Lyd, Vervelend is dat, net nu je zelf zo moe bent. Straks na de twaalf weken kom je weer in zo'n periode waarbij je het gevoel heb dat j de hele wereld aankunt. Prinses, Nieuwe bank is een goede reden om de rest van het interieur ook weer eens wat op te frissen. Dus geld uitgeven zonder schuldgevoel. Leuke banners! En natuurlijk hoop ik dat er nog meer volgen. Gaan jullie nu ook weer bij het oude topic schrijven of blijven jullie hier? Hier slaapt 1 meisje en de ander is moe maar slaapt niet (krampjes). Hier gaat voorlopig de hand op de knip. Manlief kreeg te horen dat er op zijn werk van de 100 mensen er 25 weg moeten. Binnen een maand wordt bekend hoe of wat. Voorlopig nog geen andere auto hier. En voor de rest ook rustig aan.
De hele wereld aan kunnen? Ik hoop het, bij Naomi ben ik 9 maanden moe geweest dus ik hoop dat het straks minder wordt. Het is soms wel vervelend dat ze een hele dag kan op 20 tot 30 minuten slaap terwijl moeders juist veel slaap nodig heeft. accht vanavond maar vroeg naar bed. Ik hoop voor jullie Imani dat je man mag blijven. Ik ga er voor duimen.
Hier geen gruwelijke vermoeidheid..maar wel al 1.5 wk zo'n TerrorTubbie in huis...en dat moet je rustig aan doen. Hij is vooral ontzettend driftig :S, gooit dan met van alles en oh wee als je er iets van zegt...grrrr Femke, Idd, Bump-and-Beyond (klik maar op een van onze banners). Lyd, Hopenlijk kan je gauw een beetje bijslapen! Lekker op tijd op bed 's avonds. Kirby: Ik hoop ook dat je gauw geruster bent hoor! Hier komt hopenlijk papa zo thuis! Iets tegen het hoesten zou fijn zijn (mag nou natuurlijk net niks hebben...) en met een kant-en-klaar lasagna... Elmo'tje zit er ff door.
Lyd, ik herken dat hoor.. was ook zo moe bij Dean. Hopelijk kan je vanavond lekker met de beentjes omhoog. Lau, papa lau neemt het zo van je over (hoop ik) dan kan je met de beentjes omhoog. Wij hadden nog stoffige theater kaarten liggen (we waren het allemaal vergeten) dus wij zitten vanaaf bij Eric Sauers (or what ever the man's name is) Heb eigenlijk geen zin.. kopje thee, opgenomen soapies en mijn warme waterbedje zijn veeeel leuker!
Net met MvM gebeld. Omdat ik niet in de regio woon kan ik wel meedoen maar moet ik de flessen naar de stad brengen. Ook de "intake" is in de stad (bij haar thuis). Ze komen niet buiten hun regio... So be it! Ik kan eindelijk meedoen en doe dat dus met liefde. Een depot is vlakbij mijn werk dus ik rij 1x per week wel een beetje om..maakt me niks uit. Spannend zeg, 1e keer MvM! Ben zo blij dat ik nu ook wat kan doen (hoe gek dat misschien ook klinkt). Ik voel me ineens nuttig Vrijdag (na de controle in het UMCG) ga ik bij haar langs. Natas, Euh...veel plezier? hahahaha Oh Imani, Wat een onzekerheid zeg! Gatverd! Ik hoop dat ie kan blijven zeg!
Jah, waar je blij mee kan zijn he :-D Maarre...moet jij niet opgetut klaarzitten (of zit je klaar?) hahah
Ik zit klaar hahahaha We gaan Dean bij oma in bad en naar bed doen.. Morgen haal ik hem na werk weer op. Handig toch zo'n opa en oma dichtbij!
Veel plezier Natasja! Trouwens, je banner! Dean, 4x1 Vanmiddag toch naar de huisarts geweest, hoofdpijn was weer erger, doorverwijzing gekregen naar de neuroloog :S Ze wil voorkomen dat ik weer zo'n aanval krijg als drie jaar geleden.
Ik val even een beetje in: Kirby, goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Nu wel direct een afspraak maken bij de neuroloog hè? En knap dat je de pil de deur uit hebt gedaan. Het kan toch maar zo zijn dat de hoofdpijn toch met het stoppen te maken heeft. Je lichaam wordt nu weer echt van jezelf. Dus er zal wel iets zijn met de hormonen misschien. Mijn hoofpijn is overigens weg. Natasja, veel plezier dan maar. Je zult er nu wel zijn. Elmo, fijn dat je mee kan doen aan MVM. Ik kan me voorstellen dat dit goed voelt. Ik hoop ook nog een keertje mee te mogen doen. En Ruben ook al een T-tubbie. Die van mij mag er ook wezen. Nog 2 erbij, en we hebben de tubbies compleet. Verder rustig aan doen meis. Imani, gadverderrie wat een onzekerheid. Dan wordt de roze wolk, iets minder roze denk ik. Heb je nog last van de hormonen (lees jankpartijen en dergelijke)? Ik hoop dat hij mag blijven. Femke, is het al gelukt met zo'n banner?
Lieke/Lenneke, hoe gaat het? Lydia, lekker op tijd naar bed. Een beetje bijtanken met een lange nacht. Ben je morgen weer wat fitter misschien.
Ik moet morgenochtend bellen of ik nog voor de middag langs kan gaan en anders moet ik via spoed gaan.
Prinses, fijn dat jouw hoofdpijn over is. Denk niet dat het van de hormonen is bij mij want ik had de hoofdpijn al voor ik stopte met de pil. Imani, balen dat jullie in onzekerheid zitten Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en hubbie gewoon mag blijven.
Fijn Kirby, dat het ook ECHT snel kan! Wees voorzichtig met de koelkasten etc. die in het zh staan he!
Kirby: Als ik jouw banner zie denk ik nog altijd: hoeveel en hoevaak drinkt Ana-Lucia nog bij jou? Lijkt me zo vreemd (voor mezelf hoor) om zo'n groot kindje aan de borst te hebben. Als ik Ruben nu zie denk ik echt: no way! Slaat misschien nergens op hoor...ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie gaat.
Haha, Elmo, als ik het zelf niet had gedaan had ik het vast ook nog wat raar gevonden Maar het is heel gewoon hoor, ze ligt dan als een baby'tje in mijn armen om te drinken, nog twee à drie keer per dag. Heb ik nog heel even mijn iniminimeisje terug ipv dat grote peutermeisje
Ben wel blij dat ze niet bijt haha, mag er niet aan denken (ze heeft het overigens wel een paar keer gedaan hoor, toen de voor- en hoektanden doorkwamen) AUWIE!