** inbraak** Ik lees nog steeds zo af en toe met jullie mee en ik zie dat Natas en Elmo zwanger zijn!! Super gefeliciteerd meiden ** uitbraak**
Lyd, lekker he een mooie echo! Ben zo blij! @ Kirb hoe is het met je hoofdpijn? @fem whahahahaha ik kan me ook levendig voorstellen hoe die foto eruit zat! @prinses.. helemaal negatief hij zo'n test niet gelijk de dag na een positieve.. maar met over de datum testen weet je maar nooit. @imani, ok, dus zo'n tent werk! mooi zo. deze gaat op het vaste bed in de camper. hihi die Lotteke met haar konijn! Geen huisdiertje voor haar nog hahaha Lijkt me inderdaad moeilijk wanneer beide kids aan het huilen zijn! Dametje groeit goed zeg! fem, ik heb de peutervariant. Baby variant was al een beetje aan de krappe kant. Daar had hij dan maar 1 zomer ingekunt. Zus weer lekker vaag? @Elmo, nee nog niet gebeld met verlos. Huiverig vanwege vorige keer. Maar dat komt vast wel deze week. Mooie banner! Dank je wel Ikke1981! Dean klom net op de bank! hahahaha Hij kan het alleen nog maar in het hoekje.. Hij staat het enorm te proberen de hele tijd. Hij kan er vakkundig weer af.. draait zich netjes om en laat zich eraf glijden. whahahah hij is weer boos.. want hij komt de bank niet op op de rechte stukken. (hebben een bank met lounge stuk eraan) Vandaag dagje vrij. Nog 2 dagen werken en dan heerlijk 1,5 week vrij!
Goedemorgen, Natas, idd een mooie echo. het hartje zien kloppen is toch wel heel mooi. Nog niet gehoord maar dat komt wel. De fert arts deed de echo en die is wat dat betreft wat zakelijker. De volgende keer vraag ik het even, mijn schoonzusje gaat dan mee. Die heeft het nog nooit meegemaakt en die is zo enthausiast dat ze er een neefje of nichtje bij krijgt. Mijn toetsenbord doet raar de tekens zitten verkeerd, iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg? Natas, kan me voorstellen dat je het moeilijk vind na de vorige keer.
Goeiemorgen Ik word helemaal vrolijk van die mooie banners zeg! Natasja, snap dat de schrik er in zit na de vorige keer, maar deze keer komt het echt helemaal goed!!! Knuffel! Prinses, hoe gaat het met jou? Ovutesten heb ik nog nooit gebruikt dus kan je niet helpen. Dinnetje van mij heeft een ander probleem, zij heeft meerdere positieve ovutesten in een cyclus, en dan niet een paar dagen na elkaar, maar bvb. een op dag twaalf en dan een op dag zestien of zo... Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Gisteren de huisarts niet meer kunnen bereiken, misschien is ze nog op verlof, hoofdpijn is vandaag iig iets beter...
fijn dat je hoofdpijn iets beter is. Hopelijk snel weg! Hmm tja meerdere ovutesten positief.. zou niet moeten kunnen. Alleen bij zwangerschap zouden ze ook posi kunnen aan geven. Of toch niet helemaal positief 1 van de keren.
Ik weet echt niets van ovutesten..sorry! Fijn dat de hoofdpijn beter gaat! Is het misschien zo dat jij na wat spannende periodes van die hoofdpijnaanvallen krijgt? Ik herken dat namelijk wel een beetje... Super dat hij weer normaal is...tis vaak iets met ctrl..maar ik weet het niet precies
Ow Natas..ik heb dat ook hoor! Nog niet te ver op de zaken vooruit durven te lopen. Ik weet dus ook niet wanneer ik DE echo heb...eerst woensdag maar weer heen, dan misschien vrijdag weer etc. Ik heb voor ons beide een super goed gevoel, echt!
Haha, ik weet al waarom mijn roze wolk kleiner wordt. Er drijven namelijk wat stukken ervan naar andere delen van het land. Houden jullie ze in de gaten, ze komen eraan. Wat leuk toch weer, dat er zoveel meiden weer tegelijk zwanger zijn, net zo als de vorige keer.
Ik vind het ook super bijzonder Imani! Kan er eigenlijk maar niet over uit. Er zijn nog plukken over hoor....eerlijk zullen we delen (hoop ik zo!). Natas, Waar is je avatar?
Er hangen hier al 2 wasjes aan de lijn! Jahaaa..ik hou me gemak! Maar als ik suf blijft doen..dan ga ik me vanzelf suf voelen :-D
Hier hangt de was ook aan de lijn. de volgende was draait, dus die kan er straks lekker bij hangen. Vanmiddag naar de tandarts bah geen zin maar het moet nou eenmaal. Heb de vlos gebelt, as maandag heb ik de intake en 5 mei de echo. Ze wilde me eerst laten wachten tot de 20 weken echo omdat ik in het ziekenhuis al een echo heb gehad maar ik heb gezegt dat ze alleen hebben gekeken of het hartje klopte verder niets. en nu dus 5 mei en dan 14 mei weer. kan niet wachten haha. liefs