De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Werkse vannacht Erna. Ik wens je een rustige nacht met lieve kindjes toe die heerlijk slapen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Erna, als jij een heftige nachtdienst hebt gehad krijg ik altijd een beetje de kriebels zeg maar.... Nu we zelf zo'n uk hebben kan je je daar helaas nog meer bij voorstellen.
    Je hebt wel erg vaak hoofdpijn..of valt het eigenlijk wel mee? Het klinkt mij als vaak in de oren, of is het gronisch?

Lyd,
    Kom op met je verhaal! Hoe was't met uk?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Natas,
    Hoe staat het eigenlijk met de publicatie van je interview + foto?
    Ik ben erg benieuwd!

Ik heb van die mijnimeel van dit forum echt niks meer gehoord.
    Nog een paar keer beloftes dat het concept klaar was en dat ze het de volgende dag zou mailen maar niks hoor....
    Jammer.

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Met uk was alles goed.
    het hele verhaal staat op hyves.
    Naomi had meer intresse in de papaerssen van de vlos dan voor haar brusje maar goed maakt niet uit.
    Verder ben ik vandaag echt moe en heb last van mijn rug en mijn banden.
    Ga er zo maar is in denk ik.

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hihi Erna je hebt alles al weer mooi samengevat in je reactie. Sluit ik me bij aan.
    Succes vannacht, hopelijk een relaxter nachtje en geen hoofdpijn!
    Leuk koekjes gebakken met Tuur! 18 maanden alweer....

Ruben ook al en morgen dan Naomi!
    Laura, van vlekkengate was niets meer te bespeuren live hoor!
    Jullie morgen veel succes.

Lyd, goeie update! Ben blij voor jullie.

Natas, fijn dat emesafene gelijk al lijkt te helpen. Dan voel je je weer een stuk meer mens he?

Kirby, wat een verhalen. Voor je ouders ook schrikken, opeens je huis uit te moeten.
    Lastig zeg zo met je ongi.

Imani, leuk weer even een update!
    Zou lekker zijn als manlief z'n studie af kan ronden. Jammer dat het met zijn werk nog onduidelijk is.

En toen was ik het even kwijt...
    Morgen verder, nu maar snel slapen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Naomi:
    Gefeliciteerd met je 1.5 jaar!

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaa, goedemorgen. Hier een heel ander nachtje achter de rug dan gister...kon haast niet anders. Nee, Lau het is zeker niet altijd leuk, maar met vlagen is het zo hard doorpezen onder moeilijke omstandigheden en moet alles tegelijk en komt ook alles tegelijk. Tja, dat is IC, maar gister was echt bizar. Dan toch wel weer fijn dat het er vannacht een stuk anders/beter uitzag en het werken ook wat relaxter was.
    Veel plezier met gluren vandaag... ;) !
    Uh, ja...hoofdpijn regelmatig, maar het is vaak ook wel terug te leiden hoe het komt. Te weinig drinken/kunnen drinken, warmte (zoals op mijn afdeling) en drukte zijn logische oorzaken. Zolang het met pcm-tje over gaat ....
    Lydia jij ook lekker mogen gluren en kleintje groeit mooi..tja, logisch dat Naomi er nog niet zoveel oog voor had...voor haar totaal nog niet te bevatten, maar goed..toch wel gezellig dat ze mee was...die anderhalf jarige dame, proficiat!
    Lenneke leuke profielfoto op je hyves!

Ik duik nu mijn bedje in....in principe ben ik nu een week vrij, maar ga er nog even over slapen of ik alsnog niet extra nachtje doe (tekorten), maar dan moet ik een goede deal/ruil zien te maken. Maar vooral heb ik eigenlijk wel behoefte aan een week vrij (en niet ziek dan natuurlijk zoals vorige week).
    Misschien nog tot later vandaag.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    truste erna.

Ondanks pilletje om half 7 toch flink misselijk en kokhalzend Dean aangekleed. Het lijkt nu wat te zakken gelukkig.

Tot later..

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nieuwe banner.....

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Een hele mooie banner mamamarin.

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Balen Natas dat het niet geheel werkt vandaag.
    Hopelijk zakt het weg vandaag en heb je toch nog een leuke dag.
    het is hier overigens onzettend k*t weer.
    Het waait als een gek en die regen erbij.
    het lijkt wel herfst.
    gelukkig moet ik niets vandaag, tijd aan onszelf.
    Al had ik gehoopt op wat mooier weer in mijn vakantie.

Naomi was flink aan het spoken vanacht, papa is aardig met haar in de weer geweest.
    en ze was er om 8 uur vanmorgen, wel is ze tot nu toe vrolijk dus ik ga er van uit dat het een heerlijke dag word ondanks het weer.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier ook rotweer. Ik had ook naar buiten gewild, maar dat doen we maar even niet.

Natas, hopen dat het pilletje snel zijn werk doet. Je moet toch werken vandaag?

Fem, mooie banner hoor.

Hier is de ongi doorgebroken, dus zal inderdaad wel een verlate eisprong geweest zijn. Nu kunnen we in ieder geval weer verder.

Ik heb net de kast van Tim uitgeruimd. Daar knapt de boel weer van op. Tim heeft heerlijk rondgescharreld en kwam om de 5 minuten uitgebreid knuffelen. Heerlijk hoor. Nu zit meneer naar de tubbies te kijken.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, ja Erna als je toe bent aan een weekje vrij, dan niet extra gaan werken hoor. Aangezien je weerstand niet super is op het moment, kun je misschien beter voor jezelf kiezen.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super banner Femke!
    Fleurig hoor! Enne...precies 6 wk!

Natas,
    Balen dat je toch nog zo misselijk bent!

Erna,
    Ja, drinken is hier ook hoofdpijn oorzaak nr. 1!
    Weekje vrij (en niet ziek) klinkt super!

Prinses,
    Gelukkig je ongi door!

Meneer ligt hier in bed, was doodmoe (liep belachelijk uit...) maar nu is het huilen..denk dat ie te moe is :(

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Hallo Ladies.

De nieuwe banners staan allemaal prachtig hoor.

@ Natasja , als je zo last van de ochtendmisselijkheid hebt is het , het beste om voor het slapen gaan de emasafene de nemen dan creeer je nog meer effect heb ik toen ter info gerkegen.

@ Prinses , Balen van je negatieve zwangerschaps test.
    Ik voelde mij altijd weer er in getrapt als ik in die periode een test deed die negatief uitkwam.

@ Erna lekker een weekje vrij, even een beetje uitblazen voor je.

@ Kirby vorige week al even met je msn gedaan over je dilemme.
    Vind het wel dapper om een adoptie procedure in start te zetten en vooral 2 tegelijk wat wonderlijk dat bv op deze manier broer zusje enz bij elkaar mogen blijven.

@ Lenneke Je banner gaat hard zeg voor je het weet zit je al in week 30.

@ Imani , Uit je roze wolk geklommen en opeens stofnesten voor je neus.... :(
    Kan mij voorstellen dat je tijd dan even beperkt is met 2 kids.
    Wanneer is je verlof voorbij.?

@ Lydia Naomi naar een nieuwe gastouder, hopelijk gaat het haar daar goed bevallen.
    Leander is ook al weer opgeschoven naar een nieuwe en dat gaat prima alhoewel hij er doodmoe vandaan komt want slapen homaar.
    Liever spelen met de andere kindjes.

@ Elmo Van de week met je Msn gedaan over de glijbaan, hier nog niet geslaagt maar wel buiten geweest stond versteld dat Leander zo snel doorhad ook dat hij kon klimmen op het toestel buiten op het binnenplein en inderdaad op zijn buik van de glijbaan roets haha.

Hier verder zijn gang.
    Ben dus aan het Sonja bakkeren begonnen dit gaat goed ene prinses ik moet nog wel veel kilo`s kwijt om op jouw gewicht ete komen. hahaha.

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ Femke Jij stond niet in het rijtje.
    Hoe is het met jouw is je zwangerschap rustig of heb je erg last van symptomen.
    Marin alles goed?

Met Leander gaat het zijn gangetje.
    Volgens mij verveeld hij zich hier in huis waardoor hij veel aan mij hangt als ik binnen ben met hem en met mijn dingen bezig ben bv even internetten of huishouden.
    Van de week ruim 1,5 uur met hem op de binnenplaats geweest ik zat er alleen maar in het zonnetje op de grond en meneer liep lekker heen en weer te drentelen en van de glijbaan af te roetsen.

U-tube filmpjes van vliegtuigen vind hij prachtig en zit dan te kijken hoezo heeft zijn vader hem aangestoken...( staan 2 mega kisten in mijn slaapkamer haha )
    Met mijzelf ben lekker ver gevordert met de huwelijks voorbereidingen nu is het tijd voor het kaartje zwager is al met ontwerp bezig en zo kan ik hem verder afmaken straks.
    Adressenlijsten , Dagindeling enz staan gepland.
    In Juli ga ik trouwjurk uitzoeken en proefkapsel met make-up. Ik ga in Augustus halverwege gelnagels zetten en we zijn met het vakantie uitzoeken bezig.
    Dus volop actie op deze manier.

Kat blijft hoog in de suikers ben hem na het afbouwen opnieuw aan het stellen , maar het lijkt nog niet te lukken helaas.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ha Liek,
    Gezellig dat je even komt reageren. Even over de kilo's, het begin is er! Jippie. Ben je al op pad geweest voor een trouwjurk? Of is dat niet zo jouw ding? Hoe staat het verder met de voorbereidingen.
    Ik had niet zozeer het idee dat ik er ingetrapt was met de test, omdat ik nooit over tijd ben/was. Het gekke is dat als je dan niet ongi wordt, je na de test gaat denken over een late positieve test en dergelijke. Vandaar dat het goed was dat de ongi vanochtend doorbrak. Even weer met beide beentjes op de grond. Hoe is het met de kat?
    Kus

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed te horen dat alles goed gaat bij jullie Liek!
    Die Leander, nog ff en hij heeft een heerlijk bruin snoetje! Glijbanen hoef je ze inderdaad vaak niet voor te doen ;)

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hihi, je hebt alle antwoorden al gegeven. :)

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ja het gaat hier verder ook wel goed.
    Voel mij soms alleen beetje down , heeft ook alles te maken met mijn vaste werkrooster die mij niet bevalt en waar ik al maanden mee bezig ben om deze verandert te krijgen.
    Maar luisteren doen ze niet.
    De ene week werk ik weekende en gelijk 3 dagen door de week.
    En deze week werk ik alleen dinsdag gisteren dus.
    Zo worden mijn 6 dagen behoorlijk onverdeelt geroostert.
    Leander trekt dat ook niet en is op de opvang verder prima bezig, maar zodra we thuis zijn doodmoe en niets mee te beginnen rekken tot 18.00 is de enigste optie en dan lekker slapen.
    Verder de dag na 3 opvang dagen is het moe moe moe, en soms niet willen slapen ook.
    Als ik avonddienst heb 3 dagen achter elkaar moet ik hem juist ophouden tot moment vertrek rond 13.45 en dat is ook wel pittig.
    Ben er zelf vaak moe en geiritteerd van en dat is niet bevoordelijk En nu 3 dagen vrij en dan bedenken wat ik nou moet doen allemaal. kan moeilijk maar blijven winkelen.

Deel Deze Pagina