De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Knuff!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Jullie zijn lief meiden... ik weet niet wat er nu gaat gebeuren, alhoewel ik mij er enigszins aan verwachtte, merk ik dat ik toch weer erg schrik, moet dit eerst even laten bezinken.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan me voorstellen hoor!

Ik ga lekker in bedje Grey's verder kijken! toedels!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad eerst maar even laten bezinken. Maar kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent, ook al had je het misschien verwacht.Dikke knuffel lieverd!

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Thx meiden.

Oeh Grey's! I love it! Hier is seizoen vijf alweer afgelopen... nu weer wachten... zou nochtans goed zijn om even mijn gedachten te verzetten :)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ken dat grey's niet. Misschien ook maar beter.
    Ik heb net lekker een schaaltje aardbeien gegeten. Ik denk dat ik zo nog even in bad ga en dan maar op tijd mijn bed in. Flip heeft gelukkig een weekje vakantie, dus morgenvroeg mag ik lekker blijven liggen. Een prettig vooruitzicht.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo'tje gaat ook op bed!
    Morgen weer op tijd in het zh zijn.

Grey's.
    We keken het altijd beide maar dit seizoen heb ik er gewoon nog geen zin in gehad.
    Zitten vaak op maandag naar Veronica te kijken (kijken we anders nooit) dan is het comedynight...en dat kunnen we wel gebruiken :S haha

Kirby:
    Inderdaad...even laten bezinken!

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Kirby,
    heb er maar 1 woord voor k*tzooi.
    Ik had ook wel verwacht dat ze iets verder zouden zijn op dat gebied, niet dus.
    Ook van ons een dikke knuffel.

Ik ga ook zo mijn bedje in, morgen weer werken.
    Bij de vlos was het alleen een intake idd.
    stelde echt niets voor.
    8 juni weer en dan ook het hartje luisteren.
    volgens hun ben ik 3 december uitgerekend dus mijn banner klopt tot zover.
    Nu de termijn echo en dan weten we het zeker.
    Degene die de bevaling van mij van naomi heeft gedaan werkt er nog, ik hoop stiekum dat ze deze ook gaat doen.

weltrusten voor straks allen.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Rustig hier!

Hier weinig verandering te melden. Ik ben nog steeds ziek, en heb nu ook geen smaak meer. Dat is dan wel weer makkelijk voor het bikinidoel.
    Tim heeft overigens geen diarree meer.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Poeh Kirb, dat zijn weer heftige berichten die je moet verstouwen.

Hier dus even een berichtje uit ons vakantiehuis. Handig dat er een pc bij in zit :)
    Meisje ligt te koesen. Doet het prima in Nicly haar bedje.
    Het blijft hier telkens maar miezeren, maar dat laat ons vanmiddag niet tegenhouden om de hort op te gaan. Gisteren is meisje voor het eerst in de metro geweest. Ze vond het gewledig. Hurd hurd hurd bleef ze maar roepen (snelsnelsnel).
    Ook hier al aan de burp. Op zich wel fijn, want ik ben erg onzeker momenteel. Weet wel dat alles goed zit, maar blijf toch erg argwanend naar mijn lijf toe. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Elk krampje voel ik. Moet dus erg aan mijn eerste zwangerschap denken. Aan de andere kant, vriendlief herkent dit wel van de tweede zwangerschap en die resulteerde in Marin.
    Ik merk dat ik het ontbijt niet te lang kan uitstellen 's ochtends. En mijn darmen beginnen op te blazen/. ben 's avonds blij met mijn campingkloffie. Is namelijke een heerlijke huisbroek van Noppies.
    Meiden, iedereen die zich wrak voelt beterschap en tot einde van de week.
    kus Fem

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hey vakantieganger,
    Erg he dat van alles voelen?
    Maar wel prettig dat het herkenbaar is voor jullie,

Hier verder alles rustig.
    Nog 1,5 dag en dan vakantie.
    Ben er wel aan toe.
    Ga voetbal kijken
    liefs

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He Fem, leuk zo in het zuiden des lands? Hihi ik zie Marin helemaal voor me in de Metro!
    Verstand op 0 tot de eerste echo.. probeer dat hier ook.

Nog fftjes llyd en dan lekker vrij!

dean was gister ook ziekies.. 39 koorts, erg huilerig.. Rick kwam ineens 4 uur later thuis. dus ik was echt wel klaar gister avond.. moe misselijk bah.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He bah Natas. Moest Rick overwerken of zo? Hoe is het nu?

Hier gaat het de beterende kant op. Ik voel me nog niet top, maar heb in ieder geval geen koorts. Zodadelijk lekker onder de douche om al het koude zweet van me af te spoelen.

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat je je al beter voelt Prinses!

Natasja, heeft Dean nog koorts?

Veel plezier nog Femke in je vakantiehuisje :) En Lenneke natuurlijk ook!

Imani, hoe gaat het bij jullie? Al nieuws over je vriend zijn werk?

Lydia, niet te moe? Hoe is het met Naomi?

Zucht, ik voel me moe! Niet door te weinig te slapen maar door al dat nadenken... nouja zal wel weer beteren :)

Vanmiddag even naar m'n zusje toe, die is ook flink geschrokken deze week, maandag moest ze naar de kinderarts op controle en toen werd ze doorverwezen naar de kindercardioloog omdat er een ruis op Noah zijn hartje zit. Gelukkig is het niks ergs, zijn longslagader zou nog niet helemaal open zijn en dat zou wel vaker voorkomen bij pasgeborenen. Als de ruis niet weg is voor hij een jaar is, moeten er wel meer onderzoeken gebeuren.

Morgen gaan we, als het weer het toelaat naar Plopsaland met ons meisje... ben benieuwd hoe ze daarop reageert!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leuke plannen Kirby, Plopsaland! Vindt ze vast helemaal geweldig!
    Raar dat ze je zus zo hebben laten schrikken, het is toch algemeen bekend dat het eventjes kan duren voor je het niet meer hoort.
    Gelukkig voor nu niks ernstigs!

Prinses,
    Fijn dat je opknapt! Voor het weekend weer helemaal gezond en fit :-D

Natas,
    Zal je altijd zien he! Net als je het niet kan hebben sta je er alleen voor...zo gaan dat soort dingen altijd .. grrrr
    Dean weer fitter? Rick moet zeker nog naar de POB-poli?

Femke,
    Ik geloof best dat jullie een top-vakantie hebben!
    Die Marin! Ja, das wel even wat anders dan Friesland he :-D

Lenneke,
    Tot zo :-D

Erna,
    Hoe gaat het bij jullie thuis? Iedereen inmiddels over al die vervelende virussen heen?

Lyd,
    Nou...jou heb ik gisteren nog gesproken eigenlijk...hahaha

Hier gisteren weer controle gehad. Beetje bij beetje gaat het beter.
    Nou tussen de oortjes nog en ik ben weer helemaal oke.
    *beetje hetzelfde gedoe als toen met Ruben in het begin, ... denk ik*
    Ik zit ook mijn tijd uit tot de echo.
    Doc. heeft gisteren wel vast gegluurd maar meer dan een vaag vlekje konden we er nog niet van maken. Er zit in elk geval iets IN mijn baarmoeder....
    Zucht.
    Van ellende vanmorgen nog maar een test gedaan (ik voel echt praktisch niks!) maar 2 dikke strepen verschenen (muts he).
    Vandaag met piesen voor MvM begonnen! Zondag, als ik 6 wk ben, ga ik nog dat testje van hun doen (kreeg ik extra mee).

Gisteren een begin gemaak aan de zoler. Die moet eerst!!
    Dan onze slaapkamer een lik verf en dan het kamertje voor ons kuikentje.
    De inhoud van die kamer moet naar zolder..dus opruimen MOET. Wat een zooi zeg!
    Ik heb nu al 3 zakken kleding ofzo! Binnekort even langs de retourboer, weg met al die zooi!

Van mijn schoonouders mochten we 4 nieuwe tuinstoelen uitzoeken.
    Voor dat geld konden we ook een hele nieuwe set kopen..dus gisteren 1 besteld!
    Ik ben er zo ontzettend blij mee! Binnen 2 werkdagen nemen ze telefonisch contact op om de levering te bespreken...nou maar hopen dat het gauw kan natuurlijk!

Ruben is weer vrolijk en gezellig! Heerlijk!
    Hij ontbijt super! 2 boterhammen!!
    Wel vroeg wakker...maarja, nu had ik de boodschapjes ook op tijd binnen.
    Ook nog geslaagd voor sandaaltjes voor meneer (wel met dichte tenen zeg maar).

Kussies

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Prinses, nou hij belde eerst om 16:00 uur (dat tijdstip komt hij meestal thuis) dat het iets later zou worden..daarna hoorde ik niks meer.. grrrrrrr toen pas bijna 8 uur thuis.

@kirb, hmm zo laten schrikken voor iets wa inderdaad vaker voorkomt. Arme zus.
    Logisch ook dat je zoveel nadenkt. Er komt nogal wat op jullie af.

Lau fijn dat ruben weer goed eet! en mooie sandalen van mama gehad!
    en jij mooie stoelen (en tafel) gehad! Mooi setje!
    Hopelijk komt het tussen de oortjes snel weer goed.. mijn oortjes staan open om te luisteren wanneer nodig!

Dean had net 38,1. Ene moment speelt hij andere moment hangt hij op de bank of aan mama. Pittig als je zelf elk moment je kop in het toilet zou willen stoppen. hihihi

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natasja, lijkt me idd wel pittig als je zelf misselijk bent! Nou iig beterschap voor Dean en hoop dat de misselijkheid van jou toch beperkt blijft.

*zucht* Mijn nicht is zwanger! Ben superblij voor haar hoor, maar kon ze nu niet een paar weekjes wachten om dat aan mij te vertellen. Nouja, krijgt Ana-Lucia al zeker weer van die kant een speelvriendje of vriendinnetje bij... :)

We gaan waarschijnlijk de adoptieprocedure in gang zetten eens we in ons nieuwe huis wonen, willen het nu ook wel doen, maar wachten omdat dit een huurhuis is en voor het maatschappelijk onderzoek, nouja, je krijgt betere 'punten' als je een eigen huis hebt. Misschien komt er ook nog wel een kindje van onszelf, maar dat zal niet voor meteen zijn...

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kirby, een adoptieprocedure? Dat kan natuurlijk ook, lijkt me heftig maar ook mooi. Waren jullie dat al van plan of hebben jullie het erover gehad na het gesprek van de gyn?
    Inderdaad moeilijk als mensen in je omgeving zwanger raken. Dan wordt je weer even dubbel zo hard met de neus op de feiten gedrukt. Morgen even lekker de gedachten verzetten in plopsaland.

Natas, zo te lezen heeft Rick de wind van voren gehad. hahahaha! :) Verder is hij heeeeeeel lief hoor Natas. Dat heeft al allang bewezen. ;)

Elmo, lastig dat gedoe tussen de oren. Hopen dat je snel te zien krijgt dat het hartje klopt, dan zijn de zorgen vast minder. Kus!

Tim is een beetje terror momenteel. Bestaat er ook zoiets als de 15 maanden sprong?
    Flip begon vanochtend over het op de tenen lopen van Tim (nou ja lopen, nog niet zelfstandig hoor). Hij zei dat hij zich nu toch wel een beetje zorgen ging maken. Ik heb het ook wel een beetje. Is er iemand die ons gerust kan stellen? Wanneer moet een kindje eigenlijk zelfstandig lopen?

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    We zaten al langer met het idee hoor om te adopteren, alleen gaan we het nu wat sneller doen dan oorspronkelijk gepland.

Het valt best mee hoor, ik schrik dan altijd wel even als er weer iemand zwanger is, maar na vijf minuten mopperen, draai ik dan gewoon de knop om en ben ik gewoon superblij voor hen.

Voor nu ga ik gewoon lekker genieten van mijn meisje en van mijn lieve man en gewoon heel fel meeleven met jullie zwangere dames als dat mag :)

Lieve Elmo (Natasja en Femke, dit is eigenlijk ook voor jullie), 't is moeilijk he, die eerste onzekere weken, voor je dat mooi kloppend hartje hebt gezien en zelfs daarna blijft het nog even spannend... maar probeer toch al te genieten van jullie zwangerschappen! Ik heb een super goed gevoel over die kleintjes in jullie buik! Jullie krijgen alledrie een flink kloppend hartje te zien! Knuffel voor jullie!

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Prinses, 15 maanden sprong staat in het boek ja.

Hier geen terror hoor... maar superaanhankelijkheid!! 't is gewoon niet meer normaal... alsof ze aanvoelt dat ik niet zo lekker in m'n velletje zit en me wil troosten.

Deel Deze Pagina