe tas moet. Hebben jullie trouwens al meegekregen dat we dinsdag onze nieuwe bank krijgen? 6 weken eerder dan de bedoeling. :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een bank 6wk eerder dan de bedoeling...?
    Dat zie je niet vaak zeg!

Heb echt een leuke stoffe tas...met .. jajaj..roze bloemen :-D

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bijpassend bij de schoenen. Leuk hoor!

Ik denk dat de bank eerder komt door de recessie.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zo dat is snel prinses! lekker zitten dus dinsdag!

Klinkt als een super dag Lau!

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    6 weken eerder?
    dat is snel zeg.
    Lekker hoor hopelijk zit ie ook erg lekker dan.

Lau klinkt als een erg leuke dag idd.
    we hebben gisteren niets gedaan, ik ben even de markt over geweest en manlief heeft de schuur opgeruimd.
    Vandaag lekker niets.

Morgen voor de echo.
    Ben benieuwd, word nu wel spannend.
    Kan me niet herrineren of ik bij Naomi ook zenuwachtig was voor de 1e echo?
    zal wel kan haast niet anders.haha

liefs

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zo, ben er ook weer, ook nog steeds met hevige hoofdpijn, gaat maar niet over, moet morgen naar de huisarts van Gianni omdat ik drie jaar geleden een soort aanval heb gekregen (met hevige hoofdpijn) waardoor mijn spraak een paar dagen is weggevallen en hij is bang dat het weer zal gebeuren. Ik denk eerder dat het van mijn rug/nek/schouders komt.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Zieke kindjes van deze week al helemaal beter hoop ik?

Elmo, heb daar een leuk speleding in jullie tuin gezien! Klinkt echt als een superdag hoor gisteren!

Prinses, zo je bank zes weken eerder! Dat is wel fijn! Krijgen we dinsdag dan nog een foto van de bank in jullie huisje? ;) Hoop dat je snel van je hoofdpijn verlost bent.

Lydia, jij morgen echo, zal wel dat je van Naomi ook zenuwachtig was, het is en blijft altijd spannend die eerste echo. Maar het zit echt helemaal goed hoor! Veel succes voor morgen!

Zo Lenneke, jij hebt goed geshopt! Zal wel dat Nicky blij is :)

Lijkt mij een handig ding, die travel cot Natasja!

Femke, alles goed bij jullie? Hoe gaat het met je meisje?

Liek, nog steeds zo druk? Leander nog veel last van misselijkheid in de auto?

Imani, hoe gaat het met je lieve meisjes? Heeft Fientje al een beetje een ritme nu?

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kirby, verstandige man heb jij. Inderdaad naar de huisarts. Irritant hè hoofdpijn? Ik hoop dat het bij jou ook snel weer over is. Ik heb een ibuprofen genomen, en nu is het zo goed als verdwenen. Flip heeft een zere rug en kan dus weinig. Dus de blinde en de manke, helpen elkaar of zoiets. ;) Tim had net een dikke poepluier. Ik hoorde al dat het niet goed ging komen, dus die heb ik net afgesproeid onder de douche. Hij ligt nu in bed, maar slapen gaat niet lukken denk ik.

Foto-update van de bank komt natuurlijk. Alleen niet dinsdag hoor, want ik ben dan laat thuis ivm die oudergesprekken. Ik wou dat het woensdag was.

Lydia, alvast succes voor de echo morgen. Het is vast allemaal goed, dus lekker van genieten.

Elmo een foto-update van de schoenen en tas lijkt me wel een optie. Je hebt de camera toch nog gebruikt vandaag, dus je kan hem vast makkelijk vinden.

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Mooi ding Natas! Die slaaptent. Maar je banner vind ik nog VEEEEEEL mooier!

Ik hoop dat er snel een paar volgen! ;) ;) ;)

Het is een heerlijke dag vandaag, vinden jullie ook niet?

Kirby balen dat jij ook nog steeds hoofdpijn hebt.
    En prinses, bij jou al iets gezakt?

Lau, klinkt als een geslaagde dag!

Hier lekker buiten. Nicky heeft lekker met een afwasteiltje water gespeeld, ligt nu uitgeteld in bed. Pannenkoeken gebakken en samen gegeten, zo gezellig. Paps is fietsen.

Vanavond komt de film 'De taartman' op tv. Dat is opgenomen in de bakkerij in het dorp waar mijn ouders wonen en mijn beste vriendin werkt daar!
    We gaan met een groepje vrienden bij haar thuis kijken.

Deel Deze Pagina