De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kirby je bent lieffffffffffff!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Thanks Kirby je bent een lieverd!
    Adoptie blijft ook een mooi iets, maar het blijft wrang dat een eventueel eigen kindje zoveel stress en zorgen met zich mee kan brengen. Zeker na wat er met Assia is gebeurd snap ik dat je hier enorm tegen op kijkt.

Prinses, ik zou me geen zorgen maken hoor. Niet iedereen loopt even vlug. Dean is ook weer gestopt met zelf stappen..
    Dean loopt meestal ook op zijn teentjes als hij ergens langs loopt.

Kleine ventje is net met zetpil naar bed gegaan hij had weer 38,7 en zat zichzelf enorm in de weg. Hopelijk slaapt hij even goed.

Prinses, ik was te misselijk om ruzie te maken hahahahaha hij kon er ook niet veel aan doen, maar een belletje kan geen kwaad natuurlijk.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Prinses, je moet je geen zorgen maken ivm het lopen van Tim, de kinderarts heeft me altijd verteld dat je je voor de 18 maand zeker geen zorgen moet maken. Als ze met 18 maanden nog niet lopen hoef je je ook nog niet meteen zorgen te maken maar dan ga je best wel eens langs de kinderarts gewoon om te controleren of er niks verkeerd is (en meestal is er dan niks mis, maar is het kindje gewoon onzeker of zo). Het ene kindje is gewoon sneller dan het andere... Tim zal misschien wat trager stappen maar dan bvb. weer een vlotte prater zijn of iets anders...

Over het op de tenen lopen kan ik trouwens nog zeggen dat Ana-Lucia laatst ook zo'n fase had, ze vond het geweldig, ze had ontdekt dat ze groter is en meer kan zien als ze op de tenen loopt.

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nog zes weekjes en dan is mijn meisje alweer twee!!! Vind het zo gek!

Iemand leuke ideetjes voor een verjaardagsfeestje?

Vind het trouwens jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kirby:
    Nou...ik vind het ook heel jammer dat de afstanden groot zijn!
    Ik had zo graag bij je op de koffie gekomen zodat je alles er eens ff lekker uit kon gooien!
    Adoptie is zeker voor jullie een mogelijkheid die wagenwijd open staan. Ik ben benieuwd!
    Denk goed om jezelf meid, niet te veel en te snel willen (denk ik).

Dat tussen mijn oren heeft niet zozeer met een kloppend hartje te maken (tuurlijk zie ik dat liever gisteren dan vandaag bevestigd). Ik verwerk altijd achteraf....ofzo...hahah..nou ja, komt wel weer goed.
    Opbeurende woorden zijn altijd lief!

Natas:
    Jeetje, zo misselijk joh!
    Hoop dat het gauw over gaat...!
    Ik voel helemaal niks, heel soms even zo'n zeurend / zwaar ongi gevoel...meer niet.

Prinses,
    Mijn neefje van 6.5 loopt soms nog op zijn tenen! Mag uiteraard niet...maar het hoort een beetje bij hem.
    Ruben heeft bijna alle karren die verkrijgbaar zijn in huis staan en loopt niet op zijn tenen, ook nooit gedaan..dus daar zet ik ook een ? achter.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whaaaaaa! Tuinzaak belde net!
    Vanaf 6 mei kan het al geleverd worden! Dan kunnen wij niet...ECHO!
    Maarrr....7 mei kan dus wel!
    Whoehoeee...met een beetje geluk zit ik donderdag dus zielsgelukkig in de tuin!

*oef...bedenk me nu dat het ene leven meteen weer haaks op het andere staat :-S*

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, wat heb ik toch een heerlijk boefje. Hij deed iets wat niet mocht (ik zal straks een foto op hyves plaatsen om te laten zien wat dat dan is). Dus ik haal hem daar weg, zorg dat hij me aankijkt en zeg nee. En hij, hij kijkt me aan, vertoont een glimlach op zijn gezicht en geef me een dikke zoen in mijn gezicht. Tja, dan kan je niet boos blijven. *smelt*

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, 7 mei dat is al snel. Volgende week al. Jippie, nu hopen dat het dan lekker weer is. Leuke set trouwens.

Kirby, wat bedoel je met ideetjes voor het verjaardagsfeestje? Bedoel je iets om te doen, iets om te trakteren, iets om heen te gaan, iets als cadeau?

Natas, beterschapjes voor Dean.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Fijn dat het zo snel al komt Lau!

hahahah prinses ga gelijk naar hyves zoefen..

Mijn kleine vriendje heeft vandaag geleefd op 3 papflessen en 2 peertjes.. alles wat harder was moest hij niet.. tandjes?
    Hij moest niks dus mama maar pap gemaakt, dat wilde hij wel.
    Nu met molletje naar bedje, had weer 39.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Arme Deantje!
    Goed dat hij veel vocht binnen heeft zeg!

Tuinset (ik voel een gate aankomen):
    Ineens een email dat het niet leverbaar is momenteel! 18 mei...grrrr...
    Heb gevraagd wat nu geldt, de telefonische afspraak of de mail :S

Kirby:
    De verjaardag wordt toch gevierd met andere neefjes en nichtjes samen? Wat voor ideetjes zoek je dus inderdaad?

Prinses,
    Jah...jochies!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou, 18 mei, dat is raar! Inderdaad erachteraan.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    huh dat is vaag dan Lau!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach ja...hier gaat echt nooit iets normaal he ;)

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je hebt hem in ieder geval voor de zomer. ;) :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...dat kunnen we alleen nog maar hopen he :-D

Owja, Hyves ... *zoef*

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elmo, wat vervelend (en stom) van de tuinzaak! Eerst bellen,afspreken en een mens blij maken en dan even er na krijg je zo'n mail, hoop dat hij toch nog volgende week komt je tuinset!

Natasja, Dean al beter vandaag?? Lijken mij wel tandjes als ik het zo lees...

Prinses, hoe gaat het met jou? Ook al weer wat beter? Heerlijk toch die kleine boeffies!

Lydia, moet je nog werken vandaag? Of ben je nu ook vrij? Ben het even kwijt ...

Verjaardagsfeestjes wordt idd samen gevierd met de neefjes en nichtjes, toch voor de familie aan mijn vaders kant. Maar omdat mijn ouders gescheiden zijn, geven we dan nog een feestje voor de familie aan mijn moeders kant en vrienden... lekker ingewikkeld altijd ;)

Dus ik zoek gewoon ideetjes voor het tweede feestje zelf :) Ideetjes voor cadeautjes zijn ook altijd welkom... ze heeft al zoveel dat ik het op den duur toch niet meer weet wat te geven hoor en straks komt iedereen weer vragen wat ze leuk vindt ook :)

Nou, Plopsa gaat vandaag alvast niet door, misschien nog een andere dag dit weekend...

Gisteren trouwens nog bij mijn zusje geweest, Noah is ook alweer een maand! Maar wat een mooi kereltje is het toch haha! We zijn ook nog even bij mijn pa langsgeweest, heb nog de echo's van mijn kleine zusje kunnen bekijken! Ziet er naar uit dat het een flink meisje wordt, met nog geen 30 weken zwangerschap wordt ze al op 2kg geschat. Een klein zusje, ik kijk er naar uit!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elmo, heb jij toevallig nog iets van Minou gehoord? Zocht even hoe het nu met haar was maar ik vind niks terug...

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even wat teruggebladerd en kladblokje ernaast....

Femke en Lenneke lekker vakantie en aan het genieten van de huizenruil....goed idee nog steeds..ze zullen zich vast prima vermaken!
    Natas balen dat je je zo misselijk voelt...ook al kan het er bij horen..liever niet dan wel toch?! Vandaag vertrekken je ouders naar Moskou..hoe lang gaan ze weg? Jij nu ook wel lekker dagjes vrij toch?
    Deantje ws last van tandjes..is ook erg sneu.
    Lieke inmiddels is vakantie alweer voorbij gevlogen en ben je alweer aan het werk. Heb je wel leuke dingen kunnen doen in je vakantie. Rustig aan hoor meis...soms is 's avonds wat meer rust aan je kop ook wel erg lekker.
    Prinses (wilde al bijna je echte naam neertikken...) jij inmiddels weer goed opgeknapt? Wat een donderstraal die Tim...weet psies hoe hij mama moet bespelen...haha, vleier!
    Er hangt ook echt wat in de lucht als ik het zo hoor. Hier gelukkig ook weer beter, al blijft nu een nare hoest hangen.

Haha...moet even lachen...Tuur legt voor mij zijn druifjes op een rij klaar op tafel....haha.

Kirby had al gereageerd op je verhaal van de gyn...wat een dilemma zeg. De keus zal niet makkelijk zijn, maar weet zeker dat jullie samen de keus kunnen maken die voor jullie beiden het beste is.
    Je hebt idd al eerder verteld over adoptie dat je dat graag wilde doen, ook erg knap hoor. Wel prettiger om te wachten tot jullie in jullie nieuwe huisje zitten (je had het vast al gezegd, maar wat was de verwachting ongeveer dat je kon overhuizen?). De procedure in België gaat meestal wel sneller dan in Nederland weet ik. Hebben jullie al een idee uit welk land dan? Wij waren toen ook de procedure op gestart voor Arthur, maar dus stopgezet toen ik zwanger bleek. Maar ik weet ook nog niet of het hier helemaal van de baan is hoor..
    Wel even schrikken van je zus, maar toch netjes dat ze het even goed nakijken in het ziekenhuis hoor. Ook al komt het vaker voor, het is niet verkeerd dit extra in de gaten te houden en niet te kijken of er andere problemen zijn.
    Jij dus van de week naar Plopsaland...A-L is natuurlijk al bijna 2, maar denk dat het voor Tuur nog niet zo leuk is. Ik heb hier namelijk een kortingsbon liggen (Moeders gratis, gratis toegang van 29/4 t/m 10/5 geldt de actie), zal ik die naar je opsturen?
    Ideetjes voor de verjaardag...jemig moeilijk nog..hebben nog wel even om te brainstormen toch.
    Lydia jij dus naar de verloskundige geweest...zou mooi zijn als tzt dezelfde de bevalling kan doen die bij Naomi was.
    Jij nu lekker vakantie, toch?
    Elmo goedman....je kunt nu ook piesen voor MvM en wat leuk dat je nog een extra test hebt gekregen. Voelt nog zo onwerkelijk...denk dat een eerste echo het toch weer wat werkelijker maakt. Zeker als je verder niks voelt (wat dus allemaal niks zegt en alleen maar lekker dat je niet misselijk bent bv).
    Mooie tuinset hoor! Alleen wat een raar verhaal....klinkt als gevalletje communicatie daar die langs elkaar opgaat. Ik hoop dat je toch volgende week heerlijk kunt zitten in je nieuwe tuinset (hebben jullie gelijk kussens erbij gekocht of had je die nog).'
    Wij wachten nog even braaf op het precieze saldo van belastingteruggaaf en dan gaan we gerichter rondkijken.

Arthur had hier van de week toch ineens weer een koortpiek en voelde zich zwaar beroerd, tot spugen aan toe en veel hangen en slapen. Maar inmiddels lijkt het ergste toch geweest. Ik zie wel re en links een kiesje die door zijn gekomen...hij heeft daar toch last van gehad.
    Verder doet hij het prima...wouwelt wat af. Las nog ergens iets over op tenen lopen. Tuur doet dat ook nog met periodes hoor....lijkt hij gewoon leuk te vinden...loopt dan meer te rennen en kan natuurlijk hoger kijken. Dus naast achteruit en met de ogen dicht lopen blijft dat leuk! Zou me er niet teveel zorgen over maken. Het schijnt wel vaker voor te kunnen komen dat ze dat een tijd doen hoor.
    En gisteren kreeg ik van Tuur zomaar een handkus...smeltttttt. En als ik zeg slapen, dan pakt hij zijn boeltje..zegt papen, zwaait en loopt al richting trap. Ook wil hij zijn warme eten nu meer zelf eten.....feest natuurlijk. Gelukkig na paar hapjes mag ik het weer overnemen. Maar goed....we zullen even door deze kliederfase heen moeten, hij zal het toch zelf moeten leren.
    Vandaag is hij natuurlijk koningsgezind....dus zijn oranje shirt. Misschien met paps nog even kijken of er hier wat te doen is in het durp, helaas kan ik nog niet mee..zit nog in ziektewet. Gelukkig gaat het nu wel beter zoals ik eerder schreef, dus verwacht van het weekend weer te gaan werken.

Ik heb hier zelf helemaal de smaak te pakken van het taartdecoreren. Heb laatst workshop gevolgd en was erg leuk. Binnenkort nog weer wat dingen bestellen en dan lekker thuis aan de slag. Moet nog wel even wat meer oefenen, maar zou het bv wel leuk vinden om tzt voor de meeting wat te maken...in het kader van de walvisjes dan natuurlijk!

Kom misschien later nog even terug...ga nu eerst ff koppie koffie doen en samen met knulletje kroelen....papa ligt nog op bed, want die gaat vanavond de nachtdienst in.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    We kunnen normaal ten laatste in januari verhuizen, dus het duurt nog wel even... misschien gaan we wel al eerder de voorbereidingscursus volgen, dat attest blijft dan toch sowieso een hele tijd geldig. Er zijn (veel) verschillende opties qua landen, maar wij denken (voorlopig, want de mogelijke landen kunnen zo weer veranderen) vooral aan Ethiopië en Viëtnam. Eerder hadden we ook al beslist dat een sibling welkom is.

Gisternamiddag was hubbie vrij en we hebben er nog de hele tijd over gepraat, we voelen ons ook allebei veel beter en rustiger nu we die knoop hebben doorgehakt.

Lief van je dat je de bon wil opsturen, maar misschien kan je er nog iemand anders een plezier mee doen, ik heb hem namelijk al gekregen van een ander dinnetje :)

Dat taartdecoreren lijkt mij ook helemaal leuk, een vriendin uit Oosterhout had een tijdje geleden ook die workshop gevolgd en maakt nu de mooiste taarten! Zou hem ook wel willen volgen maar hij wordt nergens ingericht hier in de buurt, dichtstbijzijnde waar ze hem inrichten is voor mij twee uur rijden, misschien dat ik het toch eens doe als Gianni vakantie heeft.

Fijn dat jij en Tuurtje aan de betere hand zijn.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Alsof Minou het geroken heeft... het gaat goed met haar en de twin. OEF!

Deel Deze Pagina