Goed zo Prinses! Ik werk diezelfde dagen en ik vind 2x weekend in de week heerlijk hoor! Minou had voortijdige weeen :S
Mooi zo prinses. ik had gister ook volgend jaar besproken, heb het dus ook moeten vertellen aan de adjunct want ja.. wilde eigenlijk geen 4 dagen gaan werken.. maar hoe we dat gingen oplossing wist ik niet. We hebben een goed plan bedacht..
Euh...Natas...jouw onderschrift he... DEANTJE IS GEEN BABY MEER! hahaha Fijn dat ook jullie een goed plan hebben! Het wordt nog wel wat ... met de Walvisjes!
O, ja volgens mij zit ik ook te morren met mijn vruchtbare dagen. De hele week geen positieve ovutest, dus er maar van uitgegaan dat ik mijn eisprong al had gehad (aangezien ik veel te laat begonnen ben met die dingen). Vervolgens zie ik gisteren tekenen van een eisprong, op dag 21 Nou ja, dus maar weer aan het werk geweest. Hahaha, ik begrijp er niets meer van. En ik wou er echt niet mee bezig zijn, maar dat lukt toch niet zo goed.
hahahha vertel dat tegen mijn neef Lau! Die zei altijd babyDean.. moest huilen toen hij door had dat Dean nu een dreumes is..mag ik nou nooit meer babyDean zeggen? Prinses, waarschijnlijk 3 maanden onbetaald verlof.. dan gaat mijn normale omvang weer in wanneer ik met zwangerschapsverlof ga en dan neem ik betaald ouderschapsverlof op voor 0,2 fte (ik werk 0,8) voor 1 jaar dus werk ik weer 3 dagen maar wel met een goed salaris!
Fijn dat dat ook weer geregeld is Natasja! Nog kijkers gehad voor het huis eigenlijk? BabyDean, dat klinkt zo lief Goed dat je van je het afgebeten Prinses!!! Beetje ingewikkeld met je eisprong zeg! Elmo, hoe ver is Minou nu? Week of 26 nog maar zeker? Hoop dat alles goedkomt! Veel succes jij zo! Ik wacht op de ...
Ja haha! Dat zou pas handig zijn! Ben je nog bij Minou geweest? Zoja, hoe was het met haar en de kleintjes?
Ik heb de verloskundige net gesproken en mag maandag 4 mei langskomen! Lekker snel ivm de miskraam in December.
Fijn dat je zo gauw terecht kunt Natas! Kirby: Ja, ik ben nog bij Minou geweest. Het ging stukken beter (lang leve de weeenremmers) en de twins waren lekker aktief. Misschien mocht ze vandaag naar huis. De arts kwam binnen, ze zouden nog een echo maken dus ik ben weer gegaan. Was ook totaal buiten de bezoektijd om.. Ik was allang blij dat ik haar zo eventjes sterkte kon wensen.
Oef... het is doodeng om zo vroeg te worden opgenomen in het ziekenhuis met weeën. Hoop echt dat de twin nog een hele tijd in haar buikje blijft wonen! Vind het trouwens ook lief dat je bent langsgeweest
Fijn om even je nieuws van Minou te horen Lau. Je schrikt toch als je zulk nieuws hoort! Hopelijk blijft het stabiel voor hen. Hihi Prinses, Je bent er toch wel erg mee bezig he? Lijkt me ook best lastig zo met al die zwangeren om je heen... Ik blijf elke keer zo blij worden van die banners als ik jullie berichten lees! Hopelijk sluiten jullie snel aan Erna, Kirby en Prinses! En ons allerliefste Viertje natuurlijk!
Hoi meiden, Tim heeft diarree. Hij drinkt veel, dus dat lijkt me goed. Kan ik verder nog iets doen qua eten ed? Zelf lijkt hij er geen last van te hebben. Maar maak me toch een beetje zorgen. Verder heeft hij grote schrale/droge plekken op zijn benen. Ik smeer het nu maar in met balneumzalf, maar misschien dat jullie ook iets weten? Die schrale/droge plekken worden steeds groter, dus ik denk dat ik daar aankomende week maar mee naar de huisarts ga.
Beterschap voor Tim. Euh, je kan rijst met worteltjes geven... of droog brood. Ooooeeeeeh ik zat net de foto's te bekijken van toen Ana-Lucia net geboren was, KRIEBELZ!
hihi kan me voorstellen Kirb! Hoe is het nu met Tim prinses? Wij zijn lekker naar scheveningen geweest. Dean heeft voor het eerst op het zand gespeeld. Hij vond het erg leuk, durfde alleen niet te kruipen.