Je hebt ook van die voorverpakte ontbijtkoek...dan hoef je er niet vooraf uit, of iemand te laten smeren Nee, het helpt helaas niet altijd maar het is het eerste wat je kan proberen.
er staat bij mij niets. zag bij jou en kirby wel online in het hoekje staan vanavond. ach maakt het ook uit haha. Ik ga lekker naar bed zo en morgen wil ik even naar de prenatal. even kijken voor iets leuks voor moeders. weltrusten
Lenneke, 20 weken en 1 dag al!!! Ja cracker hielp bij Ana-Lucia wel maar bij Assia totaal niet... Hoofdpijn is iets beter maar toch nog steeds aanwezig, hoop dat het morgen helemaal weg is! Slaap lekker meiden!
Ik reageer morgen uitgebreid. Ik ben nu uitgeteld van de 10 minutengesprekken. De nieuwe bank is binnen. Hij is mooi, maar moet wel wennen. Een andere kleur en een andere vorm. Ik geloof dat ik alle accesoires eerst aan moet passen, want het oogt nu allemaal wat strakker. Dus ben tevreden maar er moet nog wel wat veranderd.
Kirby: Heb je enig idee hoe je aan die blijvende hoofdpijn komt? Kan het niet van de anticonceptie zijn (of is dat dezelfde als altijd)..? Je klachten kunnen ineens de kop opsteken met de pil. Prinses, Ja, ik vind nieuwe meubels ook altijd wennen. Ach, mensen moeten altijd wennen toch? Ik zit nu ook te "wennen" hahah Net een mail naar MvM gestuurd...ben benieuwd of ik nu wel mee kan doen, hoop het! Ik woon ietwat afgelegen...
Elmo, ik denk spanningshoofdpijn of zo want anticonceptie... die is er momenteel net niet meer... Ben benieuwd of je kan meedoen met MvM! Kijk al uit naar de foto Prinses! En zo'n dingen zijn altijd wennen ja!
Ik wacht nog even met de foto, tot ik tevreden ben met de rest. Ik heb een beetje buikpijn, zou dat dan mijn eisprong zijn? Vanavond nog maar even aan de klus, want ik wil jullie graag volgen.... Ik ga nu even naar de Intratuin, toch maar even wat spulletjes/plantjes bekijken en misschien kopen. Niet echt volgend het spaarbeleid, maar dat komt dan wel weer.
Whoehoeeee! Nou Kirby: heb het al eens gezegd..maar vind het erg moedig van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Dat is in jouw geval niet zomaar gebeurd. Heel veel succes! Ik hoop dat je het zonder al te veel stress kan doorlopen. Kussie!
Dank je Elmo Ik vind het echt nog doodeng, hoop dat het snel wat minder eng wordt. Misschien kunnen ze mij volgende week in Gent wat geruststellen.
Heb hier vandaag een onvermoeibaar meisje. heeft even in de auto van almere-buiten naar huis geslapen en verder niet. en ik ben zo moe. ze was al om 7 uur wakker.............