Goed geregeld Lyd! extra echootje! Ijverige dames.. heb de badkamer op geruimt en een poets beurt gegeven.. en verder niks eigenlijk. dean ligt nog te pitten.. straks lekker de deur uit!
Goede vangst Kirby! Misschien nog maar zo'n mooi objectje in elkaar knutselen om te fotograferen :-D *ik neem aan dat het een camera is* Oh Natas, Badkamer soppen! Tis maar waar je zin in hebt met dit warme weer. Elmo'tje ligt de hele dag al braaf in de tuin :-D
Kijk! Ik dacht al zoiets! Super joh! Neem maar mee in juli (bestellen wij wel massaal na, al is dat volgens mij nog nooit goed gelukt...hahah)
whahahahaha Mooi Kirby! Wij zijn lekker op pad geweest en hebben daarna lekker buitengespeeld! Meneertje gaat lekker in bad zo en dan is het ff papa en mama tijd.. pfff ben moe!
kwam zomaar ff kijken en zie allemaal nieuwe banners ,meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap op naar nog een prachtig wondertje. Liefs Sonja en Esmee
Vanmiddag naar de tandarts geweest. niks aan het handje gelukkig, alleen wat tandsteen weg gehaald. Daarna door de auto keuren en die is zowaar goedgekeurd dus we kunnen mooi verder scheuren hahaha. Morgen nog een dagje vrij en dan 4 dagen werken. Word al moe als ik er aan denk. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ik neem altijd mijn camera mee En naar de geïnteresseerden (zal op de meeting wel iedereen zijn denk ik) stuur ik dan een cd'tje met de foto's, kunnen ze de foto's laten afdrukken die ze willen
Fijn dat het meeviel bij de tandarts Lydia. Cracker eten tien minuten voor je opstaat kan echt helpen hoor tegen de misselijkheid!
Ja dat weet ik, maar dat betekend dat ik manlief een cracker moet laten brnegen. Dta doet ie met liefde hoor, maar dan ben ik wel erg vroeg wakker. Normaal word ik wakker van Naomi en dat vind ik iets prettiger. Het is goed te doen hoor, het is echt een weeeig gevoel. En samen met naomi eten is natuurlijk veel gezelliger. Als het erger word dan kijk is wel verder maar nu nog niet. ( eigenwijs he haha)
Hmmm, bij mij hielp die cracker helaas niet... Lyd, mooi die extra echo! Laura, wat gaaf hier die mooie banner te zien! Imani, dat lijkt me erg pittig als de 2 meiden tegelijk huilen! Ach dat arme konijntje... hihihi.... Kirby hoe is het met de hoofdpijn?