Allemaal gezelligheid lees ik (op de hoofdpijnen na dan). Kirby en Prinses, Ik hoop dat jullie er gauw van zijn verlost. Vandaag een, wederom, heerlijke dag gehad. Mijn zus, zwager + kids zijn geweest. Heerlijk met Ruben gespeeld! Ondanks zijn chaggie periode was het gezellig. Ze zijn lekker blijven plakken dus nog even een Chineesje gepakt. Het leek bijna een feestje. Straks komen mijn ouders nog even langs. Pap heeft een cabrio gekocht (vorig jaar) en daar maken ze vanaf april heerlijk gebruik van! Hier komen ze als afsluiter van de dag een bakkie doen...dus dat wordt ook nog heeeeel gezellig :-D Natas: Die banner van jou...WAUWWWWWW (zou Ruben zeggen!). Lenneke, Oh heerlijk, jullie dagje. Wat voel je je op zo'n dag rijk he! Dat is echt genieten. Femke, Was de kinderboerderij geslaagd?
Kinderboerderij was zeer geslaagd. Kind met lef hebben we hoor. Ze durfde meer dan de 3 en 5 jarige meiden van die vrienden. ze liet ezels en geitjes gewoon haar handen helemaal afslikken en knabbelen. En gaf korrel voor korrel de kippetjes te eten hahahaha. Ze is ene stuk dapperder geworden sinds het piesincident van vorige week. hahahahaha
De actiefoto die hierna is door de vats ehand van onze fotografe niet helemaal gelukt. Was ook om te gillen. De twee papa's met meiden die ernaas tonden waren zo aan de kant toen de waterval kwam en marin stond zeer geschokt te huilen.
Leuke foto Fem. Even een korte vraag over een ovutest. Ik had eigenlijk helemaal niet aan mijn eisprong gedacht, dus heb gisteren en vandaag eentje gedaan. Negatief. Zou het nu kunnen dat hij vrijdag positief geweest is? Of zou je dan toch nog een streepje moeten zien? Niet dat het uitmaakt, maar toch..... voor het idee?
Geen idee...fase ovutesten mochten wij overslaan Femke, Deze foto is al geweldig! Zeker omdat hij de rest aan je verbeelding overlaat... Laat ik daar nou wel raad mee weten :-D
Tja, en dan zit je eindelijk even rustig aan een kopje thee. Kijk je op de klok, is het alweer half tien. En nu nog proberen om een beetje bij te blijven met het geklets hier. Natas, Mooie banner en mooie tent. Wij hebben er ook zo eentje (iets anders), vorig jaar gebruikt in Afrika en beviel erg goed. Prinses, Tim weer helemaal de oude? is niet niks he, zo'n BMR prik. Hoeveel kilo's nog te gaan voor de bikini? Ik dwing mezelf nu om regelmatig in de spiegel te kijken, dan vergaat mij vanzelf de trek om iets lekkers te eten. Lenneke, Leuk gescoord op de rommelmarkt. Kijk al uit naar koninginnedag, wil alleen niet hier in het dorp de markt op. Heb dan het gevoel dat elke actie van mij in de gaten gehouden wordt door ouders van school. Wauw, je zit al bijna op de helft. Nu gaat het snel! Niet leuk he, als je meisje zo'n geschaafd gezicht heeft. Heb nog de beelden van Charlot voor ogen. Elmo, Dat klinkt als een heel gezellig weekend. En wat een mooi speeltoestel voor Ruben. Jullie hebben zeker best een grote tuin. Hier zou de tuin voor driekwart vol zijn. Lydia, Veel succes, morgen bij de echo. Je zult vast iets moois te zien krijgen, gezien de kwaaltjes waar je het laatst over had. Kirby, Hoofdpijn minder? Fem, Leuke foto! Hier vandaag ook naar de kinderboerderij geweest. Komt er een verzorgster met een jong konijntje, vond Lotteke wel leuk. Totdat het konijntje bij haar op schoot werd neergezet. Gillen, huilen en dat konijntje proberen weg te slaan. Arm konijntje, die heeft een trauma voor het leven. En de geitjes zijn hier ook erg vrijpostig, springen gewoon op de kinderwagen en wederom bij Lotteke op schoot. Deze kregen niet dezelfde lichamelijke behandeling als het konijntje, maar madam raakt behoorlijk in paniek. Wat een heldin! Afgelopen donderdag naar het CB geweest. Dit zijn de maten: Lotteke 11,9 kilo en 82 cm Fientje 4635 gram en 53,5 cm (wat wordt ze alweer groot) Verder begint de roze wolk hier een beetje op te lossen. Heb donderdag en vrijdag voor het eerst meegemaakt dat beide meiden tegelijk aan het huilen waren. Pff, dat is best vermoeiend, want waar leg je op dat moment je aandacht. Lotteke zit weer in een iets mindere fase. Slaapt weer slechter en huilt snel en doet soms wat moeilijker met eten. Daarentegen is ze nu ook weer heel veel met taal bezig, probeert heel veel na te zeggen en begint liedjes te zingen. Fientje heeft nog steeds regelmatig last van haar darmen en daardoor nog niet veel regelmaat. De ene keer slaapt ze 's nachts 7 uur achter elkaar door en de andere keer komt ze om de 4 uur. Valt me wel op dat het dit keer minder zwaar valt, die gebroken nachten dan bij Charlot. Overdag heeft ze nog periodes dat niet slaapt tussen twee voedingen door, of dat ze heel snel voor een volgende voeding komt (1,5 uur later). Een voordeel is dat ik nu weet dat alles tijdelijk is, dus kan ik er beter mee omgaan dan bij Lotteke. Zo, we zijn een half uur verder. Ga maar eens posten.
Ik had nog ovutesten liggen en die zijn al over de datum, dus ik dacht ik kan ze beter opmaken. Maar kriebelen doet het wel ja. Gek hè?
Vandaag de 1e echo. Over 1,5 uur ga ik weg, pik ik manlief op en dan naar het zkh. Naomi gaat mee, ben benieuwd of ze reageerd en hoe. Ben vanmorgen weer misselijk, of dat nou komt van de spanning of van de zwangerschap ik heb geen idee. Gisteren bijna de hele dag buiten gezeten en Naomi lekker in de tuin gespeeld. Heerlijk hoor meisje was om 19 uur ook echt afgedraait. Na de douche sliep ze vrijwel meteen. Verder nog 3 dagen vrij deze week, en het blijft mooi weer dus ik zit wel goed . Liefs
Imani dus even in de spagaat. Goh, Fieneke is nu dus bijna even groot en zwaar als Marin bij haar geboorte. Kan je je dat voorstellen? (au!) Jullie meisje is dus in mijn ogen nog steeds erg ieniemienie hoor. Lyd, ben benieuwd hoeveel knipperlichtjes je over een kleine tien minuten ziet. Kirby, wat zei de huisarts? Al een afspraak staan? Natas, heb je de grote of kleine variant van de slaaptent? De grote heeft er een slaapzakje bij.
Imani, dat lijkt me inderdaad erg moeilijk als de zusjes zo samen aan het huilen zijn... Femke, moet straks nog naar de huisarts bellen, ze was deze morgen om de een of andere reden niet te bereiken. Lyd, ben zo benieuwd...
We hebben 1 kloppend hartje gezien. Wat was dat super zeg, ben helemaal verliefd. Naomi had er niet echt oog voor haha. Nog 1 keer voor een echo in het zkh en verder mag ik gewoon een afspraak maken bij de vlos. Dat ga ik dus ook gewoon lekker doen.