Ik vind het ook bijzonder, maar als je mij voor ze geboren was, had gezegd dat ik zolang borstvoeding zou geven, dan had ik je voor gek verklaard Wou het minimum zes maanden volhouden, nouja 't is een beetje langer he nu
Ik vind het ook super van je hoor Kirby! Ik hoop dat je snel terecht kan voor je hoofdpijn, dit is ook niks... Laura, heeft Lau je lekker verwend vanavond? En mooi dat je toch met MvM mee kan doen. Prinses, succes met interieurstyling! Als het net zo mooi wordt als je tuin met loungeset dan kan het zo in een woonblad! Imani, sterkte met deze onzekerheid. Hopelijk snel goed nieuws! Lyd, jammer dat Naomi niet wat langer wil slapen. De vermoeidheid is erg herkenbaar. Natas, hopelijk toch een leuke avond gehad! Nu snel slapen... Nog 2 dagen en dan vakantie! Friesland boppe!
Owja! De grote woningruil! Leuk zeg....vind het nog steeds een erg goed plan van jullie! Ben benieuwd!
Langzaam aan krijg ik mijn lieve zoontje weer terug. De driftbuien nemen af en duren korter...zou de negeer-tactiek dan toch werken? Hoest met alle meiskes hier?
Ben ook benieuwd hoe de woningruil zal meevallen!!! Elmo, fijn dat Ruben weer lief wordt Hier een rondje ziekenhuis gedaan vanmorgen, na een paar onderzoeken en een ct-scan zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik gewoon hevige migraine (al dan niet accompagnée) heb. De normale behandeling bestaat uit zware anti-migraine medicijnen, die ik nu in hogere dosis zou moeten nemen en daarna elke dag een pilletje voor lange tijd. Maar gezien ik nog borstvoeding geef en er nog een kinderwens is, gaat dat niet, moet er dus voorlopig even zo mee leven. Als het nu binnen de tien dagen niet beter is, moet ik nog een keer terug.
Gelukkig geen gekke nare dingen Kirby! Irritant hoor, migraine! Ikzelf heb er sinds het stoppen met anticonceptie gelukkig geen last meer van. Succes ermee..is ermee te leven (met molletjes uiteraard)? Lieke: Wat ben jij stilletjes weer zeg...alles oke?
Jeetje Kirby dat is niet best.. die pillen zijn best heavy.. (ik ging er half knock out van) dus inderdaad beter maar van niet. Gister avond was verrassend leuk! Hebben echt gelachen! Nu lekkerrrrrrrrr vakaaaaaaaaaaantie.. nou ja.. stiekem nog wel bijles geven over 10 minuten. maar wel maar een uurtje vanavond!
Ja meestal gaat het wel met paracetamol, het haalt de scherpe kantjes van de pijn. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad gisteren Natasja, lachen is altijd super Fijne vakantie!
Ff vraagje, eum, de eerste dag van je ongi, is dat als je helder bloed verliest? Of telt oud bloed ook?
Kirby: Eerste echte dag is echt bloedverlies Natas: Zo zie je maar weer! Leuk dat je een leuke avond hebt gehad! Nog even bijlessen en lekker met de beentjes omhoog! Ik heb ook een soort van vakantie...al 3 wk :S
Ja, ik wist het nu echt niet meer haha. Ach Elmo'tje, straks mag je weer aan het werk... nog even rusten! Knuffel!
Heel goed Lau, bekijk het maar van de positieve kant! Kunnen we nog terecht bij jullie komende week? Ow lekker Natas, jij al vakantie! Ik moet / mag morgen nog 1 dagje werken.... Kirby, pfieuw wat een gedoe. Kan me voorstellen dat je nu niet kiest voor die zware medicatie met de BV en kinderwens. Hopelijk zakt de hoofdpijn wel snel af want dit lijkt me ook wel zwaar. Wij zijn superblij en opgelucht na een goede 20-weken echo!
Lenneke, De woensdag en donderdag zijn mijn vaste vrije dagen (voor het geval ik weer mag werken). Welkom zijn jullie zeker! Nogmaals super van die echo zeg! Altijd een hele geruststelling als alles goed is! Ben alweer uit bad. Hoest me helemaal suf...en kreeg er alleen maar hoofdpijn van. Het lijkt wel of ik nog iets extra's onder de leden heb/krijg ook nog :S
We smsen wel even hoe of wat! Jammer dat je badje toch niet zo'n succes was... Niet ziek worden hoor!
Ja je zit al lang thuis he.. niks voor jou. maar ik ga echt lekker genieten hoor.. was wel aan vrij toe! len, nog 1 dagje! dan ook lekker vrij! Na mijn vakantie heb ik nog 3 officiele lesdagen, daarna moet ik mijn tijd anders gaan vullen.. lang leve de examen klassen.. ach ja.. mag gezellig 76 examens nakijken inclusies 76 engelse brieven ahahahaha
Oh Natas...zo kom je je uren wel door zeg! Extra inspringen qua bijles voor lagere klassen is misschien ook nog een optie? Nou ja, in het onderwijs hou je vast geen tijd over. Ik ga mijzelf eens onder de douche parkeren..voel me echt zo min he...bah. Even na 10 richting UMCG .. terwijl ik pas om 12.00 uur een afspraak heb! Gek wordt ik hier van... Minou (hier van het forum) ligt daar momenteel ook...misschien ga ik wel ff bij d'r langs. Lastig wel..misschien zit ze daar helemaal niet op te wachten (nouja..dan ben ik zo weer weg ). Ik zie in elk geval vandaag nog 1 a 2 anderen UMCG'ers (van ander forum). Das dan wel weer grappig.
Natas, voor je het weet is het grote vakantie. Elmo, hoezo ligt Minou daar? Vanavond moeten we condoleren. Onze oude buurman is overleden. 60 jaar. Veel te vroeg. Ik heb nu lekker vakantie, alhoewel ik nog helemaal in de werkmodus zit. Van de week heb ik moeten bakkeleien over mijn werkdagen. Zoals gewoonlijk zou er voor mij weer veel veranderen, en zou ik woensdag, donderdag vrijdag moeten werken. Flip zou dan niet meer op kunnen passen en ik had met een groot probleem gezeten. Nou daar trap ik dus mooi niet in dus heb voor de verandering eenss stevig van me afgebeten. Resultaat: maandag en dinsdag blijven hetzelfde en ipv donderdag ga ik vrijdag werken.